• کد خبر: ۱۴۲۴
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۵ - : ۹:۲۷

عدم رعایت پروتکل های بهداشتی را به ۱۹۰ بگویید

معاون بهداشت وزارت بهداشت، گفت: مردم با مشاهده رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی، مراتب را از طریق شماره ۱۹۰ اعلام کنند.

به گزارشدنیای خبر،   علیرضا رئیسی، در گفتگو با شبکه خبر، با اشاره به اجباری شدن استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از روز یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹، افزود: براساس تحقیقات، زدن ماسک در حفظ سلامتی در مقابل ویروس کرونا بسیار کمک کننده است.
وی به دلایل لزوم استفاده همگانی از ماسک برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: این ویروس همچنان با ما خواهد بود و واکسن این ویروس هم هنوز در دسترس نیست بنابراین تاکید می‌کنم در تجمعات و محله‌های پرتردد از ماسک استفاده شود.
معاون وزیر بهداشت افزود: استفاده از ماسک ۸۵ درصد از انتقال ویروس کرونا جلوگیری می‌کند.
رئیسی به اعمال جریمه در برخی کشورها در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی اشاره کرد و گفت: کسی که می‌خواهد از اداره و مراکزی خدمت بگیرد باید حتما ماسک داشته باشد و باید در اداره‌ها شرایط اجباری بوجود آید که کسی که ماسک ندارد از دریافت خدمت محروم شود.
وی افزود: مهم ترین نظارت خود مردم هستند. کسی که به کرونا مبتلا است و مراعات نکند سلامتی دیگران را به خطر می‌اندازد.
معاون بهداشت وزارت بهداشت، به سطوح نظارتی که برای ارائه دهندگان و گیرندگان خدمت اعمال می‌شود، اشاره کرد و گفت: مردم با مشاهده رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی، مراتب را از طریق شماره ۱۹۰ اعلام کنند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=1424
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما