• کد خبر: ۱۴۴۵۰
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۴ - : ۱۳:۵۹

لاشخورهای ایران را بشناسید

لاشخورهای زیادی در داخل و سرتاسر مرزهای غربی، شرقی و جنوبی ایران مترصّدِ فرصتی برای حمله و دریدنِ پیکرهِ ایرانِ بزرگ هستند.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، اخیرا دولت! اقلیم کردستان عراق به مناسبت بازدید پاپ رهبر کاتولیک های جهان از این اقلیم، اقدام به چاپ و انتشار تمبر یادبودی کرد.

اما نکته این است که نقشهِ اقلیم کردستان که بر روی تمبر مزبور آمده، به قدری بزرگ و خارج از مرزهای فعلی تصویر شده که بخشی از شهرهای غربی ایران را نیز در بر می گیرد!

این اقدامِ اقلیم کردستان عراق درواقع به نمایش در آوردن نیتِ “پان کردها” به رهبری خاندان بارزانی در اقلیم کردستان عراق برای تشکیل کردستان بزرگ! و جدا کردن شهرهای کردنشین ایران است.

این موضوع هشداری است تا به یاد آوریم “لاشخورهای تجزیه طلب” دههِ هاست که به دنبال تکه و پاره کردن ایرانِ بزرگ و دامن زدن به شکافهای قومیتی هستند و از هر فرصتی برای بیان هدفشان استفاده می کنند.

تا وقتی “طعمه” قوی ست لشگر لاشخورها جرات حمله ندارند.
وای به وقتی که طعمه، از پای بیفتد…

آنها در زمان پهلوی نیز فعال بودند و جدایی “بحرین”، جزیره کوچک اما سرشار از نفت، توطئه ای بود که با مدیریت انگلستان و البته خیانت پهلوی دوم به تمامیت ارضی ایران، اجرایی شد.

در حال حاضر اما وضعیت به مراتب بدتر شده و کشورهای دیگری نیز هستند که با تشکیل و سازماندهیِ گروه های مسلح و تروریستی، هزینه های بالای مالی و کمکهای امنیتی و اطلاعاتی از آنها؛ به دنبال تجزیه و ایجاد جنگ داخلی و در یک کلمه، “سوری زا سیون” ایران هستند.

_ شیخ نشین های حاشیه خلیج فارس دهه هاست که جزایر سه گانه ایرانی در خلیج فارس و حتی این خلیجِ پارسی را، از آنِ خود می دانند.

_ “پان ترکها” به رهبری اردوغان رییس جمهوری ترکیه و گماشته اش، الهام علی اف در کشور آذربایجان، چند ماه پیش در مراسم رژه نظامی در باکو و خواندن شعرِ “ارس ارس” نشان دادند که اگر حکومت ایران تضعیف شود؛ در تجاوز به مرزهای غربی برای جداسازی استانهای غربی ایران، درنگ نخواهند کرد.

_ در مرزهای شرقی نیز دهه هاست که با حمایت، سازماندهی و تحریکِ سازمانهای اطلاعاتی برخی همسایه های شرقی و عربی، گروهک های تروریستی شکل گرفته اند که به دنبال جداسازی استانهای شرقی و اعلام استقلال هستند.

این وضعیت امروزِ ماست و تمامِ این لاشخورانِ شناخته شده و البته لاشخورانی ناشناس اما آمادهِ فعال سازی و اقدام در درون و بیرون از ایران؛ در انتظار تضعیفِ نیروهای مسلح ایران هستند تا بلایی که بر سر سوریه و شهرهای زیبا و تاریخی آن آمد را بر سر قدیمی ترین تمدن منطقه بیاورند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=14450
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. سید گفت:

    سلام
    ایام مبارک باد این یک واقعیت تاریخی است
    که شما فرمودید البته مناطق دیگر هم هست که دشمنان نقشه می کشند همانند خوزستان و ترکمنستان و در نهایت همه کل کشور ولی کور خواندند اقوامی در ایران هست همانند قوم لر در خرم آباد لرستان تیمور لنگ را شکست دادند و در جنوب علیمردان خان بی بی مریم انگلیسی ها را شکست داد در دفاع هشت سال مقدس با جان و مال خود از میهن اسلامی ایران دفاع کردند و این دفاع را تا آخرین قطره خون ادامه خواهند داد سایر اقوام دیگر در ایران عزیز هستند کم تعصب دارند و هم شجاع هستند به کوری چشم دشمنان انتخاب آنها تعبیر نخواهد شد انشاالله

دیدگاه شما