• کد خبر: ۱۵۹۳۶
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۴ - : ۱۸:۴۲

به “غَضَنفَرها” تریبون ندهید/ ممنوع التصویرش کنید

“فریدون عباسی” رییس سازمان انرژی اتمی در دولت احمدی نژاد، عملیات تروریستیِ رژیم کودک کشِ صهیونیستی بر علیه امنیت ملی ایران را “خیلی قشنگ”! توصیف کرده است.
صداوسیما باید علاوه بر عذرخواهی، این “غضنفر” ها را ممنوع التصویر کند.

مجید معتمدی _ روزنامه نگار

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، چند روز پیش رژیم صهیونیستی در اقدامی تروریستی پست برق و همچنین کابل برق اضطراریِ مجتمع هسته ای نطنز را منفجر کرد.

اگرچه هنوز از وسعت و گستردگیِ این اقدام خرابکارانه اطلاع دقیقی در دست نیست اما نکته اصلی در این زمینه، نفسِ تروریستی بودنِ این اقدام و تجاوزِ اسرائیل به مولفه های اقتدار و امنیت ملی ایران است.

در چنین شرایطی که مردم در انتظار پاسخِ قاطع و بازدارنده مسوولان مرتبط به رژیم صهیونیستی هستند، “فریدون عباسی” _ رییس سازمان انرژی هسته ای در دولت محمود احمدی نژاد و رییس فعلی کمیسیون انرژی مجلس _ در اقدامی غضنفروار در تلویزیون ظاهر شده و در تشریحِ این اقدام تروریستی اظهار کرده است “طراحی دشمن (در عملیات تروریستی) خیلی قشنگ بوده است… فکر کرده اند، متخصصان شان را به کار گرفته اند…” و در ادامه لبخندی هم نثار کرده است!

در پاسخ به چنین اظهاراتی باید به این غضنفرهای داخلی گفت آیا شما به عنوان یک مسوول ایرانی متوجه گفتار، کلمات و رفتار خود هستید!؟ علاوه بر آن آیا دارید گزارش میدانیِ نتایجِ عملیات را به دشمن می دهید!؟

حال که میهن مورد تعدیِّ رژیمی نامشروع، تروریست و آدمکش قرار گرفته، وظیفه شما تعریف و تمجید از “کیفیتِ عملیاتِ تروریستیِ دشمن” است!؟

اگر فرماندهانِ بزرگِ ۸ سال جنگِ تحمیلی همچون شهید همت ها، باکری ها، خرازی ها و… تا حاج قاسم سلیمانی سربازِ تازه شهیدِ این ملت؛ به جای تحلیل درست، برنامه ریزی و مقابله با عملیات های دشمنِ درنده خو و تا بُن دندان مسلحِ بعثی عراق؛ به تعریف و تمجید از قدرتِ عملیاتی، توانِ رزمی و پشتیبانی رژیم بعث عراق و صدام که تمام دنیای غرب و کشورهای عرب منطقه پُشتِ او قرار داشتند می پرداختند، آیا امیدی به دفاع از وطن و جان و ناموس ایرانی در آن سالها بود!؟

از رییس صداوسیما می خواهیم هرچه زودتر بابت این وقاحت گویی از مردم ایران عذرخواهی و نام این غضنفرِ داخلی را در balck list (لیست سیاه) معروف خود قرار داده و ممنوع التصویرش کند.

فیلم زیر را ببینید:

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=15936
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما