• کد خبر: ۲۴۸۷۳
  • ۱۴۰۰-۰۶-۰۸ - : ۱۴:۲۹

کارکنانِ وزارت رفاه به مقامات عالی نظام فحاشی کردند

چند نفر از پرسنل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمنِ تعرض به یک خبرنگار، به مقامات عالی نظام توهین و فحاشی کردند.

صبح امروز خبرنگار پایگاه خبری “اقتصاد سالم” برای تهیه گزارش از وضعیت قیمت ها و خدمت رسانی در فروشگاه زنجیره ای تعاونی کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ به شعبه ۲ این فروشگاه در خیابان ولیعصر مراجعه کرده بود که حدود شش، هفت نفر از کارکنان این فروشگاه به بهانه های واهی به خبرنگار تعرض و فحاشی کردند.

به دنبال این اقدام خبرنگار برای نجات خود به متعرِّضان هشدار می دهد که با پلیس تماس خواهد گرفت که آنها این بار اقدام به فحاشی به پلیس و همچنین مقامات عالیه نظام می کنند.

در چنین شرایطی خبرنگار ناچارا با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت که نکته قابل تامل این است که حتی هنگام مکالمه ی خبرنگار با پلیس نیز؛ عوامل وزارت رفاه به فحاشی خود به پلیس و مقامات ادامه می دهند به گونه ای که فحاشی های آنها در فایل پلیس ۱۱۰ ضبط شده و موجود است.

این موضوع از سوی پایگاه خبری “اقتصاد سالم” از حامد شمس _ رئیس مرکز روابط عمومی وزارت رفاه _ پیگیری شد که شمس گفت از روز گذشته، سمتی در این وزارتخانه ندارد.

در این شرایط انتظار می رود حجت‌الله عبدالملکی وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی که چهره ای جهادی و ولایت مدار است به وضعیت معدود پرسنل این وزارتخانه رسیدگی کند تا مشخص شود چگونه چند نیروی انگشت شمار و هتّاک، به جای خدمت رسانی به مردم اقدام به تعرض، فحاشی و هتک حرمت مقامات عالیه نظام می کنند.

گفتنی ست در این رابطه گزارش پلیس اخذ شده و فایل صوتی فحاشی ها نیز نزد پلیس موجود است.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=24873
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما