• کد خبر: ۲۴۵۴
  • ۱۳۹۹-۰۵-۰۷ - : ۱۲:۵۵

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۹۹/۰۵/۰۷

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۶۰ هزار تومان، قیمت دلار ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. قیمت سکه طرح جدید نسبت به دیروز ۱۰۰ هزار تومان کاهش یافته است.

به گزارش اقتصاد سالم؛همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم یک میلیون و ۶۰ هزار تومان، هرگرم طلای ۲۴عیار یک‌میلیون و ۴۱۹ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴میلیون و ۵۸۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۹۱۶.۵ دلار معامله می‌شود.

 

به دنبال تداوم کاهش ارزش دلار قیمت طلا در ساعات اولیه معاملات امروز و تا پیش از آنکه به دلیل اقدام تجار در برداشت سود اندکی کاهش یابد، با ثبت جهش تقریبا ۴۰ دلاری به رقم بی سابقه ۱۹۸۰ دلار رسید.

در حالی که سرمایه گذاران انتظار دارند فدرال رزرو آمریکا در نشست این هفته خود بر سیاست های پولی انبساطی خود تاکید کند، قیمت طلا در طی اندکی بیش از یک هفته گذشته رشد باورنکردنی بیش از ۱۲۵ دلار را تجربه کرده است.

شاید تنها تغییر خط مشی ای که می توان از نشست این هفته بانک مرکزی آمریکا انتظار داشت هدف گذاری نرخ تورم باشد که احتمالا نرخ آن به بالای ۲ درصد رسانده خواهد شد.

  در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار  ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان، یورو ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۴۷۰  تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ثبات نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز با ثبات نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان درج شده است.

برچسب‌ها:,

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=2454
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما