• کد خبر: ۲۰۹۸۱
  • ۱۴۰۰-۰۴-۱۱ - : ۱۲:۵۸

ژنرال آمریکایی به درک واصل شد/ مقاومت انتقامِ “فرمانده” را گرفت

“جیمز ویلیس” ژنرال آمربکایی که در عملیات ترور ژنرال قاسم سلیمانی، نقش موثری داشت به دست نیروهای مقاومت به درک واصل شد.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، ژنرال قاسم سلیمانی، سربازِ مردمِ ایران و فرمانده نیروهای مقاومت خاورمیانه و غرب آسیا ساعت ۱:۲۰ دقیقه بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حالیکه به دعوت رسمی نخست وزیر عراق عازم این کشور بود، در فرودگاه بین المللی بغداد مورد حمله هوایی نیروهای تروریست آمریکایی قرار گرفته و به شهادت رسید.

این ترور با دستور مستقیم دونالد ترامپ، رییس جمهور وقت آمریکا صورت گرفت و رییس جمهور، رییس سازمان سیا، وزیر دفاع و دیگر مقامات ارشد آمریکایی در اتاق جنگ واشنگتن، به طور زنده شاهد این عملیات بودند.

به دنبال این اقدام تروریستی، نیروهای جبهه مقاومت در سرتاسر خاورمیانه و غرب آسیا؛ اعلام کردند که عوامل اصلی این ترور شناسایی شده و مورد پاسخ متقابل قرار خواهند گرفت.

در این شرایط گفته می شود در روزهای اخیر ژنرالِ تروریست آمریکایی “جیمز ویلیس” _ فرمانده نیروهای ویژه اسب سرخ _ که از فرماندهان اصلی و موثر در عملیات ترور ژنرال ایرانی بوده؛ روز شنبه هفته ای که گذشت در پایگاه هوایی العدید در کشور قطر، شناسایی و توسط نیروهای مقاومت به درک واصل شده است.

پنتاگون وزارت دفاع آمریکا، مرگ ژنرال بلندپایه اش در پایگاه نظامی در قطر را تایید اما اعلام کرده وی در “حادثه ای غیر رزمی”! کشته شده است.

اسپوتنیک هم به نقل از آیرفورس تایمز گزارش داد که جسد «جیمز سی. ویلیس» (James C. Willis) فرمانده ۵۵ ساله اسکادران «رِد هُرس» _ اسب سرخ _ روز ۲۶ اُم ماه جون در اقامتگاهش در پایگاه هوایی «العدید» در شهر «دوحه» در قطر پیدا شده است.

ژنرال قاسم سلیمانی فرمانده نیروهای مقاومت خاورمیانه و غرب آسیا پس از به شهادت رسیدن براساس وصیت خودش با عنوانِ “سرباز قاسم سلیمانی” در خاک وطن به آرامش رسید.

سربازِ مردم ایران

وی تمام ۴۰ سال عمر خود در جمهوری اسلامی را در کوهستانها و بیابانهای ایران و عراق و سوریه و لبنان… در گرما و سرما صرف تشکیل و ساماندهی جبهه مقاومت و بردن مرزهای دفاعی ایران به کیلومترها دورتر از مرزهای سرزمینی کرد تا دست گروه های تروریستی پرشماری همچون القاعده، طالبان، داعش، جبهه النصره و… و گروهک های تجزیه طلب پان ترک و پان عرب و پان کرد و… از جان و مال و ناموس ایرانیان کوتاه شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=20981
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما