• کد خبر: ۲۸۴۲
  • ۱۳۹۹-۰۵-۲۰ - : ۱۱:۴۷

بازداشت قاچاقچیان ارز در سکه فروشی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: اعضای باندی که در یک مغازه سکه فروشی در پوشش خرید و فروش سکه اقدام به جمع‌آوری ارز و قاچاق آن به خارج از کشور می‌کردند، در عملیات پلیس امنیت اقتصادی دستگیر شدند.

به گزارش اقتصاد سالم؛ سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات مقابله ای با قاچاق ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی به فعالیت افرادی در یک مغازه سکه فروشی که در پوشش خرید و فروش سکه اقدام به جمع آوری روزانه ۳۰۰ هزار دلار به قصد قاچاق به خارج از کشور می کردند، مشکوک شدند، از این رو شناسایی و دستگیری همه متهمان در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با مراقبت های نامحسوس پلیسی، ماموران پس از محرز شدن قاچاق ارز، در یک اقدام ضربتی و پلیسی موفق می شوند افرادی را که در این سکه فروشی اقدام به جمع آوری انواع ارز و سپس قاچاق آن به خارج از کشور می کردند، را دستگیر کنند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با بیان اینکه در این رابطه چهار متهم دستگیر و بیش از ۸۳ هزار قطعه انواع ارز کشف شد، تصریح کرد: پس از دستگیری متهمان، سکه فروشی پلمب و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سردار مقیمی از هموطنان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود مبنی بر وجود این‌گونه تخلفات را به قید فوریت به ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=2842
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما