• کد خبر: ۱۱۹۷۴
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۵ - : ۱۵:۱۵
اعتبارنامه عنابستانی را باطل کنید

مجلس جای مدرس‌هاست، نه عنابستانی‌ها

شب گذشته ماجرای درگیری و سیلی یک نماینده مجلس بر صورت سربازِ وظیفه‌شناسِ پلیس به ترند اول توئیتر فارسی تبدیل شد.

این موضوع نشان می‌دهد که افکار عمومی از این اقدامِ “بدوی وار” جریحه‌دار شده و در انتظار برخورد قاطع مسوولین مربوطه با نمایندهِ ضرب و شتم‌کننده است.

مجید معتمدی _ روزنامه نگار

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، به عنوان یک روزنامه‌نگار به نمایندگی از مردم ایران با هر دین و تفکری، به اطلاع “علی‌اصغر عنابستانی”؛ فرد حمله‌کننده به سربازِ وظیفه‌شناسِ پلیس راهور می‌رسانم که مجلس ایران؛ جای مدرس‌ها و مصدق‌هاست که یکی در برابر استبداد رضا خانی ایستاد و دیگری صنعت نفت را ملی و از تاراجِ انگلستان خارج کرد.

همه نماینده مجلسند اما، این کجا و آن کجا

مجلس ایران جای “عنابستانی”ها نیست که در خودروی شیشه‌دودی، احساس خود برتربینی به آن‌ها دست دهد و بدون مجوز، در خطوط ویژه تردد کنند و پس از اعمالِ قانون؛ در اقدامی بدوی‌وار همراهانشان فحاشی و خودشان سیلی بر صورتِ مامور قانون بزنند.

برادرانه به آقای عنابستانی توصیه می‌کنم در راستای نشان دادن بهره بردن از فرهنگِ غنیِ این مرز و بوم، از مردم ایران عذرخواهی کرده و از جایگاه خود استعفا دهد که در این صورت جبران مافات شده و بلکه وجهه‌ای نیز به دست خواهد آورد؛ در غیر این صورت افکار عمومی او و عمل او را فراموش نخواهد کرد.

همچنین هیات نظارت بر نمایندگان در مجلس شورای اسلامی نیز باید به فوریت تشکیل جلسه داده و به این پرسشِ بنیادین پاسخ دهد که آیا نماینده‌ای که بر صورتِ قانون سیلی زده، صلاحیت ادامه کار و قانون گذاری دارد یا نه!؟

مسلما پاسخ این پرسش منفی ست و منتظر ابطال اعتبارنامه و خروج عنابستانی از جایگاه نمایندگی مردم هستیم.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=11974
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. نجیب کوهستانی گفت:

    درود‌وسلام من هم این اقدام این نماینده را تقبیع نموده وکار ارگان های امنیتی وهمچنان برخورد مجلس وسایل وکلا را در رابطه به تقبیع این عمل زشت ودفاع از سرباز ستایش می‌کنم کاش در کشور من چنین مسئولیت پذیری رواج یابد منحیث یک افغانستانی اینجا نوشتم دیدگاه بطرف داری از انسانیت

دیدگاه شما