• کد خبر: ۲۲۱۶۸
  • ۱۴۰۰-۰۴-۳۰ - : ۱۲:۰۸

سهم خواهیِ جبهه اصولگرا از رئیس جمهورِ منتخب/ تهدید به عدم رای اعتماد به وزرا

یک جبهه اصولگرا به دنبال سهم خواهی و تحمیل نیروهای خود به رئیس جمهور منتخب در چینش کابینه است که البته با مقاومت و مخالفت ابراهیم رئیسی روبرو شده است.
این جبهه اصولگرا تهدید کرده در روز رای اعتماد به وزرا در مجلس، این اقدام رئیسی را تلافی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، این روزها به نوعی شب قدر دولت جدید است و ابراهیم رئیسی به شدت مشغولِ چینش کابینه و انتخاب تیم وزرا و معاونان و مشاوران رئیس جمهور سیزدهم است.

در چنین شرایطی شنیده می شود یک جبهه اصولگرا به دنبال سهم خواهی از کابینه و دولت جدید بوده و تعدادی از نیروهای خود را به ابراهیم رئیسی معرفی کرده است با این حال این اقدام با پاسخ منفیِ ابراهیم رئیسی روبرو شده است.

در مقابل این جبهه اصولگرا نیز تهدید کرده پاسخ منفی به درخواست هایش را با به چالش کشیدن دولت جدید و عدم رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت جدید در مجلس، جبران خواهد کرد.

این جبهه اصولگرایی عمدتا متشکل از نیروهای نزدیک به رئیس جمهور اسبق بوده و لیدر آن نیز یکی از وزرای سرمایه دارِ میلیون دلاری در دولت اسبق است.

باید دید این جریان اصولگرا می تواند تهدید خود را عملی و برای دولت جدید در ابتدای راه و در شرایطی که کشور از شرایط بد اقتصادی و تبعات ناشی از سومدیریت دولت فعلی رنج می برد، مشکل سازی و مانع تراشی کند یا نه.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=22168
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما