• کد خبر: ۲۸۱۷۶
  • ۱۴۰۰-۰۷-۲۵ - : ۱۳:۳۱

مدیرِ بنفش از جایگاه مادرِ شهید خرازی سوءاستفاده کرد

“منصور یزدی زاده” مدیر ارشدِ دولتِ بنفش پس از سالها بی اعتنایی؛ حال که زمزمه های برکناری اش از مدیرعاملیِ شرکت ذوب آهن اصفهان به گوش می رسد، به دیدارِ مادرِ سردار شهید “حسین خرازی” رفت.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، مدتی ست که زمزمه های برکناریِ “منصوری یزدی زاده”، مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان به گوش می رسد.

وی از مدیران ارشدِ دولت حسن روحانی، دولتِ به اصطلاح “بنفش” است که در سال ۱۳۹۷ به این سِمَت منصوب شد و حال حدود ۲ ماه پس از روی کار آمدنِ دولت مردمی و فسادستیزِ آیت الله ابراهیم رئیسی، زمزمه های برکناری اش به گوش رسیده و حتی نام هایی نیز به عنوانِ جانشینِ او مطرح می شود.

پایگاه خبری “اقتصاد سالم” برای اولین بار یازدهم مهرماه خبری در رابطه با مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان منتشر کرده و خبر داد که “منصور یزدی زاده” این شرکت دولتی را به اسپانسرِ افرادِ وابسته به احزابِ جانشینِ حزب شبه برانداز و منحله ی “مشارکت” و رسانه های آنها تبدیل کرده است.

منصور یزدی زاده / مادر شهید حسین خرازی

همچنین اعلام شد که یزدی زاده در دوره ۴ ساله ی حضور خود در شرکت ذوب آهن اصفهان عرصه را بر رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و فرزندان شهدای بازمانده از دوران دفاع مقدس که منتقدِ عملکردش بوده اند؛ تنگ کرده است.

به دنبال انتشار این خبر، شرکت ذوب آهن اصفهان از “اقتصاد سالم” شکایت کرد؛ اما نکته عجیب در این شکایت محتوای آن بود که در آن قید شده خبر اقتصاد سالم “برخلاف منویات مقام معظم رهبری و مصالح کشور است”!

پس از آن بود که این پایگاه خبری با انتشار گزارشی جدید، از این اقدام “منصور یزدی زاده” در سوءاستفاده از نام و جایگاه رفیع مقام معظم رهبری، انتقاد کرده و از وی سوال کرد که آیا حمایت از رسانه های متعلق به افراد و احزابی که جایگزین احزاب منحله ی شبه براندازی همچون “جبهه مشارکت” شده اند که میدان دارِ فتنه ی ۸۸ بودند و همچنین طردِ پرسنلِ ایثارگر، انقلابی، جانباز و رزمنده ی شرکت ذوب آهن اصفهان به دلیل انتقاد از مدیرعامل؛ “برخلافِ منویاتِ مقام معظم رهبری و مصالح کشور است” یا افشای همین تخلفات از سوی یک رسانه ی ضد‌ِّ فساد و افشاگر!؟

آیا مدیرعاملِ شرکت ذوب آهن اصفهان در زمانی که مشغولِ اسپانسریِ افراد وابسته به احزابِ جایگزینِ حزبِ منحله ی جبهه ی مشارکت، به طُرُق مختلف از جمله صدورِ حکم مشاور مدیرعاملِ ذوب آهن اصفهان و اسپانسریِ رسانه های مختلف آنها بود؛ بیانات و تاکیداتِ متعددِ مقام معظم رهبری در محکومیتِ فتنه ی ۸۸ را نشنیده بود یا اهمیتی به این بیانات نداد!؟
حال چه شده است که وی برای تبرئه ی خود و پرونده سازی برای رسانه ی افشاگرِ اقداماتش؛ چنین مزوّرانه و منافقانه به منویات مقام معظم رهبری استناد کرده است!؟

به دنبال انتشار این خبر هم مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در واکنشی جدید؛ دستورِ فیلترِ سایت “اقتصاد سالم” را صادر کرد به گونه ای که عواملِ این شرکت با وزارت فرهنگ و ارشاد تماس گرفته و پیگیرِ فیلتر سایت اقتصاد سالم بودند.

در این شرایط و در حالی که زمزمه های برکناری مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به گوش می رسد، خبر رسیده که “منصور یزدی زاده” در جدیدترین اقدام؛ روز گذشته (شنبه) به دیدارِ مادر سردار شهید “حسین خرازی” رفته است.

مادر بزرگوار شهید در گفت وگو با اقتصاد سالم این موضوع و حضورِ مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در منزلش را تائید و تاکید کرد که “آقایان را به عنوان میهمان، پذیرفته است”.

این اقدامِ مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان و حضورش در منزلِ مادر سردار شهید “حسین خرازی” در حالی ست که یک منبع مطلع در شرکت ذوب آهن اصفهان خبر می دهد که “منصور یزدی زاده”، حدودِ یک سال پیش که مادر شهید خرازی برای حَلِّ مشکل یکی از پرسنلِ شرکت ذوب آهن با وی تماس گرفته بود، از پاسخگوییِ به تماس ایشان خودداری کرده و حتی گفته بود “من وظیفه ندارم جوابِ تماسِ وی را بدهم”!

حال همین فرد (منصور یزدی زاده/ مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان) در شرایطی که زمزمه های برکناری اش به گوش می رسد، به دیدارِ مادر شهید خرازی شتافته تا با حضور در منزل وی و تمسک به جایگاه والای ایشان، برای خود پناهگاه و آبرویی به دست بیاورد در حالیکه پیش از این حتی از پاسخ به تماسِ مادر شهید نیز خودداری کرده بود!

در این شرایط از منصور یزدی زاده می پرسیم شمایی که سال گذشته حتی از پاسخ دادن به تماس های مادر شهید “حسین خرازی” هم خودداری کرده بودید، حال چه شده است که در آستانه ی عزل و برکناری به دیدارِ ایشان شتافته اید!؟ آیا مادرِ شهید خرازی عوض شده یا شرایط و مقتضیاتِ کاری و منافعِ شما ایجاب کرده که در شرایط فعلی به دیدار ایشان بروید!؟
آیا چنین اقدامی مصداقِ ریاکاری و سوء استفاده از جایگاه و محبوبیتِ این شهید بزرگوار و مادرِ بزرگمنش، مهربان و بنده نواز ایشان نیست!؟

شهید حسین خرازی

بروز چنین رفتارها و اقداماتِ متناقضی از سوی یک مدیر ارشد دولتی و سوءاستفاده از جایگاهِ رفیعِ سربازان در خاک خفته ی وطن و مادرانِ صبور، بزرگوار و دردمندشان؛ می طلبد که متولیان امر، گوشِ این افراد را پیچانده و به آنها گوشزد کنند که حق ندارند از مادرانِ سربازانی که در راه دفاع از ناموس و خاک وطن، هم اکنون به بخشی از همین خاک تبدیل شده اند؛ سوءاستفاده کنند و بخواهند با حضور در منزل آنها برای خودشان اعتباری دست و پا کنند؛ آن هم در شرایطی که پیش از این جوابِ تماسِ این عزیزان را هم نمی دادند!

در این شرایط به وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی توصیه می کنیم پیش از آنکه سلسله اقدامات “منصور یزدی زاده” در شرکت ذوب آهن اصفهان و سوءاستفاده های وی از نام و جایگاه مقام معظم رهبری و نام و یادِ سربازان شهید و سَر باخته ی وطن و مادران شان؛ بیش از این آزاردهنده شود، تصمیمات لازم را اتخاذ و فرامین مقام معظم رهبری در دیدار ۴۰ روز پیش ایشان با رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت مبنی بر “مقابله ی دقیق و جدی با فساد و احیای اعتماد مردم به دولت به عنوان اولویت های مهم دولت سیزدهم” را، اجرایی کنند.

“اقتصاد سالم” نیز به زودی گزارشی از وضعیت تولید در شرکت ذوب آهن اصفهان و برخی تخلفات مدیرعامل این شرکت را منتشر خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=28176
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. آلفرد گفت:

    بنازمتون که توپ خانه هنوز بکار و خاموشی نداره، خوب جایی رو هم هدف گرفتید قلب ریا و تزویر، به به باریک الله

  2. احمدیان گفت:

    در میان این همه ریاکاری یکی بفرماید …مند چقدر دیگر به پایان خدمتش مانده است!؟
    کسی که بعد از بازنشستگیش سمت مدیریت میگیرد.
    تا کی کارگران در کنار کوره کار کنند و ایشون پولهای حرام و کثیف سر سفره خود ببرد.

  3. حامد گفت:

    واق، واق نکن. کسی محلت نمیزاره…

  4. فرزند شهید گفت:

    سلام آقای امیری روابط عمومی هر کار می کند تا ایشان را ابقا کنند شنیده ایم انباری در فولادشهر درست کرده و هدایایی نفیس برای حفظ ایشان پخش می کنند که جا دارد بررسی شود

  5. جانباز کارخانه گفت:

    سلام و درود
    آقای اقتصاد سالم لطفا خبر تان را که می زنید باید کامل بزنید
    من می گویم باید تغییر اساسی صورت پذیرد
    با این چند تا خبر فکر نکنم اتفاقی بیفتد
    تا شستا مشخص نشود بعید است جابجایی صورت پذیرد

  6. جانباز ۵۰درصد گفت:

    دست اقتصاد سالم درد نکنه

  7. همسر شهید کارخانه گفت:

    شهیدان زنده هستند و در پیشگاه الهی ارتزاق می‌کنند.
    آن عزیزان با عشق و علاقه برای دفاع از دین، ناموس و میهن خود می‌جنگیدند و قبل از شهادت در رود کارون غسل می‌کردند…
    از خدا طلب شهادت داشتند و بهترین لحظات زندگی خود را فدا می کردند.
    وای بر یزدی زاده که برای خود ورز وبال درست کرده است

  8. میثم ط گفت:

    سلام به نظر من سوء استفاده از نام شهدا برای رسیدن به قدرت، ثروت و ویژه‌خواری مصیبت است. و توصیه دارم خواهشن دیگه شهدا را بازیچه قرار ندهید.
    با ولایت تا شهادت

  9. محمد گفت:

    فرزند جانباز :

    لطفا، آقای یزدی زاده قبل از اینکه برکنارت کنند، سریع ذوب آهن را ترک کن! چون روزهای آخر را می گذرانی.
    دیگه داری خیلی گند می زنی!! استفاده شخصی از جایگاه رهبری و خانواده عزیز شهدا و رفتن به منزل مادر سردار شهید خرازی و جانبازان، اون هم فقط برای ماندن بر سر قدرت بسیار شرم آور است!!!
    شما تاکنون با قدرت و پول بیت المال چه کرده اید؟!!
    مدت هاست این مدیر بنفش، فردی به نام امرالله بیات معروف به امرالله گزی و عوامل دیگر را با همکاری اسفندمند، این طرف و آن طرف می فرستد تا کارت پولی و هدیه های گران قیمت را به افراد خاص… از تهران گرفته تا اصفهان توزیع کنند!!!
    آقای عبدالملکی وزیر محترم رفاه لطفا از خواب بیدار شوید و ببینید بازماندگان دولت بنفش چه می کنند؟ شما که خودتان گفتید من در اولین اقدام، مدیران فاسد را کنار می گذارم پس چی شد!!!
    مقامهای قضایی کشور به داد برسید. مردم چشم انتظار برخورد شدید شما با فساد و غارتگران بیت المال هستند…
    وعده # مقام # پول# رانت # غارت بیت المال#برای ماندن#

  10. همسر شهید کارخانه گفت:

    سوء استفاده از نام شهدا برای رسیدن به قدرت، ثروت و ویژه‌خواری، مصیبت است…
    آقای یزدی زاده بس است واقعا بی حیایی است

  11. جانبازذوب آهن گفت:

    آقای یزدی زاده ۲ سال است که برای ابقاء خود؛ باج فراوان داده است.
    این را همه میدانند…
    راستی چرا آمار ۳ درصد پاداش ماهانه راندمان تولید که دست آقای مدیرعامل است حسابرسی نمی شود؟!
    جناب یزدی زاده:
    به هواداران چپ و اعتدال و امید چقدر باج دادید که شما را حمایت کنند؟ بطور مثال باج هایی را که درغالب پروژه ها و قراردادهای سنگین وهمچنین خریدهای هنگفت به شرکت تعاونی مصرف ذوب آهن!

  12. مومنی گفت:

    خسته نشدید از این لجن پراکنی
    بدون هیچ مدرکی علیه یک مدیر حرف می زنید
    گناه که نکرده به مادر شهید سر زده
    چرا تسویه حسابهای شخصی و اینکه مدیر اجازه نداده هر جور دلتون خواست مفت خوری کنید را به فضای مجازی میارید

  13. محمد گفت:

    ایشون برای ابقا در این پست کار نکرده نگذاشته
    یادشون رفته اواخر دولت قبل برای خوش خدمتی دولت روحانی چه کارهایی نکرد

    مدیران ایثارگر و جهادی رو به طرز خنده آور و عجولانه حذف کرد

    ایشون و مدیران دولت روحانی که تکلیفشون مشخصه تعجب من از مدیران جدید و مدیران انقلابی مثل آقای مرتضوی است <<>>

  14. دلسوز کشور گفت:

    سلام، لطفا عملکرد آقای احمدیان که در هیات مدیره ذوب آهن است و در هیات مدیره فولاد مبارکه بود را در آورید . آقای احمدیان چه فسادهای مالی زیادی داشته است و از جایگاه خود سو استفاده های چند هزار میلیاردی کرده است.

  15. احسان گفت:

    برادر محترم که نگران جایگاه مادر محترم سردار شهید هستید آیا اینکه ایشون با مدیرعامل شرکتها در رابطه با مشکل پرسنل تماس بگیره به جایگاهشون خدشه نمیزنه

  16. مراد آجودانی فرزند شهید گفت:

    سلام برادر که به اسم کارگر پیام دادی بنده خودم از نزدیک منزل جناب مهندس مجید شمس رفتم بررسی کردم و با چشم خودم دیدم که چگونه با زحمت و رنج فراوان از جانباز قطع نخاع و همسرش پرستاری می کرد اگر واقعا مردی بیا و از نزدیک ببین که چگونه ایشان برای تخلیه شکم پدرش باید دستش را ببرد پشت و مدفوع ش را خارج کند که ماها یک ساعتم تحمل سختی و درد و رنج این عزیزان را نداریم . واقعا شرم آور است دوساله که ایشان زخم بستر دارد و هیچ کدام تان نرفتید سر بزنید. خجالت بکشید یک کمی تقوا داشته باشید ایشان با ۲۷ سال سابقه از همه این معاونین باسابقه و تجربه تر و نخبه ذوب آهن هستند و در حق ایشان اجحاف شده. مرد باشید به منزل سردار شمس سربزنید

  17. فرزند جانباز کارخانه باقری گفت:

    سلام واقعا متاسفم که اینگونه در حق مهندس شمس با بی انصافی نوشته اید کاری که این برادر ارزشی می‌کند من و شما فقط یک چیزی می بینیم حق ایشان در ذوب آهن هم ادا نشد واقعاشماها کی هستید

  18. همسر شهید کارخانه مصطفوی گفت:

    سلام علیکم ما همسایه آقای مهندس هستیم واقعا بی انصاف هستید من با این خانواده در تماسم حتی حقوق اولیه این خانواده حفظ نشده واقعا ۴۰ سال جانباز قطع نخاع را پرستاری کند ما دو روز نمی توانیم بخدا

  19. محمد شمس گفت:

    سلام چرا از خودتون مایه نمیزارید اسم مهندس شمس را می آورید مرد باشید اسم خودتون را بنویسید

  20. ایرج شیرالی گفت:

    ( السلام علیک یا صادقاً مصدقاً فی القول و الفعل )
    سلام علیکم
    نکته اول:
    در خصوص اقای مهندس یزدی زاده یک مطلب میگویم و آن حق است
    ایشان عاشق قرآن میباشند
    و عاشق قرآن حافظی جز الله ندارد
    چرا این طور ناجوانمردانه حرف زده شد
    خودتان حاضرید اینطور قضاوت شوید
    نکنه دوم :
    در کامنت ها دیدم که در خصوص من بیان شده چرا مسئولیت را از ایشان سلب نمودند؟!!
    در عجبم
    مگر پست سازمانی ارثیه پدری است ؟!
    حتما تشخیص دادند به صلاح سازمان است (انشاالله)
    قطعا تغییرات در سازمان باید رو به بهبود باشد

    واکنش ها ، در مقابل هر تغییری طبیعی است سایت محترم مطلبی رو مطرح میکند که به سیستم ذوب آهن (پرسنلی) ارتباطی ندارد و نهادهای نظارتی پاسخکو هستند
    پس دور از وجدان کاری است آب را گل آلود کنیم
    یا حق

  21. ایرج شیرالی گفت:

    چکار کنم خب تست مثبت شد.

  22. اسفندمند گفت:

    سلام
    حالا من هم برداشتند.بعدش؟

  23. ظهور گفت:

    سلام
    پشت قضیه ی رعب و وحشت و ترساندن کارکنان از زدن حرف حق و عزل ونصب ها برای بقا مدیر عامل سوال برانگیز نیست ؟ !!!!
    امیدوارم نیروهای انقلابی هوشیار باشند و مصلحت نظام و سرمایه های ملی را در نظر بگیرند نه شخص و باند ش را .
    جانم فدای رهبر
    و مکروا و مکرالله و الله خیرالماکرین

  24. اسفندمند گفت:

    از مدیرعامل انقلابی دفاع کنید. چون بعدی حتما تنخواه دفتر را بررسی میکند و تخلفاتم آشکار میشود.

  25. آلفرد گفت:

    پیرامون ظلم به ۱۶ هزار کارگر ذوب آهن و پرداخت نکردند هزار میلیارد تومان معوقات طرح ناقص اجرا شده ی طبقه بندی مشاغل از سال ۹۲ تاکنون هم لطفا مطلبی کار کنید.

  26. میلاد گفت:

    خیلی مشخصه که با جهت گیری صحبت کردید.
    خاک بر سرتان شود.خخخخ

دیدگاه شما