• کد خبر: ۱۴۸۰۴
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۲ - : ۱۴:۵۴
/اختصاصی و فوری/

قالیباف از عدم ورود به انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد

محمدباقر قالیباف در جمع مردم شهرستان “قلعه گنج” از عدم ورود خود به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، رییس مجلس در سفر نوروزی خود به استان کرمان در جمع مردم شهرستان قلعه گنج حاضر شده و به گفت و گو با آنها پرداخت.

طبق اخبار به دست آمده در این بازدید مردم شهر قلعه گنج با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود از “سعید محمد” فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خانم الانبیا به عنوان کاندیدایی که می تواند با توجه به سوابق سازندگی و اجرایی خود، مشکلات آنها و مردم را حل کند، نام برده اند و ورود قالیباف به انتخابات را باعث دغدغه دانسته اند.

قالیباف خطاب به مردم قلعه گنج:” در انتخابات ۱۴۰۰ کاندیدا نمی شوم، شما محکم از کاندیدای خود حمایت کنید.”

رییس مجلس نیز در پاسخ به این خواستِ مردم عنوان کرده که “من به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ورود نکرده و کاندیدا نمی شوم” و شما محکم از کاندیدای خود حمایت کنید.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=14804
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. با سلام خدمت آقای قالیباف
    من از طرف خودم،
    واقعا از ایشان تشکر می کنم که باعث شکستن آرا افراد انقلابی نمی شوند.
    ان شاءالله مردم با دید باز و سواد سیاسی مناسب به شخصی رای دهند که تمام خصوصیات ارائه شده توسط رهبر بزرگ انقلاب را داشته باشد . و بعد از چهار سال و در دور بعدی انتخابات حسرت نخورند که چرا در انتخاب خود دقت نکردند . ان شاءالله افراد انقلابی هم با هم متحد شده و همه با اتفاق آرا از یک کاندید جامع شرایط حمایت کنند .
    به امید سرافرازی ملت عزیز ایران

  2. محمدی گفت:

    اقای قالیباف در جایگاه ریاست مجلس عملکرد خوبی داشته و ما تفاوت را نسبت به دوره قبل مجلس به خوبی احساس میکنیم. در زمان حاضر لازم است با اتحاد ارا فرد دیگری از جبهه اصولگرا کاندید ریاست جمهوری شود تا سکان دولت را به دست بگیرد و مجلس و دولت به کمک یکدیگر وضعیت اشفته کنونی کشور را سروسامان دهند.

  3. صادقی گفت:

    سلام دستشم دردنکنه اما عزیزان تاوقتی کاندید جامع الشرایط و گزینه خیلی خوب وجود داره چرا گزینه خوب رو انتخاب میکنید عجله نکنید و درست انتخاب کنید که هرچه انتخاب کنیم به خودمون برمیگرده.

دیدگاه شما