• کد خبر: ۱۴۵۶۵
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۶ - : ۹:۴۵

آنکه می گوید ماهی ۱ بار میوه بخور، “نفوذی” ست؟

کارشناسی که با هیکلی “فَربِه” و ده ها کیلو “اضافهِ وزن”، در صداو سیمای رسمی کشور مردم را دعوت به خوردن برنج بدون خورشت و تنها یک وعده میوه در ماه! می کند؛ نمک بر زخمِ مردم می پاشد.
وی اگر نفوذی و عاملِ سرویس های اطلاعاتی کشورهایِ ایران ستیز نباشد، شخصی در نهایتِ “جهالت” و بی بهره از تعالیمِ دینی و ملی ما و رطب خورده ایست که منعِ رطب می کند.

مجید معتمدی _ روزنامه نگار

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، اخیرا در یکی از برنامه های تلویزیون خانمی در جایگاه کارشناس حاضر شده و مردم را با توجه به مشکلاتِ اقتصادیِ فعلی، به “قناعت” دعوت کرد.

اما مشخصاتی که وی از “قناعت” داد، به شدت افراطی و غیر منطقی بود.

وی از مردم خواست که “برنج را بدون خورشت بخورند و میوه را حتی به جای هفته ای یک بار، ماهی یک بار بخورند”!

همچنین وی کار را یکسره کرده و به مردم گفت سراغِ گوشت مرغ هم نروند.

باید به مصادیق مختلف “نفوذ” حساس بود

اما عجیب تر و رنج آورتر از این سخنان برای مخاطبانِ این برنامه، تناقضِ شدیدِ بین این سخنان با مشخصاتِ ظاهریِ این خانم کارشناس بود.

فیلم پخش شده از تلویزیون نشان می دهد که این خانم در حد قابل توجهی “چاق” بوده و “اضافه وزنِ” حتی ده ها کیلویی دارد!

پس فردی که آن قدر “دارد” که بتواند بیشتر از “مقدارِ متعادل”، از مواد غذایی و خوراکی تناول کرده و دچارِ این اضافه وزنِ فاحش شود؛ براساس کدام “وجدان”، “اخلاق” و “منطق” این حق را به خود می دهد که مردم را به “قناعتی افراط گونه” در حدًِ خوردنِ برنجِ خالی و خوردن یک وعده میوه در ماه! دعوت کند!؟

بنده به عنوان یک روزنامه نگار می گویم که چنین فردی “می تواند” یک نفوذی باشد.

“نفوذی” یعنی فردی که از طرف سیستم های اطلاعاتی کشورهای “ایران ستیز”، هدایت شده تا با بیان سخنانی برخلافِ منطق و به سخره گرفتن شعورِ مخاطبان در صداوسیمای رسمی کشور، “نمک بر زخم مردم” بپاشد.

البته این تنها یکی از تحلیل ها است. تحلیل دیگر این است که این فرد می تواند “نادان و دچار مشکل در فرایند تحلیل” باشد. ضمن اینکه در چنین حالتی، “عالمِ بی عمل” است.

اما از همه این تحلیلها و احتمالات گذشته، یک چیز کاملا روشن است و آن این است که این خانمِ کارشناس در صداوسیما “رطب خورده ایست” که منعِ رطب می کند.

چیزی که برخلاف سیرهِ بزرگانِ ما به ویژه رسول مهربانی هاست و همین کافی ست تا تمامِ سخنان او را از درجهِ صحت و اعتبار، ساقط کند.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=14565
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما