• کد خبر: ۱۲۱۴۷
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۷ - : ۱۵:۰۸

“او” دستِ سرباز می بوسید، “این” بر صورتِ سرباز می کوبد

ژنرال قاسم سلیمانی فرمانده نیروهای مقاومت خاورمیانه، بارها دستِ سرباز و پایِ مادر شهید بوسید اما غصب کنندگان جایگاهِ نمایندگیِ مردم در مجلس، سیلی بر صورت همان سرباز می زنند. حاشا که بگذاریم میراثِ سلیمانی به دستِ عنابستانی ها بیفتد.

مجید معتمدی _ روزنامه نگار

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نه در ایران، نه در منطقه خاورمیانه و نه در جهان؛ ناشناس نیست؛ او مصداقِ بارز این ضرب المثلِ قدیمی و اصیل ایرانی است که درخت هرچه پُر بارتر، سر به زیر تر.

فرمانده ای که در ۸ سال تجاوز رژیم بعثی عراق از فرماندهان اصلیِ مدافع وطن بود و در ۳۰ ساله پس از آن نیز نقش اصلی را در حفظ امنیت و ایجاد آرامش برای مردم ایران در جهنم خاورمیانه و در مصاف با گروه های خطرناکی همچون طالبان، القاعده، داعش، جندالشیطان و… داشت به گونه ای که با بردن جنگ و دیوارهای دفاعی به کیلومترها دورترها از مرزهای سرزمینی؛ تمام توطئه های مثلثِ سعودی_صهیونیستی_آمریکایی در ۳ دهه اخیر برای ناامن سازی، ایجاد جنگ داخلی و در نهایت تجزیه ایران را خنثی کرد.

فرماندهِ مقاومتِ خاورمیانه پای مادر شهید را می بوسد

چنین فرمانده ای اما چنان شیفته و راه یافته به سلوکِ علویِ امیر مومنان علی (ع) بود که هرچه بر خدماتش به مردم افزوده شد، مردمی تر و خاکسارتر شد چنان که اگر در مجلسی می دیدی و شعرخوانی اش از عرفای بزرگ ایران زمین همچون سلطان بایزید بسطامی، در وصفِ رحمت و رئوفتِ الهی را می شنیدی به تخیلت نیز بروز نمی کرد که این عارفِ بِ الله؛ حاج قاسم سلیمانی، فرمانده جبهه مقاومت خاورمیانه در دفاع از موجودیت ایران و مردمِ آزادی خواه و ضدسلطه منطقه است که اسمش نیز لرزه بر تن دشمنانِ ایران از سعودی تا آمریکایی و ژنرال های ۵ ستاره شان می افکند.

فرمانده ای که اسمش لرزه بر اندام ژنرال های ۵ ستاره آمریکایی می افکند، پیش پای مادر شهید سجده می کند

از همین قاسم سلیمانی عکسها، تصاویر، روایتها و خاطرات زیادی به جا مانده که چه بسیار سربازانی که خم شد و دستشان را بوسید و چه مادران شهیدی که بر خاک سجده زد و پای شان را بوسید. این “مکتبِ سلیمانی” و نمایندهِ شیعهِ مریدِ مولا امیرالمومنین علی (ع) و معترض به ظلم و ستم و تبعیض و فشار به فرودستان است.

پر افتخارترین نظامی ایرانی در تاریخ معاصر، دستِ سرباز می بوسد

حال که با توطئه سعودی_صهیونیستی و حماقتِ رییس جمهور وقت آنورمال آمریکا این چهره و یکی از بزرگترین نمادهای شیعه واقعی از دست ایرانیان رفته و پیکرش در خاک در حال متلاشی شدن است؛ برخی منافقانی که به دروغ خود را پیرو او می خوانند و بر صندلیِ نمایندگیِ مردم در مجلس نیز تکیه زده اند؛ دست بر سربازِ مردم بلند کرده و بر صورتش می کوبند به این جرم که از عمل غیرقانونی شان جلوگیری کرده است.

“علی اصغر عنابستانی” فرماندار دولت احمدی نژاد و نماینده فعلی مجلس؛ سیلی بر صورت همین سرباز می کوبد به جرم آنکه از تردد غیرقانونی اش جلوگیری کرده است.
او پس از این کار به جای ابراز ندامت، به دروغ منکر موضوع می شود.
مجلس جای ضرب و شتم کنندگان سربازان ملت و دروغ گویان نیست و اعتبارنامه او خود به خود از درجه اعتبار ساقط است. او باید جایگاهِ نمایندگی مجلس را ترک کند.

“علی اصغر عنابستانی” که علاوه بر ضرب و شتم پلیسِ در حال انجام وظیفه، جرم و گناهِ دروغ گویی را نیز به پرونده خود افزوده است، جز سِمَت هایی در دولت محمود احمدی نژاد چیزی در کارنامه ندارد و با این حال خود را به بزرگانی همچون شهید بهشتی می چسباند و می خواهد آنها را هزینهِ تطهیر خود کند و از قاسم سلیمانی می گوید. اما حاشا که تا مکتب دارانِ حاج قاسم هستند میراثِ سلیمانی به دست “عنابستانی ها” بیفتد.

حاشا که بگذاریم میراثِ سلیمانی، از بهترین سربازِ مردمِ ایران، به دست عنابستانی ها بیفتد

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=12147
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما