• کد خبر: ۱۷۹۴۶
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۳ - : ۱۰:۳۷

دم خروس از زیر بغل احمدی‌نژاد بیرون زد

دیروز احمدی‌نژاد به هنگام ثبت‌نام برای انتخابات ریاست جمهوری گفت؛در صورت عدم تایید صلاحیت، در انتخابات شرکت نمی‌کنم، به کسی رای نخواهم داد و از هیچ نامزدی هم حمایت نخواهم کرد.

به گزارش اقتصاد سالم؛اگر این روزها نگاهی به تبلیغات گسترده طرفداران احمدی‌نژاد در فضای مجازی بیندازیم مشاهده خواهیم کرد به طور گسترده از ولایتمداری احمدی‌نژاد صحبت می‌کنند. از عکس و کلیپ تا جملاتی با این مضمون:
وفادارترین، همراه‌ترین و با بصیرت‌ترین سرباز ولایت این همه شباهت (به رهبری)، بی‌نظیر و بی‌مثال است.
بازگشت ولایتمدارترین رئیس جمهور، قطعی است.
و…
مقام معظم رهبری بارها و بارها در سخنرانی‌های خود مردم را به مشارکت گسترده در انتخابات دعوت کرده‌اند. حتی فرمودند: مصیبت آن روزی است که مردم پشت کنند به صندوق‌های رأی.
همچنین اخیراً در سخنان خود به مناسبت روز قدس و همچنین در دیدار نمایندگان تشکل‌های دانشجویی بر حضور حداکثری مردم تأکید کردند.
مقام معظم رهبری حضور پر شور مردم در انتخابات را مایه آبروی نظام و اقتدار کشور برشمردند.
این در حالی است که ضدانقلاب، سلطنت‌طلب‌ها، منافقین، بهایی‌ها و به طور کلی دشمنان اسلام، انتخابات را تحریم کرده‌اند.
امروز احمدی‌نژاد به صراحت اعلام کرد اگر من تأیید صلاحیت نشوم در انتخابات شرکت نخواهم کرد و به هیچ کس هم رأی نخواهم داد.
معنای این سخن احمدی‌نژاد این است که او خود را معادل نظام می‌داند. احمدی‌نژاد با این سخن، عملا به هواداران خویش این پیام را می‌دهد که در صورت رد صلاحیت او، کسی در انتخابات شرکت نکند.
حال این موضع‌گیری احمدی‌نژاد را با سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت شرکت گسترده در انتخابات، با هم مقایسه کنید تا عیار ولایتمداری احمدی‌نژاد روشن شود.
باید به احمدی‌نژاد و طرفداران افراطی او گفت؛ دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را.

 

نصرالله شفیعی

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=17946
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما