• کد خبر: ۱۱۷۹۲
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۲ - : ۱۰:۵۴

دولتمردِ خارجی فهمید، بیژن زنگنه و معاونش نفهمیدند!

در شرایطی که معاون وزیر نفت کشورمان نسبت به سربازِ شهید مردم ایران فحاشی و بیژن زنگنه نیز از او حمایت کرده است؛ سخنگوی دولت افغانستان به نقش شهید قاسم سلیمانی در حفظ امنیتِ مردم در سرتاسرِ غرب آسیا اشاره و از نقش او در مقابله با تهاجم آمریکایی‌ها برای بی‌ثبات‌سازی منطقه، ستایش کرده است.

مجید معتمدی _ روزنامه نگار

به گزارش پایگاه خبری «اقتصاد سالم»، چندی پیش شنیده شد که «فرزین مینو» نامی معاون منابع انسانی وزارت نفت و دبیر هسته مرکزی گزینش این وزارتخانه؛ در جلسه‌ای رسمی الفاظ رکیکی درباره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به کار برده است.

معاون وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران با پیراهن یقه ۳ سانتی و یقه بسته، ریش و محاسن و ظاهری اصطلاحا ارزشی به عنوان یکی از مقامات بلندپایه ایرانی، الفاظ رکیک و زشتی نسبت به حاج قاسم سلیمانی؛ سربازِ شهید مردم ایران به کار برده است

این اقدام باعث تعجب تمام شنوندگان شد که قاسم سلیمانی که خود را سربازِ مردم ایران می‌دانست و به خواستش بر سنگ قبرش نیز عبارتِ «سرباز قاسم سلیمانی» نقش بسته است؛ جز ایجاد آرامش و امنیت برای مردمش چه کرده که مورد چنین کینه‌ای از سوی برخی مقامات قرار گرفته است.

آن هم در شرایطی که هتاکان و حامیانِ وی در وزارت نفت در زیر باد کولر و بر روی مبل‌های خوش‌نشینِ خود؛ حقوق‌ها و مزایای آنچنانی می‌گرفتند و می‌گیرند و خود را قهرمانِ دور زدن تحریم و فروش نفت می‌دانند و در مقابل همزمان قاسم سلیمانی در بیابان‌های عراق و سوریه در حال دفاع از امنیت، جان و ناموس ایرانیان بود.

در چنین شرایطی روز گذشته فیلم کوتاهی از نشست خبری سخنگوی دولت افغانستان منتشر شد که در آن وی از نقش ژنرال قاسم سلیمانی در ایجاد امنیت در ایران و همچنین افغانستان که افغان‌های اصیل آن را بخشی از ایران و خراسان بزرگ می‌دانند، سخن می‌گوید و به سابقه همکاری حاج قاسم سلیمانی و فرمانده شهیدِ افغانستان، «احمدشاه مسعود» شیر دره پنجشیر نیز اشاره کرده و ترور هر دو فرمانده از سوی آمریکا را تقبیح می‌کند.

سخنگوی دولت افغانستان با صورت ۶ تیغه و بدون ریش، با کراوات قرمز رنگ و به عنوان یک خارجی؛ از نقش ژنرال قاسم سلیمانی در ایجاد امنیت در منطقه تمجید و از شهادت او به دست آمریکایی ها به شدت انتقاد می کند

این فیلم را که می‌بینید جگر به درد آمده و دل خون می‌شود که دولتمرد خارجی از کشوری دیگر، به نقش و جایگاه ژنرال قاسم سلیمانی در حفظ امنیت برای ایران و همچنین کشورهای منطقه و غرب آسیا همچون افغانستان، آگاه و معترف است و چنین دردمندانه از شهادت وی می‌گوید، اما معاونِ وزیرِ نفتِ جمهوری اسلامی ایران در جلسه رسمی در این وزارتخانه زبان به فحاشی و الفاظ رکیک به قهرمان ملیِ ایرانیان و تمام مردم منطقه و غرب آسیا، می‌گشاید!

این در حالی است که شنیده می‌شود بیژن زنگنه وزیر نفت نیز از معاون هتاک خود دفاع و از برخورد با او و برکناری‌اش که به جانِ مردم ایران اهانت کرده، خودداری می‌کند و فرد فحاش همچنان به کارش و دریافت حقوق و مزایای میلیون‌ها تومانی در دولت ادامه می‌دهد.

دریغا و دردا زمانه‌ای‌ست که بزرگان و خادمانِ مردم در زیر خاک آرمیده و پیکرشان در حال متلاشی شدن است و در مقابل خائنان به ناموسِ وطن به جایی رسیده‌اند که از علنی کردن کینه و دشمنی‌شان با سربازانِ وطن ابایی ندارند و مقامات نیز در حمایت از آنان سنگ تمام می‌گذارند؛ که اگر همین غیرت و حمیت را در حمایت از ملت‌شان داشتند، وضع مردم و اقتصادشان این نبود که امروز شاهدش هستیم.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=11792
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. جعفرتیموری گفت:

    اینها هم دوره و روزهای آخر دزدیهاشون شده .بعد از این دوره باید به دادگاهها کشیده بشن و حقوقهاشون که نجومی گرفتن را با همه داراییهاشون پس بدن و در سلولهای انفرادی حبس ابد بشن.وگرنه مردم از قطار انقلاب پایین میان.

دیدگاه شما