• کد خبر: ۴۳۰۱
  • ۱۳۹۹-۰۶-۳۰ - : ۸:۴۵

هیچ ترددی در مرز مهران صورت نمی‌گیرد

استاندار ایلام با اشاره به اینکه هیچ ترددی در مرز مهران صورت نمی‌گیرد، گفت: زوار اربعین تحت هیچ شرایطی به سمت مرز‌های کشور حرکت نکنند.

به گزارش اقتصاد سالم؛قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام  در سی و هفتمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای بازخوانی فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت است و تاکید می‌کنیم که همه مسئولان استان برای پربار کردن برنامه‌های این هفته اهتمام ویژه داشته باشند.

او با اشاره به نزدیک شدن به ایام اربعین، بیان کرد: سال گذشته شور و شوق و حرکت و فعالیت بسیار زیادی را از همه دوستان، مدیران، مردم و همه دست اندرکاران در این ایام شاهد بودیم، اما امسال متاسفانه بیماری کرونا کشور ما و کشور عراق و همه جهان را درگیر و همه چیز را تحت شعاع خود قرار داده است.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر این مطلب که کشور عراق از ورود تمامی زوار اربعین به این کشور خودداری و زیارت اربعین را برای اتباع دیگر کشور‌ها ممنوع کرده است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران هم با توجه به اینکه بسیاری از مردم عاشقانه به دنبال رفتن به زیارت اربعین هستند از همه عاشقان اهل بیت و امام حسین خواسته است که به خاطر حفظ جان شهروندان و زائران عزیز از این کار خودداری کنند.

او افزود: دوستان و عاشقان امام حسین (ع) و زوار اربعین با توجه به اینکه مرز مهران کاملاً بسته است و همینطور ممنوعیت ورود زوار از طرف کشور عراق وجود دارد، از حرکت به سمت مرز‌های بین دو کشور به طور جدی خودداری کنند.

سلیمانی دشتکی از نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواست که مبادی ورودی استان را کنترل کنند و اگر اشتباهاً افرادی برای زیارت اربعین وارد استان شد از ورود آن‌ها جلوگیری شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=4301
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما