• کد خبر: ۱۹۳۵۵
  • ۱۴۰۰-۰۳-۱۲ - : ۱۴:۰۳
انتخابات میراث علی ست

آ حسن عباسی، زبانت لال باد

انتخابات میراثِ مولایمان آقا امیرالمومنان است که ۲۵ سال خار در چشم و استخوان در گلو خانه نشین شد؛ چون رای و انتخابِ جمع و مردم را نداشت.

مجید معتمدی _ روزنامه نگار

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، امیر مومنان (ع) بلایای بسیاری همچون اهانت به خانه ی وحی را دید، تعرض به نورالانوار الهی، دخت رسول الله، بانوی دو عالم را دید، انحرافِ امت و دین و تسلطِ سفاکان و جاهلان و اصحابِ زر و زور و قدرت بر جان و مال و ناموس مسلمانان را دید اما چون “رای” مردم را نداشت؛ و جامعه اسلامی پراکنده بود؛ “تحمل” کرد و به اذکار و مشاوره اکتفا کرد…

تا آنکه مردم بعد از ۲۵ سال همچون رمگانِ رمیده از گُرگانِ دَرَّنده و جورِ خلفای ۳ گانه به سویش شتافتند و مرکبِ خلافت را تقدیمش کردند و به خلافت و امامت و رهبریِ جامعه اسلامی، “انتخابش” کردند و آنگاه “علی”؛ ولایت جامعه اسلامی را با “رای و انتخابِ” مردم پذیرفت هرچند که همزمان فرمود “از آبِ بینیِ بُزی برای من پست تر است”.

آقای حسن عباسی که استاد می خوانَندِ تان!

زبان در کام برکشید و میراثِ مولای متقیان امیر مومنان را که پس از ۱۴۰۰ سال مظلومیت، خون دادن و قربانی شدن شیعه، به دست ما رسیده است را، قربانیِ سفاهت ها و جهالت های خود نفرمایید که دشمنان خدا و رسول و امتش را آتشی ست وعده داده شده و جاودان.

اصلِ “انتخابات” میراثِ علوی_نبوی و خطِّ قرمز شیعه و پیروان ولایت است و میراثِ علی تا ظهورِ مهدی موعود و بسط قسط و عدالت در زمین؛ در سرزمین شیعیان و مریدانِ آقا امیرالمومنین حفظ خواهد شد، انشالله…

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، امروز فایل صوتی ای از فردی به نام “حسن عباسی” که برخی او را تئورسین بخشی از جریان اصولگرایی می خوانند، پخش شده که وی در آن می گوید:” ما یک مشکلی داریم که از دوره ی آقای خاتمی در سال ۷۶ شروع شد. از قبل از آن در مجلس پنجم. آمدیم مدل دموکراسی غربی در رقابتهای انتخاباتی را پذیرفتیم. اشتباه کردیم‌. الان این سخن مطرحه. امارات که انتخابات نداره؛ اعصابِ مردمش راحت تر نیست؟ قطر که انتخابات نداره. عمان که انتخابات نداره. ترکمنستان این بالای ایران انتخابات نداره. آرامتر نیست اعصابشان!؟”.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=19355
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما