• کد خبر: ۱۴۷۰۵
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۸ - : ۱۲:۲۵
/اختصاصی و فوری/

حکم محکومیت “شِکَر خوارِ بزرگ” صادر شد

براساس جدیدترین اخبار به دست آمده حکم محکومیت مدیرعامل یکی از بزرگترین کارخانه های کشت نیشکر و تولید شکر در کشور صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، فرد مزبور در چند سال اخیر مدیریت یکی از بزرگترین کارخانه های تولید نیشکر و شکر در کشور را در دست گرفته است اما دارای شاکیانِ زیادی به ویژه در بین کارگران زحمتکش این مجموعه عظیم تولیدی در کشور است.

این در حالی ست که کارشناسان در دستگاه قضایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی معتقدند که وی صلاحیت اداره این کارخانه بزرگ را نداشته و باید از مدیریت این کارخانه خلع ید و این مجموعه عظیمِ تولیدی به دولت و بیت المال بازگردانده شود.

دستگاه قضایی با مدیریت حضرت آیت الله رییسی امیدهای زیادی بین مردم برانگیخته است

وی البته حامیانِ پشت پرده ای نیز دارد که از او حمایت کرده اند تا به مدیریت خود در این کارخانه بزرگ تولید نیشکر و شکر در کشور ادامه دهد.

در چنین شرایطی براساس اخبار رسیده به پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، حکم محکومیت این “شِکَر خوارِ بزرگ” در دستگاه قضایی صادر شده است.

“حبسِ طولانی مدت” از جمله مجازاتهایی ست که این شِکَر خوارِ بزرگ به آن محکوم شده است.

در این شرایط انتظار می رود حقوق مردم و بیت المال ایفا شده و این کارخانه عظیم کشت نیشکر و تولید شکر از وی بازپس گرفته شده و به بیت المال بازگردد.

در حدود یک ساله اخیر حضور حضرت آیت الله ربیسی در جایگاه ریاست قوه قضاییه برای مردم و کشور بسیار پر خیر و برکت بوده و امیدهای بسیاری را برای برخورد با دانه درشتها و مفسدان بزرگ اقتصادی و ایفای حقوق مردم و بیت المال برانگیخته است.

برچسب‌ها:,

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=14705
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما