• کد خبر: ۲۶۵۱۹
  • ۱۴۰۰-۰۷-۰۱ - : ۷:۳۲

برگزاری نشست ملی مطالبه گران حوزه خصوصی سازی در تهران

نشست ملی مطالبه گران مردمی حوزه خصوصی سازی صبح امروز با حضور دکتر سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد، دکتر ابراهیم رزاقی اقتصاد دان، دکتر سید شمس الدین حسینی عضو کمیسیون نظارت بر اصل قانون اساسی، دکتر لطفعلی آذری بازرسی کل امور اقتصادی و دارایی سازمان بازرسی کل کشور، دکتر روح الله ایزدخواه نماینده مجلس شورای اسلامی، دکتر علیرضا صالح رئیس اسبق سازمان خصوصی سازی، حجت الاسلام مجتبی نامخواه دبیر اسبق جنبش عدالت خواه دانشجویی و محسن اسلام زاده کارگردان مستند خصوصی سازی برگزار می شود.

به گزارش اقتصاد سالم؛نشست ملی مطالبه گران حوزه خصوصی سازی صبح امروز با وزیر اقتصاد، نماینده مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین و همچنین جمعی از مطالبه گران خصوصی سازی سراسر کشور در سالن همایش مجموعه فرهنگی انقلاب اسلامی سرچشمه طی روز ۱ و ۲ مهرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

امیر رضا غلامی دبیر نشست ملی مطالبه‌گران مردمی سراسر کشور اظهار داشت: به دنبال سخنرانی مقام معظم رهبری درباره ضرورت ورود مردم به مبارزه با فساد اقتصادی، این نشست ملی تشکیل و برگزار می شود.

غلامی ادامه داد: در این مدت از طریق شناسایی نیروهای انقلابی و شبکه سازی و ارتباط با مسئولان، جریان ملی مطالبه گری در حوزه خصوصی سازی را حمایت کردیم.

دبیر ملی مطالبه‌گران مردمی بیان کرد: کارشناسان و متخصصان حوزه می توانند در این باره با مطالبه گران ارتباط بگیرند و از نزدیک طی ارتباط با دوستان موارد را بررسی کنند.

غلامی افزود: کشور ما سرمایه عظیمی از جوانان مومن و انقلابی دارد و با تلاش جریان حزب اللهی و راهنمایی رهبر انقلاب، جوانان از مشکلات اساسی کشور آگاهند، راه حل این مشکلات را می دانند و برای مرتفع ساختن آن ها انگیزه و اشتیاق دارند.

وی در ادامه گفت: به دلیل آنکه جوانان تاکنون به درستی در قالب یک شبکه کارآمد به کار گرفته نشده اند، ظرفیت واقعی آن ها برای حل مشکلات بالقوه مانده است. امیدواریم این شبکه بتواند مطالبه گری را در جامعه تقویت کند.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=26519
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما