• کد خبر: ۱۵۲۰۴
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۴ - : ۱۱:۳۹
/اختصاصی/

جزئیات بازداشت و آزادی مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان

حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان چندی پیش از سوی مقام قضایی احضار، بازداشت و پس از بازجویی؛ با قرار تامینِ مناسب آزاد شد.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، حدود یک ماه پیش در خبری اعلام کردیم که “ح.ع” مدیرعامل یک کارخانه بزرگِ صنعتیِ تحت مدیریتِ دولت به دنبال برخی اتهامات مالی بازداشت شده است.

اطلاعات تکمیلی این است که وی “حمیدرضا عظیمیان”، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان است که پس از احضار از سوی مقام قضایی، بازداشت و بازجویی؛ فعلا با قرار تامینِ مناسب آزاد شده تا به پرونده اش که در دست بررسی ست، رسیدگی شود.

حمیدرضا عظیمیان

این در حالی ست که در چند ماه اخیر اخبار زیادی از برخی اتهامات مالی پیرامون عملکرد حمیدرضا عظیمیان در مدیریت این کارخانه عظیم صنعتی و معدنی در رسانه ها منتشر شده است.

طبق اخبارِ منتشره از سوی برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله موسوی لارگانی عضو هیات رئیسه مجلس؛ برخی از مدیرانِ ارشد سابق و فعلی دولت و بستگان آنها؛ قراردادهای میلیارد تومانی با این کارخانه عظیم صنعتی و معدنیِ سهامی عامِ تحت مدیریت حمیدرضا عظیمیان (فولاد مبارکه اصفهان) منعقد کرده و از این محل منافع هنگفت مالی کسب کرده اند.

همچنین این منتقدان می گویند که قرار است فولاد مبارکه اصفهان با مدیریتِ مدیرعاملِ فعلی، اسپانسر گروه نزدیک به دولت در انتخابات ریاست جمهوری قریب الوقوع (۲۸ خرداد ۱۴۰۰) باشد.

این در حالی ست که تنها در یک قلم سود شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سال گذشته بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان! بوده است.

در این شرایط باید دید با بازداشتِ حمیدرضا عظیمیان، پرداختهای کلان از منابع مالی شرکت فولاد مبارکه اصفهان که هزاران سهامدار خرد و کلان داشته و ۳۰ درصدِ سهام آن نیز متعلق به سهام عدالت بوده و در مدیریت دولت و بیت المال است؛ به برخی نورچشمی ها ادامه خواهد یافت یا متوقف خواهد شد!؟

در حدود دو ساله اخیر حضور حضرت آیت الله ربیسی در جایگاه ریاست قوه قضاییه برای مردم و کشور بسیار پر خیر و برکت بوده و امیدهای بسیاری را برای برخورد با دانه درشتها و مفسدان بزرگ اقتصادی و احیای حقوق مردم و بیت المال برانگیخته است.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=15204
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما