• کد خبر: ۱۳۷۱۳
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۲ - : ۹:۵۹

به مادرانِ “تیک مک” کمک کنید

موسسه «کمک» بنا دارد با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست، به مناسبت روز «احسان و نیکوکاری» در روزهای ۱۳ و ۱۴ اسفند ماه، با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی، نمایشگاهی برای عرضه و فروش محصولات برند«تیک مک» در محل دفتر مرکزی موسسه برگزار کند.

به گزارش اقتصاد سالم؛در اطلاعیه این موسسه آمده است:

مادرانی که از رنج، گنج می‌بافند

توانمندسازی مهم‌ترین گام در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی و گذار از موقعیت آسیب برای افراد درگیر در آسیب‌هایی چون فقر، بیکاری و کار کودک است.

این ضرورت مهم همچنین، وجه تمایز میان فعالیت خیریه‌ای و NGO بوده و به فرد مددجو از هر طیف و گروهی، این امکان را می دهد که با آموختن مهارت، کسب درآمد کرده و زندگی خود و خانواده اش را به شکل بهتری اداره کند.

در یک نگاه کلی، زنانه شدن فقر یکی از مهم‌ترین نشانه‌های رشد آسیب‌های اجتماعی و در همین ارتباط افزایش شکاف طبقاتی و بحران معیشت است. زنان سرپرست خانوار یا بدسرپرست، از جمله مهم ترین گروه‌های آسیب پذیر و در معرض پیامدهای مخرب فقر اند.

دشواری تامین معیشت، بسیاری از زنان را در موقعیت‌های بسیار ناخوشایند از جمله تن دادن به کار کودکانشان قرار می‌دهد؛ بنابراین توانمند سازی و کمک به ایجاد حرفه و کسب درآمد برای این گروه از زنان، یکی از مهم ترین ضرورت‌های کار خیریه‌ای است.
موسسه غیر دولتی «کمک» سالهاست که این ضرورت مهم را مورد توجه قرار داده و تعدادی از زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست را از طریق ایجاد مهارت و حرفه در حوزه تولیدات صنایع دستی با برند« تیک مک» توانمند کرده است.

این موسسه همچنین، امکان فروش تولیدات زنان را به طرق مختلف از جمله برپایی نمایشگاه های متعدد در طول سال فراهم آورده. این موسسه در سال گذشته اما به دلیل شیوع کرونا، موفق به برگزاری نمایشگاه نشد و این مسئله معیشت زنان تحت پوشش را به ویژه در موج گرانی و تورم سال جاری، بیش از گذشته تحت فشار قرار دارد.

موسسه «کمک» بنا دارد با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست، به مناسبت روز «احسان و نیکوکاری» در روزهای ۱۳ و ۱۴ اسفند ماه، با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی، نمایشگاهی برای عرضه و فروش محصولات برند«تیک مک» در محل دفتر مرکزی موسسه برگزار کند.

حضور شما مردم عزیز در این نمایشگاه، بی شک، مایه امید و دلگرمی این زنان هنرمند و خانواده هاشان خواهد بود.

زمان برگزاری نمایشگاه: ۱۳ و ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ از ساعت ۱۸-۱۰
مکان: بزرگراه صیاد شیرازی، میدان سبلان، خیابان جانبازان، میدان امام رضا، مسیل باختر به سمت بزرگراه صیادشیرازی، پلاک ۵۷۹
تلفن: ۸۶۰۲۰۰۸۲

 

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=13713
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما