• کد خبر: ۴۹۳۸
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۴ - : ۸:۰۰
به دلیل پیگیری پرونده‌های فساد اقتصادی؛

خبرنگار ایسنا توسط مدیرعامل این خبرگزاری اخراج شد

مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران «ایسنا» مجید معتمدی _ دبیر خبر این خبرگزاری _ که در یک سال اخیر پرونده فساد مدیر این بنگاه خبری را پیگیری می‌کرد، اخراج کرد.

به گزارش پایگاه خبری «اقتصاد سالم»، مجید معتمدی سال ۱۳۸۴ به خبرگزاری ایسنا پیوست و به عنوان خبرنگاری فسادستیز و دنبال‌کننده پرونده‌های کلان مفاسد اقتصادی، معروف است.

وی سال گذشته پرونده پر سروصدای «فساد ۱۰۰۰ میلیارد تومانی در خرید تضمینی گندم و مخلوط کردن شن و سنگ با این محصول» را در خبرگزاری ایسنا مطرح کرده و علی‌رغم مخالفت مدیران ارشدش با پیگیری این پرونده فساد و مانع تراشی شان در این رابطه؛ پس از چند ماه پیگیری به نتیجه رساند که باعث جلوگیری و بسته شدن راه دزدی و حیف و میل سالانه صدها میلیاردها تومانی از بیت‌المال گردید.

بر اساس اخبار رسیده به پایگاه خبری «اقتصاد سالم»، همچنین مجید معتمدی که از دی ماه سال گذشته درگیر افشای پرونده فساد مالی حسین غلامی مدیر اداره اخبار اقتصادی خبرگزاری ایسنا شده بود، پس از ماه‌ها پیگیری این پرونده و معلق شدن از سوی مدیر این اداره و به دنبال چند بار اخطار مدیرعامل این رسانه دولتی مبنی بر عدم پیگیری این فساد؛ سرانجام مدتی پیش از سوی علی متقیان _ مدیرعامل ایسنا _ احضار و تهدید می‌شود که پیگیری پرونده فساد مدیر خود را متوقف کند (مدارک آن موجود است)، که پس از بی‌توجهی وی به این تهدیدها؛ متقیان با فحاشی و به کار بردن الفاظی همچون «غلط کردی» و «برو گمشو» و … معتمدی را از اتاق بیرون و همان لحظه حکم اخراج این خبرنگار را پس از ۱۵ سال خدمت، صادر می‌کند.

این درد بزرگی است که بر خاکی که خون سردار ملی و رشید ایران‌زمین «سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی» و دیگر شهیدان والامقام ریخته شده، برخی مدیران میانی با ظاهری موجه و با تابلوی خدمت به مردم! مشغول رانت‌خواری و سوءاستفاده از موقعیت شغلی و کاسبی با منافع مردم هستند. سکوت در این شرایط؛ جفا به خون این شهیدان و مردمی است که شهدا برای‌شان خون داده‌اند.

برپایه این گزارش، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه همه‌جانبه با فساد و همچنین رویکرد ستودنی و قابل تقدیر قوه قضائیه تحت مدیریت حضرت آیت‌الله رئیسی مبنی بر افشای فساد مدیران و مقامات و تشویق «سوت زنی»؛ موضوع اخراج خبرنگار ایسنا و جزئیات و دلایل آن در دست پیگیری بوده و به زودی برای عموم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

 

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=4938
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. ایرانی گفت:

    با سلام
    ایشون بسیار ادم شریفی هستن. موضوع کلاهبرداری رامک خودرو رو کاملا تحت پوشش دادن. حیف که نفرات شایسته ای که میتونن گره گشای جامعه باشن اینجور طرد میشن. درود بر شرفت اقای معتمدی.

  2. سعید گفت:

    سلام در اردیبهشت ۹۶ثبت نام تیولی کردیم و در اوایل آذر ۹۶کل پول را حتی بیشتر از قرارداد گرفته الان رامک خودرو اخلاگر اقتصادی ماشین را به قیمت امروز می‌خواهد مجددا بما بفروشد و هرکسی حرف حق ما را به گوش ایران می رساند اورا خفه می سازد لذا ما از تمام خبرنگاران حق گو که راه عدالت را پیشه می سازند از جمله معتمدی…. حمایت میکنیم

  3. نیکوکار شهیر گفت:

    سلام
    آقای اعتمادی به خاطر برملا کردن فساد شرکت رامک خودرو اخراج شد.ما تمام آرای خود برای ایشون میفرستادیم و ایشون را در جریان قرار میدادیم.با مردی که شجاعانه در راه برملا کردن فساد قدم برمیداره باید اینطور برخورد بشه؟؟؟واقعا جای تاسف داره.بترسید از روزی که ماه از پشت ابر دربیاد.

  4. کرمی گفت:

    هر کس از درد مردم گفت باید اخراج بشه؟
    معتمدی حقیقت ها رو می گفت

  5. مال باخته رامک گفت:

    باسلام خدمت مسئولین محترمی که حرف شهروندان بی دفاع را گوش نمیدهند نمیدانم این دلنوشته بدستتان میرسد یا نه این آقای معتمدی بسیار انسان شریف و با اخلاقی بود ودرد دل ما را رسانه ای کرد من به عنوان مال باخته رامک که با همه دستگاهها تماس بیش از ۵ بار در سایت سازمان بازرسی در خواست دادخواهی نمودم در وبگاه جناب آقای رئسی ریاست محترم قوه دتدخواهی نمودم در وبگآه دادستان کل هم آیا سه سال و نیم برای دادخواهی زمان کمی است تنهاکسی که به حرف ما گوش داد و رسانه ای نمود جناب آقای معتمدی بود رسیدگی کنید لطفا

  6. مال باخته گفت:

    لطف کنید گزارشی از وضع بی قانون ثبت نامی های شرکت رامک تهیه کنید که بسیار بسیار مظلوم هستند

  7. پرپر گفت:

    بچه ها این اقتصاد سالم زیر نظر چه سازمانی هست؟

دیدگاه شما