• کد خبر: ۳۰۶۱
  • ۱۳۹۹-۰۵-۲۶ - : ۱۱:۵۷

هفته آینده؛آغاز پرداخت وام ودیعه مسکن

مقام مسئول وزارت راه از آغاز پرداخت وام ودیعه مسکن به مستأجران طی هفته آینده خبر داد و گفت: ۱۵ بانک در پرداخت تسهیلات همکاری می کنند.

به گزارش اقتصاد سالم؛ پروانه اصلانی اظهار کرد: مقدمات پرداخت وام ودیعه مسکن که شامل شناسایی و ثبت نام متقاضیان واجد شرایط استفاده از این تسهیلات بوده توسط وزارت راه و شهرسازی انجام شده است.
وی تصریح کرد: هم اکنون اسامی واجدان شرایط دریافت وام ودیعه مسکن به بانک‌ها اعلام شده است و پیش‌بینی می‌شود با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته در هفته جاری و یا نهایتا هفته آینده، پرداخت وام ودیعه مسکن به مستاجران واجد شرایط آغاز شود.
اصلانی افزود: ۱۵ بانک از جمله بانک‌های ملت، ملی، سپه، صادرات، پرداخت این تسهیلات را برعهده خواهند گرفت و متقاضیان واجد شرایط می توانند با اعلام قبلی برای دریافت این تسهیلات در زمان اعلام شده به بانک‌ها مراجعه کنند.
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با یادآوری این که وام ودیعه مسکن در تهران ۵۰ میلیون تومان، در سایر کلانشهرهای بالای یک میلیون نفر جمیعت از جمله مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، قم، اهواز و کرمانشاه ۳۰میلیون تومان و سایر شهرها ۱۵ میلیون تومان است، گفت: سقف وام ودیعه مسکن طبق اعلام رسمی پرداخت می شود مگر آنکه متقاضیان خود درخواست مبلغی پایین‌تر را داشته باشند.
اصلانی گفت: وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کنندگان وام ودیعه مسکن واجد شرایط را به بانک های پرداخت کننده معرفی کرده و پیش‌بینی می‌شود وام ودیعه مسکن با هماهنگی بانک‌ها طی این هفته یا نهایتا هفته آتی به واجدان شرایط، پرداخت شود.
بر اساس اعلام قبلی مسئولان وزارت راه و شهرسازی قرار بود ۱۹ بانک و موسسه مالی در پرداخت وام ودیعه مسکن به مستأجران همکاری کنند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=3061
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما