• کد خبر: ۲۵۸۹۷
  • ۱۴۰۰-۰۶-۲۳ - : ۱۳:۴۸
اسناد رسیده به "اقتصاد سالم" نشان می دهد:

آژانس تبلیغاتیِ فولاد مبارکه اصفهان، عاملِ تخریبِ مجلس است!

اسناد رسیده نشان می دهد که آژانس تبلیغاتی شرکت فولاد مبارکه اصفهان عاملِ انتشار اخبار تخریبی بر ضدِّ مجلس شورای اسلامی و رئیس قوه مقننه؛ در رسانه ها و کانالهای خبری مختلف است!

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، از ابتدای تشکیل مجلس یازدهم در حدودِ یک سال و نیم گذشته، نمایندگان مجلس شورای اسلامی اسناد متعددی درباره فسادِ مالی در شرکت و کارخانه ی “فولاد مبارکه اصفهان”، منتشر کرده و با افشاگری در این رابطه؛ خواستار برخورد با متخلفان و عزل مدیرعامل این کارخانه بزرگ دولتی شده اند.

با این حال دولت “تدبیر و امید” به دلیل دست داشتنِ مدیرانِ ارشدش در رانت خواری و فساد مالی در کارخانه فولاد مبارکه اصفهان، عزمی برای برخورد با مدیران متخلفِ این شرکت نداشت تا اینکه عمر این دولت به پایان رسید و به تازگی دولت جدید در کشور مستقر شد.

در چنین شرایطی اسناد رسیده به “اقتصاد سالم” نشان می دهد که آژانس تبلیغاتی ای که وظیفه ی “انتشار اخبار تبلیغاتی برای مثبت نشان دادن عملکردِ مدیریتِ شرکت فولاد مبارکه اصفهان” را بر عهده دارد؛ همزمان عملیاتِ “انتشار اخبارِ تخریبی بر ضدِّ مجلس شورای اسلامی و به ویژه محمدباقر قالیباف رییس قوه مقننه در رسانه ها و کانال های خبری مختلف و متعدد” را، مدیریت می کند!

اسناد موجود نشان می دهد که این آژانس تبلیغاتی؛ در اِزای انتشار اخبار تخریبی بر ضدِّ رئیس و مجلس شورای اسلامی در رسانه ها و کانال های خبری مختلف؛ به آنها وجه نقد به صورتِ کارت به کارت در شبکه ی بانکی شتاب؛ پرداخت می کند!

این وضعیت در حالی ست که در حدود یک سال و نیم اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله موسوی لارگانی _ عضو هیات رئیسه مجلس _ مدارک و مستندات زیادی از فساد و تخلفات مالی در شرکت فولاد مبارکه اصفهان منتشر کرده و خواستار برخورد دولت وقت (تدبیر و امید) با این مسئله و عزل مدیرعامل این شرکت دولتی شده بودند.

در این شرایط این پرسش از مدیران شرکت فولاد مبارکه اصفهان مطرح است که چرا آژانس تبلیغاتی ای که مسئولیتِ توزیع و انتشار اخبار تبلیغاتی و رپرتاژآگهی های فولاد مبارکه اصفهان در رسانه ها را بر عهده دارد؛ همزمان اخباری نیز بر ضدِّ مجلس شورای اسلامی و “محمدباقر قالیباف” رییس قوه مقننه کشور، توزیع و برای انتشار؛ به همان رسانه ها و کانالهای خبری ای که اخبار مثبت درباره ی فولاد مبارکه اصفهان منتشر می کنند، ارائه کرده است و برای انتشارِ این اخبارِ تخریبی بر ضدِّ مجلس و رئیس آن، پول نیز پرداخت می کند.

آیا این اقدام می تواند به نوعی پاسخِ مدیریتِ “فولاد مبارکه اصفهان” به انتقادات و افشاگری های نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره عملکردِ مدیرعامل و وضعیت حاکم بر این شرکت باشد؟

آیا بزرگترین کارخانه ی تولید فولاد در کشور که از قضا دولتی نیز هست و مدیرعامل آن توسط دولت تعیین می شود؛ به جای رتق و فتقِ امورِ تولیدی، به اسپانسرِ تبلیغاتی و خبری بر ضدِ پارلمان و رییس مجلس کشور؛ تبدیل شده است!؟

اینها پرسش ها و ابهاماتی ست که با دیدن این اسناد ایجاد شده و امیدواریم مدیرانِ شرکت فولاد مبارکه اصفهان هرچه زودتر نسبت به پاسخ دهی و شفاف سازی در این رابطه، اقدام کنند.

در این رابطه پایگاه خبری “اقتصاد سالم” آمادگی کامل خود را برای دریافت پاسخ و نظرات شرکت فولاد مبارکه اصفهان و انتشار آن، اعلام می کند.

ضمن آنکه اسناد و مدارک موجود در این زمینه که در سطور بالا به آن اشاره شد؛ برای بررسی نهادهای نظارتی و امنیتی، محفوظ است.

همچنین از وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت (صمت) می خواهیم تکلیفِ مدیران عامل شرکتها، بنگاه ها و کارخانه های بزرگ دولتیِ مرتبط با این وزارتخانه که همه بازمانده ی دولت پیشین هستند را؛ روشن کرده و مدیرانی جدید و همسو با رویکرد فسادستیز آیت الله رئیسی را جایگزین آنها کند تا اخبار فساد این مدیران در شرکت ها و کارخانه های بزرگ دولتی، بیش از این رسانه ای نشود!

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=25897
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. Jalal گفت:

    باید برخورد و دادگاهی شوند تا الان هم هرچه رانت و اختلاس و دزدی کردند به مردم گفته شود

دیدگاه شما