• کد خبر: ۱۱۸۹۳
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۴ - : ۱۷:۰۹
به دلیل ممانعت از تردد غیرقانونی؛

نماینده مجلس بر صورت گروهبانِ وظیفه شناس، سیلی زد

براساس فیلمِ منتشر شده در شبکه های اجتماعی یکی از نمایندگان مجلس که با ممانعتِ مامور وظیفه شناسِ پلیس راهور برای جلوگیری از تردد خودروی وی در خطوط ویژه اتوبوسرانی روبرو شده، از خودرو پیاده و بر صورت مامورِ پلیس سیلی می زند. یکی از همراهان نماینده نیز اقدام به فحاشی می کند.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، چند سالی است که با توجه به ترافیک سنگین در خیابانهای تهران، “خطوط ویژه” در برخی خیابانها راه اندازی شده که مختصِ ترددِ اتوبوسهای شرکت واحد و همچنین خودروهای امدادی آن هم تنها در اوقاتِ ماموریت و خدمت رسانی است.

در این شرایط امروز ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن یکی از ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در حالی که جلوی حرکتِ یک خودرو با شیشه های دودی رنگ در خط ویژه در نزدیکی خیابان دولت را گرفته، می گوید که این خودرو حامل یکی از نمایندگان مجلس است که بدون مجوزِ تردد، قصد عبور از خط ویژه را داشته که با ممانعت وی روبرو شده است.

طبق مطالب عنوان شده از سوی این مامور، یکی از همراهان نماینده مجلس نسبت به وی فحاشی کرده و شخصِ نماینده نیز به صورت او سیلی زده است. در فیلم دیده می شود که چند شهروند نیز به عنوان شاهدِ ماجرا، حرفهای این مامور را تایید می کنند.

در پایان فیلم دیده می شود که با حضور مقامات بالاتر از پلیس راهنمایی و رانندگی، خودروی شیشه دودی به خارج از خط ویژه هدایت می شود.

این اتفاق در حالی ست که در نظام علوی، مسوولان و کارگزاران حکومت، نوکر مردمند و طبیعتا نوکر؛ سیلی بر صورتِ ولی نعمتش نمی زند.

این موضوع از سوی پایگاه خبری “اقتصاد سالم” پیگیری شده و نتیجه به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=11893
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما