• کد خبر: ۲۵۸۶۲
  • ۱۴۰۰-۰۶-۲۳ - : ۱۰:۲۱

چرا طرح کارکرده شرکت مدیران خودرو جذاب میباشد؟

شرکت مدیران خودرو اخیرا اعلام نموده است که مشتریان محصولات این شرکت می توانند خودروهای کارکرده خود را با نمونه صفر کیلومتر و مدل های جدید این شرکت از طریق شرکت ایرانیان خودرو جایگزین نمایند که در شرایط فعلی بازار خودروی کشور طرحی خاص به حساب می آید.

به گزارش اقتصاد سالم؛ شرکت ایرانیان خودرو به عنوان همکار تجاری و مجری طرح جایگزینی محصولات کارکرده مدیران خودرو با خودروی صفر کیلومتر، در طول سالهای اخیر توانسته است تا کلیه محصولات کارکرده شرکت مدیران خودرو را با خودروهای صفر کیلومتر جایگزین نماید که این امر حرکتی قابل توجه و ارزشمند در جهت اعتماد سازی و افزایش وفادارای برای مشتریان این برند تلقی می شود.

اما چه چیزی این طرح را خاص و مطمئن مینماید؟

مجموعه مدیران خودرو همواره به تحویل سریع و به موقع محصولات خود شناخته می شود و در کنار مجموعه خوش سابقه و با اعتبار ایرانیان خودرو توانسته است اعتماد و اطمینان خاطر لازم را به مشتریان در مورد نحوه انجام طرح جایگزینی و اعطای تسهیلات این طرح ارائه نماید.

در این طرح خودروی کارکرده مشتری تحت نظر کارشناس رسمی دادگستری با قیمت روز بازار قیمت گذاری و خریداری شده و بلافاصله این مبلغ به عنوان پیش پرداخت ثبت نام خودروی جدید در نظر گرفته می شود. شایان ذکر است فرآیند کارشناسی قیمت گذاری خودروی مشتری در نمایندگی های منتخب شرکت مدیران خودرو به صورت رایگان انجام می پذیرد.

همچنین در طرح جایگزینی سعی شده است در زمان و هزینه های انتقال و جابجایی خودرو صرفه جویی لازم برای مالکین خودروهای کارکرده در نظر گرفته شود که این امر در بازار بی ثبات و پر نوسان فعلی بزرگترین مزیت برای مالکان خودرو به حساب می آید.

ارائه تسهیلات تا سقف ۷۰ درصد، استفاده از اقساط ۵ ساله، تحویل فوری خودروی صفر کیلومتر جایگزین و انجام کلیه کارشناسی های فنی خودرو در طرح جایگزینی از جمله مواردی است که به مشتریان این طرح ارائه می شود.

آنچه که مسلم است، مرحله به مرحله در طول زمان استقبال از این طرح افزایش یافته و مشتریان با اطمینان خاطر خودروهای کارکرده خود را با محصولات جدید که به لحاظ ظاهر، آپشن، فنی و کیفی ارتقاء چشمگیر داشته اند جایگزین میکنند و همین امر این طرح را متمایز می نماید و سبب رضایت مندی و رفاه حال مشتریان شرکت مدیران خودرو خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی www.iraniankhodro.com و یا نمایندگان منتخب مدیران خودرو در طرح جایگزینی در سطح کشور مراجعه نمایند.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=25862
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما