• کد خبر: ۴۹۰۳۷
  • ۱۴۰۱-۰۶-۱۲ - : ۸:۳۹
نیروهای امنیتی به فریاد برسند:

ذوب آهن اصفهان چوبِ حراج به اموالِ بیت المال زد

جدیدترین اطلاعات و اسناد رسیده نشان می دهد که در شرکت ذوب آهن اصفهان چوب حراج به اموال بیت المال و سهامدارانِ این اَبَرشرکت دولتی زده اند…

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، اسناد و اطلاعات رسیده از سوی افرادِ دلسوز و وطن پرست به این پایگاه خبری، به صورت خلاصه به شرح زیر است:

۱_ “بیمارستان شهید مطهری”، بخشی از اموالِ اَبَرکارخانه ی دولتی ذوب آهن اصفهان است که سالها قبل به عنوان بخشی از خدمات ذوب آهن به کارکنان و بازنشستگان خود و همچنین مردمِ منطقه؛ احداث و راه اندازی شده و پیش از این و در دوران مدیریت دکتر “مجید کریمی” از بهترین و معتبرترین بیمارستانهای سطح کشور بوده و چندسال متوالی نیز به عنوان بهترین بیمارستان خصوصی استان اصفهان شناخته شده است.

در همین رابطه اخذ علامت استاندارد و همچنین عنوان بیمارستان دوست دارِ مادر و کودک و نیز اخذ گواهینامه ی درجه یک عالی از وزارت بهداشت، بخشی از اقدامات قابل تقدیر مدیریتِ سابق بیمارستان (دکتر کریمی) بوده است.

۲_ با این حال با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید! حسن روحانی و انتصاب “احمد صادقی” در راس مجتمع و کارخانه ی عظیم ذوب آهن اصفهان، فردی به نامِ دکتر “علیرضا آجدانی” در سال ۱۳۹۴ توسط مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان به عنوان رییس بیمارستان شهید مطهری منصوب می شود و علی رغم گذشت بیش از یک سال از روی کار آمدن دولتِ مردمی ابراهیم رئیسی، هنوز هم مدیریتِ این مجموعه را در اختیار دارد.

علیرضا آجدانی/ رئیس بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن اصفهان

۳_ دکتر آجدانی از منسوبین به یک جریان و جبهه ی سیاسی است تا جایی که نامبرده در انتخابات مجلس نیز از استان اصفهان نامزد شرکت در انتخابات شده بود؛ اما نهادهای نظارتی صلاحیت وی را برای حضور در انتخابات مجلس تایید نکردند.

۴_ گذشته از مسائل سیاسی اشاره شده در بالا، با روی کار آمدن “دکتر آجدانی” به تدریج و به وضوح برخی تغییرات که در مسیرِ اهداف دولت به اصطلاح “اعتدالِ” حسن روحانی بوده در اداره و روشِ مدیریتیِ بیمارستان شهید مطهری نیز اتفاق می افتد که تاسیس شرکت “پویش درمان” با همکاری مدیرعامل وقت شرکت ذوب آهن و مشکلاتِ ناشی از آن و واگذاری های مسئله دارِ بخشهای پردرآمدِ بیمارستان با قیمت هایی به مراتب پایین تر از نرخ های واقعی، از جمله ی این تغییرات بوده است.

۵_ از جمله ی این بخشهای پرفروش و پردرآمد می توان به “داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی، طب کار و دندانپزشکیِ” بیمارستان شهید مطهری شرکت ذوب آهن اصفهان اشاره کرد که هر کدام را به بهانه ای و خصوصا به بهانه عدم صرفه ی اقتصادی! به بخش خصوصی واگذار کرده اند…

البته در این گزارش فعلا به مسئله ی واگذاری داروخانه ی بیمارستان می پردازیم…

داروخانه ی بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن اصفهان

۶_ داروخانه ی بیمارستان شهید مطهریِ ذوب آهن اصفهان از جمله داروخانه های بزرگ، استاندارد، مجهز، تازه تعمیر و پررونقِ استان اصفهان بوده است که در دوره ی مدیریت “دکتر آجدانی” به بهانه ی “عدم صرفه ی اقتصادی” ابتدا زمزمه های واگذاری آن بلند شده و در نهایت از ابتدای مهرماه سال گذشته (۱۴۰۰)؛ به قیمتی بسیار پایین تر از قیمتِ واقعی به یک شرکت تجهیزات پزشکیِ بدون تجربه در زمینه فروش دارو به قیمت بسیار نازلِ اجاره ماهیانه “۴۴ میلیون تومان”! واگذار شده است.

۷_ نکته جالب تر این است که علاوه بر قیمت نازلِ اجاره ی داروخانه؛ تمامِ هزینه های آب، برق، گاز، تلفن، غذا و ایاب ذهاب پرسنل و سیستم های سرمایش و گرمایش به علاوه ی امتیازات بیمارستانی و امتیاز فروش داروهای گرانقیمت بیمارستانی و مخدر ها و غیره نیز برعهده بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن اصفهان است!

۸_ این در حالی ست که طبق بررسی های صورت گرفته و عرف رایج در کشور؛ میزان اجاره و قیمت واگذاریِ این داروخانه حداقل ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان در ماه است و مشخص نیست که این مابه التفاوت کلان بین قیمت واگذار شده (ماهانه ۴۴ میلیون تومان) با قیمتِ واقعی، به جیبِ چه فرد یا افرادی می رود!؟ و دلیل آتش زدن به اموالِ مردم و بیت المال در این واگذاری چیست…

۹_ این وضعیت و چوبِ حراج زدن به اموال بیت المال در واگذاری داروخانه ی بیمارستانِ شهید مطهریِ ذوب آهن اصفهان در حالی رُخ داده که مدیریتِ این بیمارستان مدعیِ زیان ده بودنِ بیمارستان بوده و در سالهای اخیر کمک های چند میلیارد تومانی از شرکت ذوب آهن اصفهان (درواقع اموالِ بیت المال، سهامداران و مردم) برای اداره ی بیمارستان دریافت کرده است!

۱۰_ در این شرایط پرسش این است که واگذاریِ داروخانه ی یک بیمارستان دولتی به بخش خصوصی به حدودِ یک پنجم نرخ و قیمتِ واقعی درحالیکه این بیمارستانِ دچار زیان و ضررده است، چه معنا و مفهومی داشته و با چه دلایل و اهدافی صورت گرفته است!؟

۱۱_ علاوه بر تمامِ تخلفاتِ یاد شده، طبق ماده ۱۵ اساسنامه ی “شرکت پویش درمان”، اجاره دادن تمام یا بخشهایی از بیمارستان شهید مطهری، بدون اجازه ی شرکت ذوب آهن اصفهان ممنوع بوده است با این حال مدیریت این بیمارستان (دکتر آجدانی) بَدوا و بدون اجازه ی شرکت ذوب آهن اصفهان اقدام به اجاره دادن بیمارستان بدون رعایت تشریفات قانونی کرده است…

۱۲_ پس از اطلاع شرکت ذوب آهن اصفهان از این تخلف و واگذاری داروخانه ی بیمارستان، مدیریتِ امور مجامع و سهام شرکت ذوب آهن اصفهان طی نامه ای این تخلف را متذکر شده و هشدار می دهد با این حال درنهایت با دستور مدیرعاملِ وقت شرکت ذوب آهن اصفهان (منصور یزدی زاده) امور مجامع و سهام ذوب آهن اصفهان از مواضع خود عقب نشینی کرده و بالاخره پس از کش و قوسهای فراوان داروخانه ی بیمارستان به این قیمت نازل و مسئله دار، واگذار و این واگذاری قطعی می شود.

۱۳_ طبق اطلاعات رسیده از این بیمارستان، گذشته از تخلفات و فسادِ ذکر شده، حتی در جریان اداره ی روزمره ی داروخانه توسط شرکت پیمانکار نیز تخلفاتی وجود دارد به گونه ای که فردی به نامِ دکتر “پ” که از طرف شرکتِ پیمانکار مسئول فنی داروخانه شده است؛ قانونا حق مسئول فنی بودن را ندارد، زیرا همزمان در یک داروخانه در شهر فلاورجان هم مسئول فنی است و نمی تواند همزمان دوجا مسئول فنی باشد، بنابراین در داروخانه بیمارستان شهید مطهری، نسخه ها و فاکتورها را با مهر یک خانم دکتر به نام دکتر “آ.ح” مهر می کنند که نامبرده در داروخانه ی بیمارستان حضور نداشته و فقط مُهرش را در اختیار شرکت پیمانکار گذاشته است!

۱۴_ در این شرایط پایگاه خبری “اقتصاد سالم” به عنوان یک رسانه ضدِّفساد ابتدا از دکتر آجدانی رئیس بیمارستان شهید مطهری می خواهد نسبت به سرنوشت اموال بیت المال و سهامداران شرکت ذوب آهن اصفهان شفاف سازی کند.

ایرج رخصتی/ مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان

۱۵_ همچنین از “ایرج رخصتی” مدیرعاملِ شرکت ذوب آهن اصفهان نیز می خواهیم پس از حدود ۸ ماه از انتصابش به مدیریت شرکت ذوب آهن اصفهان؛ توضیح دهد که علی رغم چند بار حضور و بازدیدش از بیمارستانِ شهید مطهری و خوش و بش با رئیسِ آن، چرا هنوز به وضعیت مدیریت بیمارستانِ “شهید مطهری”ِ این شرکت ورود نکرده و چرا دادخواهی های صورت گرفته در این رابطه را بی پاسخ گذاشته است!؟

۱۶_ این وضعیت در حالی ست که طبق قانون و اصولِ مدیریت، هر اتفاقی در یک مجموعه ی دولتی رُخ می دهد در درجه ی اول مسئولیتِ آن با ارشدترین فردِ سازمان است که در فقره ی فسادِ ذکر شده؛ “ایرج رخصتی” مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان است.

۱۷_ در این شرایط از نیروهای امنیتی و نظارتی درخواست می کنیم بررسی کنند پشت پرده ی چوب حراج زدن به “اموال بیت المال” در شرکت ذوب آهن اصفهان چیست و سودِ ناشی از فسادِ یاد شده به جیب چه فرد یا افرادی رفته است.

۱۸_ و پرسشی از مُفسدان در این پرونده:

آیا “قاسم سلیمانی” و دیگر فرزندان و جان فداهای این مردم بزرگ در طولِ تاریخِ پُرافتخارش “رفتند” که شما با اموالِ مَردُمش این کارها را بکنید!؟

از خونِ این شهدا و چشمانِ به دَربِ (خانه) مانده ی پدران و مادران شان خجالت نمی کشید!؟

چه چشم ها که یک عمر به دَرب خانه ماند تا “او” بیاید… چشم های پیرِ یک عمر به دَر مانده می دانید یعنی چه!؟ به این چشم های منتظر خیانت می کنید!؟

 

گزارش های مرتبط زیر را هم با کلیک بر روی تیتر آن بخوانید:

نفوذِ جریان انحرافی در شرکت ذوب آهن اصفهان/ حراست وزارت کار تذکر داد

 

پزشک آجُدانی، کیست و چه کار کرده است؟

 

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=49037
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. حسابداری گفت:

    احسنت بر سایت اقتصاد سالم که همه مطالب خود را مستند و متقن بیان میکند.
    انشالله ماهم مدارکی مشابه در مورد طب کار و رادیولوژی و دندانپزشکی و آزمایشگاه داریم که به زودی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

  2. راهگشا گفت:

    سلام
    میخواستم عرض کنم این مطلب قطره ای از تخلفات دکتر آجدانی است.
    اما نه تنها شما بلکه خود رخصتی هم نمیتونه کار بکنه
    کار داره حزبی اداره میشه و رییس این حزب خود آجدانیه🐵🐵

  3. دکتر نصر گفت:

    دقیقا همین مورد را در طب کار هم داریم. البته خیلی بدتر و خفت بارتر.

  4. فاطمه... گفت:

    یه نکته که فراموش کردید بگید وضعیت بغرنج داروخانه از زمان واگذاری به شرکت است.
    علاوه بر فساد … که در اون موج میزنه ، مشکلات کاری و ناشیگری و اشتباهات مکرر و معطلی شدید بیماران و استعمال سیگار و مواد مخدر و ….. را هم اضافه کنید
    در ضمن این آقای دکتر پیرایی که فرمودید چندروز پیش اومدند توی همین داروخانه دستگیرش کردند و بردنش. فعلا هم داروخانه اصلا مسئول فنی نداره

  5. دکتر قاسمی گفت:

    عجب بیمارستان قارش میشیه.
    ما حدود ۶ ماهه اومدیم اینجا کار کنیم هرروز یه داستان جدید میبینیم و میشنویم. این دکتر آجدانی پول ماراهم نمیده. دکترای دیگه هم الان حدود یکساله که پولشون را نگرفتند خیلی هاشون هم ول کردند رفتند. بیمارستان دیگه پزشک نداره

  6. افشاگر گفت:

    سلام و تشکر از شما
    کاش در مورد تخلفات گسترده دکتر آجدانی در زمینه آزمایشگاه و رادیولوژی و تاسیس بیمارستان در کشورهای عربی با پول ذوب آهن و تلاش برای رییس پویش بازرگان شدن که محل اون در اماراته هم مطلب میگذاشتید

  7. حراست گفت:

    باسلام
    برخی از تخلفات دکتر آجدانی که بارها از طریق حراست رسیدگی شده اما مدیرعاملهای وقت و شخص رخصتی مانعتراشی کرده اند به شرح ذیل است

    ۱) استفاده از نفرات بعنوان مسئول که شرایط لازم را ندارند
    *آقای حسنوند بعنوان سرپرست پرستاری ، بر اساس بخشنامه وزارت بهداشت درمان این سمت باید فرد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی پرستاری به همراه سوابق خاص باشد، استفاده گردد ، که متاسفانه ایشان دارای مدارک تحصیلی کارشناس اتاق عمل است ، و با توجه به اعلام حراست و تذکرات دانشگاه علوم پزشکی واعتراضات پرسنل ، دکترتاکنون برای جابجایی ایشان اقدام ننموده است
    *آقای عباسی بعنوان سرپرست خرید و قراردادها ، حراست طی نامه ای ایشان را برای این سمت تایید ننموده واز طریق امور اداری به ایشان ابلاغ شده برای معرفی فرد جایگزین ، ولی دکتر اقدامی ننموده است
    * آقای فولادی بعنوان مسئول فوریتهای پزشکی و حمل و نقل سبک وسنگین.
    با توجه به گزارشات متعدد پرسنل مبنی بر سوء استفاده ایشان از مسولیت خود مبنی در خصوص سرویس های سبک ونیز تحریک رانندگان اتوبوس مبنی بر اعتصاب . در اختیار گذاشتن کارت بنزین آمبولانس ها در اختیار بعضی از مسئولان خاص بیمارستان و نیز راننده دکتر آجدانی ، بعضی از پرسنل خانم و…..
    متاسفانه بعلت اینکه دکتر اکثر ماموریت های اداری و…. خود را با ایشان انجام می دهد اقدامی برای جابجایی ایشان انجام نداده و همه ماهه ۱۲۰ اضافه کار دارد
    ۲)استفاده از بعضی از آشپزهای بیمارستان برای مهمانی های خصوصی از جمله تولد فرزندانشان
    ۳)دستور پرداخت پارامتر های حقوق اضافی به بعضی از پرسنل که با ایشان همراه هستند و اضافه تر از همه برای برادر خانمش آقای بینا بعنوان مسئول IT بیمارستان
    *تمامی رانندگان سبک الزام به ثبت حضور و غیاب ستند ولی به دستور دکتر راننده ایشان چنین نیست و تقریباً با لاترین حقوق را نسبت به سایر رانندگان می گیرد.
    ۴)برگزاری جلسات خصوصی با پیمانکاران و شرکت های خصوصی برای واگذاری بیمارستان ، متاسفانه در این سالها این موضوع مشاهده شده که قراردادها همش به ضرر بیمارستان بوده است
    ۵)استخدام فرزند مدیر مدرسه فرزندش
    ۶) باتوجه به اینکه کلیه هزینه های بیمارستان توسط ذوب آهن پرداخت می شود، خصوصی بودن و دریافت هزینه های زیاد که موجب اعتراض مردم منطقه وپرسنل شاغل و بازنشسته شده است
    ۷) عدم حضور در بیمارستان وسرکشی از بخشهای بیمارستان
    ۸) با توجه به مصوبات ذوب آهن مبنی بر تقبل هزینه های بخش های جدید از جمله MRI ، دکتر برخلاف مصوبات فوق و اخد نظر هیات مدیره شرکت پویش درمان در سال قبل ، نسبت به پرداخت هزینه ساخت این پروژه اقدام نموده باعث عدم نقدینگی و عدم پرداخت حقوق پزشکان شد و موجب اعتراض این عزیزان شد
    ۹) اقدام به تاسیس درمانگاه در کشور عمان که حرف و حدیثهای زیادی در مورد محل تامین هزینه های آن وجود دارد

