• کد خبر: ۲۲۳۰۲
  • ۱۴۰۰-۰۵-۰۲ - : ۱۲:۱۵

ضیافت یکی از روسای سازمانهای وزارتخانه برای نمایندگان مجلس در هتل بلوط

در حالیکه تلاشها و رایزنی های کاندیداهای نامدار برای نشستن بر کرسی وزارت ادامه دارد و روز به روز هم قوی تر و جدی تر می شود، منابع مطلع به دهقان نیوز گفتند شامگاه اوایل هفته جاری یکی از روسای سازمان های تابعه وزارتخانه که اول قرار بود معاون وزیر شود و بعد به ریاست یک سازمان رسید، در هتل بلوط ولنجک ضیافت شامی برای چند نفر از نمایندگان مجلس داده و جلسه مهمی برگزار نموده است. البته اینکه این مدیر ارشد، هتل بلوط را برای برگزاری جلسه انتخاب کرده شاید بدلیل این است که پر از درختان و نباتات مختلف است و هوای خوبی دارد و نکته مهم این است که وی جزو گزینه های مطرح وزارت نبوده و برگزاری این جلسه سنگین، این سوال را بوجود می آورد که وی به دنبال چیست؟

به گزارش اقتصاد سالم؛برخی منابع مطلع از تلاش وی نه برای کسب کرسی وزارت بلکه برای نشستن بر کرسی معاونت آب و خاک در دولت بعدی حکایت دارد. معاونتی که تقریبا برخی آنرا همه ی وزارتخانه می دانند، به هر حال فضای مشجر و پر از نباتات حیاط هتل بلوط چنان مصفا و دلنشین است که شاید هم گپ و گفتی دوستانه و برادرانه بوده، هر چند اگر هم رایزنی برای کسب وزارت یا معاونت وزرات هم بوده باز هم امری مذموم و ناپسند نبوده بلکه این روزها امری عادی و معمول تلقی می شود فقط چون ایشان جزو گزینه های وزارت نبوده و خود نیز علاقه ای به مطرح کردن خود نداشته، کمی عجیب به نظر می رسید که احتمالا یا همان گزینه ی تلاش برای کسب کرسی معاونت آب و خاک در دولت بعدی هدف جلسه بوده که انشالله مبارک است و شاید هم هدفی نبوده جز استفاده از فضای دلنشین و مشجر و پر از انواع نباتات هتل بلوط.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=22302
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما