• کد خبر: ۱۸۰۷۴
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۵ - : ۱۵:۲۵

“سلام بر ابراهیم”

ابراهیم رئیسی پس از حضور و ادایِ احترام بر مزارِ سربازِ شهیدِ مردم ایران، امروز در وزارت کشور حاضر شده و برای ورود به رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرد.
سلامِ ما بر ابراهیمِ بُت شِکَن.

پایگاه خبری “اقتصاد سالم” دو شب پیش (پنجشنبه) در خبری اختصاصی اعلام کرد که ابراهیم رئیسی هم اکنون در حوالی ساعت ۲۲:۳۰ از مشهد مقدس وارد کرمان شده و راس ساعت ۱:۲۰ بامداد جمعه (ساعت ترور) بر مزارِ سپهبد شهید قاسم سلیمانی حضور یافته و از آنجا حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام خواهد کرد.

طبق پیش بینیِ ما رئیسی در ساعتِ ۱:۲۰ بامداد جمعه (ساعت شهادتِ ژنرال سلیمانی در روز جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸) بر مزارِ فرمانده جبهه مقاومت خاورمیانه و غرب آسیا حاضر شده و به سربازِ شهیدِ مردم ایران ادای احترام کرد، با این حال برخلاف انتظار خبری مبنی بر اعلامِ نامزدیِ وی در آنجا، منتشر نشد.

به دنبال اعلام نشدن نامزدیِ ابراهیم رئیسی در موعدِ اعلامی، برخی از مخاطبانِ “اقتصاد سالم” در کامنت ها و پیامهای ارسالیِ خود به این پایگاه خبری و همچنین برخی از سایتها و رسانه ها؛ صحت و اصلِ خبر “اقتصاد سالم” مبنی بر حضورِ رئیسی بر مزارِ سپهبد سلیمانی را زیر سوال بردند با این حال ما با انتشار خبر تکمیلی خود در روز گذشته (جمعه)، توضیح دادیم که رئیس دستگاه قضا بر مزارِ مطهّر حضور یافته و با شهید تجدیدِ میثاق کرده است با این حال بنا بر دلایلی ترجیح داده از اعلام نامزدی در آنجا خودداری کند.

پس از آن نیز ابراهیم رئیسی امروز (شنبه) در وزارت کشور حضور یافته و برای ورود به رقابتهای انتخاباتی ثبت نام کرد و به این ترتیب پیش بینی “اقتصاد سالم” درباره حضورِ وی بر مزارِ شهید سلیمانی و اعلام نامزدی، تحقق یافته و صحتِ اخبارِ این پایگاه خبری در این رابطه مشخص شد.

در این شرایط این پایگاه خبری حضورِ ابراهیم رئیسی در انتخابات را نقطه عطفی در شرایطِ دشوار فعلی دانسته و با تیترِ “سلام بر ابراهیم” امیدوار است با اقدامِ ابراهیم وارِ وی شاهد شکسته شدنِ “بُت” های رانت و فساد، دزدی و تبعیض در کشور به خصوص در دولت و قوه مجریه و چرخش چرخ های اقتصاد به نفعِ مردم و توده ها و نه آقازادگان و جیره خوارانِ وابسته، باشیم.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=18074
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما