• کد خبر: ۳۷۸۸
  • ۱۳۹۹-۰۶-۱۷ - : ۱۳:۳۴

تامین اجتماعی ۴ هزار نفر استخدام می‌کند

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از استخدام چهار هزار نفر در این سازمان خبر داد.

به گزارش اقتصاد سالم؛ مصطفی سالاری در نشست با مدیران ارشد این سازمان اظهار داشت: پیرو اخذ مجوز استخدام نیرو بر اساس نیازها و ضرورت های سازمان تامین اجتماعی با اولویت جذب نخبگان از طریق آزمون، مصاحبه و سابقه کار، این آزمون توسط سازمان سنجش آموزش، روز جمعه ۲۱ شهریور ماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به فرصت جذب چهار هزار نیرو در بخش‌های اعلام شده سازمان تامین اجتماعی، طبق جزییات مندرج در دفترچه رسمی آزمون خاطرنشان کرد: علیرغم اطلاع‌رسانی گسترده در این رابطه و به منظور فراهم کردن فرصت برای همه علاقه‌مندان، مهلت ثبت‌نام این آزمون یک مرحله نیز تمدید شد.
سالاری افزود: علاوه بر درگاه‌های مرسوم و رسمی ارائه شده از طریق سازمان سنجش، سامانه ۱۴۲۰ سازمان تامین اجتماعی هم آماده پاسخگویی به سئوالات داوطلبان آزمون استخدامی است.
وی همچنین با اشاره به دستاوردهای تاثیرگذار طرح شناسایی مدیران آینده در سال ۱۳۹۸ و استقبال کارکنان از استمرار طرح مذکور، از برگزاری آزمون کتبی دومین مرحله این طرح در روز جمعه ۲۱ شهریور ماه در ۳۸ مرکز آزمون در سراسر کشور خبر داد.
سالاری افزود: ثبت نام دومین آزمون شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی از هشتم مرداد آغاز شد که به ضرورت انتصاب مدیران سازمان تأمین اجتماعی با بهره‌گیری از اصل شایستگی و به منظور ایجاد فضای رقابتی عادلانه جهت بهره‌مندی تمامی کارکنان از فرصت ایجاد شده، به دلیل استقبال همکاران از این فرصت، مهلت ثبت‌نام در آزمون مذکور یک مرحله تمدید شد.
به گفته سالاری، معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی متولی این امر است و آزمون کتبی همچون مرحله اول به طور کامل توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=3788
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما