• کد خبر: ۱۳۳۷۶
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۴ - : ۱۷:۵۱
هشدار به مشترکانِ همراهِ اول؛

همراه اول در یک ماه ۲ صورتحساب صادر کرد!

شرکت همراه اول برای کارکردِ بهمن ماهِ تعداد قابل توجهی از مشترکان خود، دو صورتحساب صادر کرده است!

تعدادی از مخاطبان پایگاه خبری “اقتصاد سالم” در تماس با این پایگاه خبری اطلاع دادند که علی‌رغم اینکه صورتحسابِ (قبض) بهمن ماهِ تلفن همراه خود را پرداخت کرده‌اند اما شرکت همراه اول مجددا برای کارکرد بهمن ماه آن‌ها صورتحسابی به همان مبلغ پرداختی، صادر و پیامک کرده است به گونه‌ای که اگرچه مبلغِ کارکرد بهمن ماه این مشترکان به حسابِ شرکت همراه اول پرداخت شده است اما این شرکت مخابراتی دوباره برای آن‌ها صورتحساب جدیدی پیامک کرده است!

مخاطبان “اقتصاد سالم” می گویند صورتحسابِ تکراری برای تعداد قابل توجهی از مشترکان همراه اول ارسال شده است

اقدام همراه اول در صدور دو صورتحساب برای کارکردِ یک ماهِ (بهمن) تعداد قابل توجهی از مشترکان این شرکت در صورت سهوی و اشتباهی بودن هم می‌تواند دو پیامد منفی برای مردم به همراه داشته باشد.

در حالت اول گروهی از مردم به ویژه مبتلایان به برخی بیماری های ذهنی با تبعاتی همچون حواس‌پرتی و فراموشی، اقدام به پرداخت مجدد صورتحساب خود کرده و پولشان را مجددا روانه جیب همراه اول می‌کنند. تصور کنید حتی اگر چند هزار مشترک نیز صورتحساب پرداخت شده را مجددا پرداخت کنند چه خواهد شد!

اما در حالت دوم افراد به پیامکِ صورتحساب تکراریِ دوم اعتنایی نکرده و بدیهی است که قبض پرداخت شده را مجدد پرداخت نمی‌کنند؛ اما در خصوص این دسته از مشترکان چه تضمینی هست که همراه اول حتی در صورت اشتباهِ سیستمی، این مبلغ را به عنوان بدهی در صورتحسابِ ماه بعد آن‌ها منظور نکند و مردم اینگونه متضرر نشوند!؟ در این حالت نیز مبلغ بسیار کلانی به ناحق از جیب مردم برداشت خواهد شد.

نمونه ای از قبض های تکراری ارسالی از سوی همراه اول/ طبق این تصویر هزینه کارکردِ بهمن ماهِ مشترکِ شرکتِ همراه اول در ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۳ بهمن پرداخت شده است

 

علی رغمِ پرداختِ صورتحسابِ بهمن ماه این مشترک، همراه اول ۲۴ ساعت بعد در ساعت ۱۴ دوشنبه ۴ بهمن (امروز) مجددا صورتحساب تکراری برای این مشترک ارسال کرده است!

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=13376
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. امیر گفت:

    واقعا متوجه نشدید که پیامک دوم درواقع ریز جزییات پیامک صورتحساب اولیه که به دلیل حذف قبض کاغذی برای شفاف سازی مبلغ فابل پرداخت برای مشترکین ارسال شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    فکر کنم بعضی مشترکین به دلیل مشکلات ذهنی مثل وسواس فکری و ترس از زورگیر شدن اینجوری فکر میکنن!!!!!

دیدگاه شما