• کد خبر: ۲۲۱۸
  • ۱۳۹۹-۰۵-۰۱ - : ۸:۰۰

ساعت کار مراکز تعویض پلاک افزایش یافت

رییس شماره گذاری پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: ساعت بسته شدن درب تمام مراکز تعویض پلاک در سراسر کشور (خودرو و موتورسیکلت) از روز گذشته تا اطلاع ثانوی تا ساعت ۱۶ افزایش یافته است.

به گزارش اقتصاد سالم؛سرهنگ علی محمدی افزود: این تصمیم با توجه به افزایش انتشار مجدد ویروس منحوس کووید ۱۹ و حجم مراجعین به مراکز تعویض پلاک و به جهت جلوگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا اتخاذ شدهاست.

وی تاکید کرد: برای رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و همچنین تسهیل و تسریع در ارائه خدمات شماره گذاری به متقاضیان و جلوگیری از ازدحام و تراکم کاری، ساعت تعطیلی مراکز تعویض پلاک در سراسر کشور (خودرو و موتورسیکلت) به ۱۶ افزایش یافت و در صورت وجود صف تا آخرین نفر خدمات ارائه خواهد شد.

رییس شماره گذاری پلیس راهور نیروی انتظامی ادامه داد: روسای پلیس راهور استان ها می توانند در استان هایی که از لحاظ انتشار ویروس کرونا در ضعیت سفید قرار داشته و یا از لحاظ حجم مراجعین در شرایط عادی باشند، ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی در ساعت اداری، بدون افزایش ساعت، از ساعت ۷ تا ۱۴ خدمات رسانی نمایند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=2218
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما