• کد خبر: ۱۲۷۶
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۱ - : ۱۱:۰۹

محدودیت ترافیکی پایان هفته جاده های شمال

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور کندوان تردد خودرو از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۱۳ تیر از کرج و ابتدای آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن آباد و در محور هراز تردد از ساعت ۱۵ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع است.

به گزارشدنیای خبر، ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

وی از تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه، کندوان، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت در مسیر رفت و برگشت خبر داد.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده پل حصارک و پل فردیس، از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج – تهران محدوده ایران خودرو خبر داد.

محرابی نیا اظهار کرد: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

* ۳ آزادراه پرتردد کشور

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد:‌ در شبانه‌روز گذشته در‌ آزادراه کرج-تهران، آزادراه کرج -قزوین‌‌ و آزادراه تهران-کرج، بیشترین تردد ثبت شد.

* افزایش ۲ درصدی ترافیک راه ها

وی بیان کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد  ۲۲۶۹ ترددشمار فعال در جاده ها نسبت به روز قبل ۲ درصد افزایش دارد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها ۱۶.۱ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.

* محدودیت ترافیکی جاده های شمال تا روز شنبه ۱۴ تیر ۹۹

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۱۱ تیر تا ساعت ۶ روز شنبه مورخ ۱۴ تیر در محورهای کندوان، فیروزکوه، هراز و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

محرابی نیا اظهار کرد: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۱۳ تیر از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال  به سمت مرزن آباد ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه ۱۳ تیر از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ روز جمعه ۱۳ تیر از رودهن به سمت آمل ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ روز جمعه مورخ ۱۳ تیر از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: در محور کندوان تردد انواع تریلر و کامیون کماکان ممنوع است همچنین در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است.

محرابی نیا اضافه کرد: تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۱ تیر و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در محور هراز ممنوع است.

* انسداد پنج جاده به دلیل نبود ایمنی

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: در حال حاضر محور خرم آباد-پل‌دختر ‌در استان لرستان،‌ جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، ‌محور قزوین-همدان در کیلومتر ۱۱۰‌‌،‌ محور فرعی شمشک-دیزین و جاده شهداد-نهبندان در استان کرمان، ‌‌به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.

 

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=1276
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما