• کد خبر: ۱۹۱۸۹
  • ۱۴۰۰-۰۳-۱۰ - : ۱۲:۱۵
/اختصاصی/

کاندیدایِ اصلاح طلبان مشخص شد/ خاتمی تَکرار کرد

فردی به نام “ولی الله فاطمی اردکانی” _ عضو هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو _ از منسوبین سیدمحمد خاتمی، به ریاست ستاد انتخاباتی عبدالناصر همتی منصوب شد.
این خبر کافیست تا مشخص شود کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان در انتخاباتِ پیش رو، “عبدالناصر همتی” است.
در زیر پشت پرده ی این انتصاب و روابط بین افراد نامبرده را بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، ولی الله فاطمی که با وجود دارا بودن شرکت خصوصی، سالها در شبکه ی بانکی دولتی کشور نیز فعال بوده و به عضویت هیات مدیره ی بانک ملی نیز درآمد، یار غارِ همتی ست.

فاطمی همچنین فردِ معتمدِ “نصرالله جهانگرد” از نزدیکان و حواریونِ سیدمحمد خاتمی و از پدرخوانده های تکنوکرات های اصلاح طلب نیز، به شمار می رود.

پیش از این در سالهای گذشته برخی رسانه ها از جمله روزنامه ی کیهان و سایت اصولگرای مشرق گزارش هایی درباره ارتباطِ “ن.ج” که گفته می شود همان نصرالله جهانگرد است، با جاسوسِ لبنانی “نزار زکا” و ارتباطش با پروژه ی نفوذ، منتشر کرده بودند.

نصرالله جهانگرد در ابتدای دولت سیدمحمد خاتمی از اعضای هیات موسس “جبهه مشارکت” از احزاب تندروی اصلاح طلب بود که در دولت حسن روحانی، معاون وزارت ارتباطات شد و با نزار زکا _ جاسوس لبنانی دستگیر شده توسط سپاه پاسداران _ دیدار داشت.

اما برگردیم به ولی الله فاطمی _ عضو هیات مدیره ی غول سنگ آهن و فولاد سازیِ ایران، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو _ که به ریاست ستاد انتخاباتی عبدالناصر همتی منصوب شده است.

ولی الله فاطمی اردکانی/ عضو هیات مدیره شرکت معدنی و معدنی چادرملو، رئیس ستاد انتخاباتی عبدالناصر همتی شد

این انتصاب و ارتباطاتِ نزدیکِ ولی الله فاطمی با شخصِ سیدمحمد خاتمی و اطرافیان و حواریونِ وی، نشان می دهد که اصلاح طلبان عزم شان را برای حمایت از رئیس کلِ برکنار شده ی بانک مرکزی، جزم کرده اند.

اما اطلاعات بیشتر درباره شخصِ ولی الله فاطمی حاکی از آن است که شرکت “توسن” که وی پایه گذار آن بوده در بیش از دو دهه فعالیت خود، با ۲۰ بانک و ۱۰ ها شرکت در صنعت بانکی قراردادهای میلیاردی منعقد کرده و البته برخی ابهامات هم درباره نحوه ی عقد این قراردادها وجود دارد که در آینده به آنها پرداخته خواهد شد.

ولی الله فاطمی همچنین پایه گذار و مدیرعاملِ شرکت “ققنوس” نیز هست که قصد دارد پیش برنده ی تکنولوژی های نوین رمزارز و بلاکچین در کشور باشد.

برخی از بانک ها همکار ولی الله فاطمی هستند و احتمال دارد به زودی شاهدِ تزریق منابع مالی از این بانکها برای حمایت از عبدالناصر همتی در رقابتهای انتخاباتی ۱۴۰۰ باشیم.

همچنین با توجه به حضورِ ولی الله فاطمی اردکانی در هیات مدیره ی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که غول تولیدکننده ی سنگ آهن و فولاد در سطح ایران و منطقه است؛ این نگرانی وجود دارد که از منابع هزاران میلیارد تومانی این شرکت عمومی_بورسی و متعلق به تعداد زیادی سهامدارِ خرد، برای حمایت از عبدالناصر همتی در رقابتهای انتخاباتی ۱۴۰۰ هزینه شود.

به زودی از “فاطمی”، “توسن”، “همتی” و ارتباطاتِ مالی و سیاسی این شرکتها و افراد با اصلاح طلبان؛ بیشتر خواهیم نوشت.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=19189
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. امیر ایرانی گفت:

    بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

    *یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا کَثیراً مِنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْمٌ وَ لا تَجَسَّسُوا وَ لا یَغْتَبْ بَعْضُکُمْ بَعْضاً…*

    *ای کسانی که ایمان آورده‌اید! از بسیاری از گمان‌ها بپرهیزید، چرا که بعضی از گمان‌ها گناه است و هرگز (در کار دیگران) تجسّس نکنید و هیچ یک از شما دیگری را غیبت نکند…*▫️آیه ۱۲؛ سوره حجرات

    ای کاش به قواعد یک رقابت سالم و بدور از اتهام زنی پای‌بند باشیم… با کدام حجت شرعی و قانونی مبادرت به تهمت زنی می‌کنید؟ مگر منابع بانکی یا شرکت معدنی که دولتی‌ست را میتوان هزینه تبلیغاتی انتخاباتی کرد؟ چرا با آسمان و ریسمون‌ کردن و دادن آدرس اشتباهی، سعی در فریب خوانندگان‌تان را دارید… خدا را در نظر بگیرید و بفکر روز حساب باشید و قلم را به خیانت و تهمت آلوده نکنید… والعاقبه للمتقین

دیدگاه شما