• کد خبر: ۵۱۴۷
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۷ - : ۲۳:۰۶
یادداشت/مجید معتمدی ؛روزنامه نگار

استاد شجریان و کفتاران حمله ور به پیکرش

هنوز ساعاتی از فوت هنرمند بزرگ ایران زمین، استاد محمدرضا شجریان نگذشته که رسانه های دشمن این سرزمین، شروع به بهره برداری سیاسی از این حادثه تلخ و دردناک کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، در این ساعت ها و لحظات غمناک، رسانه های وابسته به بیگانه قصد دارند با بهانه قرار دادن فوت استاد آواز ایران، بر آتش تفرقه بدمند؛ غافل از آنکه استاد محمدرضا شجریان، نماد وحدت و وطن پرستیِ مردم ایران است.

استاد شجریان در طول بیش از نیم قرن فعالیت در عرصه موسیقی و آواز ایران؛ شناساننده، معرفی کننده و نماد آشنایی جامعه امروز با ادبا و بزرگان فرهنگ و ادب پارسی همچون حافظ، سعدی، خیام و فردوسی است که تجمیع آنها، تشکیل دهنده سپهر فرهنگیِ ایران بزرگ، است.

همچنین نگاهی کوتاه و کلی به زندگی پربارِ استاد شجریان نشان می دهد که ایشان در ادوار زندگی خویش، چه قبل و چه بعد از انقلاب، دغدغه اش ایران و این سرزمین کهن باستانی بوده است.

وی در تمام عمر پربارش در ایران زیست. حتی در چند سال اخیر که گرفتار عفریت سرطان شد، برای درمان به خارج نرفت و ترجیح داد در وطن و توسط پزشکان حاذق و مجرب ایرانی درمان شود و در آخر نیز طبق وصیتش، پیکرش در خاک پاک وطن در خراسان سرافراز، در جوار فردوسی، بزرگ پاسدار فرهنگ و زبان پارسی، آرام می گیرد.

بنابراین شبه رسانه ها و ابزار جنگ روانی دشمن که کفتاروار بر اطراف و اکناف این سرزمین کمین کرده اند، باید بدانند که از خاک پاکِ پیکرِ استاد شجریان، بهره ای نصیب آنها نخواهد شد؛ زیرا خسرو آواز ایران، نماد وحدت و فرهنگ کهنِ این سرزمین و خاکی است که در ۴۰ سال اخیر برای حفظ آن از تهاجم و ضربه بیگانگان و منافقان داخلی، خون پاک ۲۶۰ هزار شهید ریخته شده است؛ در حالیکه این رسانه ها به دنبال تفرقه افکنی و در نهایت تجزیه این مُلک به چند خطّهِ کوچکِ تحت سلطه و گوش بفرمان در شمال و جنوب، مرکز و شرق و غرب این سرزمین هستند.

محمدرضا شجریان مسلمان، شیعه و مرید امیرِ این سرزمین، علی (ع) بود و رسانه نماهای بیگانه نمی توانند حال که فوت شده و امکان پاسخگویی ندارد، از او چهره ای دیگر بسازند.

به تلویزیون های “من و تو”، “ایران اینترنشنال”، “بی بی سی” و دیگر رسانه هایی که از سوی سعودی ها و غیره تامین مالی می شوند؛ باید گفت که رویای تفرقه افکنی و تجزیه ایران را به گور خواهید برد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=5147
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما