• کد خبر: ۱۷۰۷۴
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۱ - : ۱۳:۱۶
"اقتصاد سالم" پای کارگران را می بوسد

ارز جهانگیری در جیبِ کَفتارها، وعده و وعید در جیبِ کارگَر

کارگرانِ شاغل در پایگاه خبری “اقتصاد سالم” به بهانه ۱ می روز جهانی “کارگر”؛ دستبوس و پابوسِ کارگرانِ نجیب، بزرگوار و زحمتکشِ ایرانی هستند که اگرچه کمرشان زیر بار فشارِ معیشت خم شده اما چون مرد ایستاده اند و تکیه گاهِ ایران و چرخاننده چرخِ اقتصاد این مرز و بوم هستند.

نا گفته پیداست که تبعاتِ عملکردِ دولتِ “نا تدبیر و ضدِّ امید” در این ۸ سال بیش از هر قشری به کارگران زحمتکش کشور وارد شده است و البته رانت ها و آب نبات های ناشی از فعالیتِ این دولت همچون میلیاردها دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی یا “ارزِ جهانگیری” نیز به جیبِ سرمایه داران و تاجر نماهای زالو صفت و مَکَندِه خونِ ملت رفته است.

با این حال دولتِ “ضدِّ تدبیر و امید” از تَک و تا نیفتاده و همچنان بزرگان آن نقشِ سوپرمن و ناجیِ ملت را برای خود قائل شده و جای شاکی و متهم را عوض می کنند.

حسن روحانی وعده داده بود با کلیدِ خود قفل تمامِ مشکلات را باز می کند

این در حالی ست که کارگرانِ عزیز از جمله ما کارگرانِ شاغل در پایگاه خبری اقتصاد سالم، در این هشت سال افزایشِ میانگین ۸ برابری قیمتِ خودرو و مسکن و نرخ ارز و برخی کالاها را با گوشت و پوست و استخوان درک کرده ایم و با شعبده بازی ها و تَردَستی دولتمردانی همچون مهندس اسحاق جهانگیری، دکتر محمود واعظی، دکتر حسام الدین آشنا و دیگر مدیران ارشدِ دولت؛ حقیقت را وارونه نمی بینیم.

در چنین شرایطی آرزو می کنیم چند ماهه باقیمانده از عمر این دولت نیز هرچه زودتر و بدونِ آسیبهای بیشتر به مردم، به پایان برسد و شاهد پایانِ سومدیریتها، ناتدبیری ها و فشارهای چند سالِ اخیر بر مردم ایران به ویژه قشر عزیز کارگر باشیم.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=17074
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. سلام گفت:

    سوال این جاست که با وجود پنج برابر شدن قیمت اجناس و لوازم خانگی و خودرو افزایش ۳۰درصدی و شاید کمتر حقوق کارگران نشانه چیست فقط یک جواب دارد نظام اقتصادی ایران سرمایه داری است و …

دیدگاه شما