    ۱۰)برخورد شدید و یا تبعید و خورد کردن دهان افراد دلسوز و یا اخراج کسانی که اقدام به طرح پیشنهادات و انتقادات میکنند
    ۱۱) یک مورد اعتراض پرسنل در کارنامه ایشان موجود است که مربوط به تابستان سال ۹۷ بوده و برخورد ایشان با آنها بسیار زشت و زننده و توهین آمیز بود

    ۱۱)عدم توانایی در حل بحرانهایی نظیر بحران بنزین که در فولادشهر رخ داد و ایشان به همین بهانه در محل کار حاضر نشددر حالیکه شخصا رییس کمیته بحران بیمارستان بوده است

    ۱۲) تصدی مشاغل مختلف که مانع از حضور دائمی ایشان در محل کار بوده و ایشان به طور میانگین ۳ روز در هفته در محل کار حاضر میشوند. لازم به ذکر است تا پایان دولت دوازدهم ایشان مشاور شهردار اصفهان هم بود که به این بهانه فقط هفته ای دو روز در بیمارستان حضور داشتند.

    ۱۳)عدم آگاهی از مسائل و مشکلات بخشها و به کار گیری افراد مختلف و بعضا مسئله دار بعنوان مشاور

    ۱۴) برگزاری میتینگهای تلویزیونی متعدد باهزینه های سرسام آور در شبکه اصفهان و ارائه آمارهای کاملا دروغ و مجعول که فیلمهای آن موجود است.
    این در حالیستکه تا کنون هیچ مدیر بیمارستانی در تلویزیون استان حتی یک برنامه هم نداشته است.

    ۱۵) استفاده از دلقکهای مسئله دار در جشنهای مذهبی و انقلابی که یک نمونه آن در جشن ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۰ در کشور صدا کرد

    ۱۶)……

  8. داستانی گفت:

    پس از دوره مدیریت موفق و ۱۳ ساله آقای دکتر کریمی ، ریاست بیمارستان ذوب آهن به یک اصلاح طلب تندرو بنام دکتر آجدانی سپرده شد که قبلا در انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده بود.
    جای سوال است در این مدت ۵ ساله مدیریت ایشان چه کار مفیدی انجام شده جز تعطیلی بخشهای مختلف ، کاهش شدید بستری بیماران، خدمات رسانی ناقص ، فراری دادن پزشکان متخصص ، واگذاری بخشهای درآمدزا به شرکتها و افراد مسئله دار و بعضا دارای سابقه زندان ( بدون مجوز و برخلاف آیین نامه های شرکت پویش درمان) ، بکار گیری افراد ناتوان در پستهای کلیدی ، عدم حضور موثر در بیمارستان و در عوض برگزاری شوهای متعدد تلویزیونی و…….

    اکنون نیز واگذاری داروخانه بیمارستان به مساحت حدوداً ۳۱۰ مترمربع به شرکت بهیان سفیر زاگرس به مدت ۳ سال با هزینه آب و برق و گاز و تلفن و غذای پرسنل فقط به مبلغ ماهیانه ۴۴ میلیون تومان ( کرایه یک مغاز بااین شرایط در فولادشهر بسیار بیشتر از این هست )

    در مورد شرکت بهیان سفیر زاگرس مسائل زیر قابل توجه است:

    طبق دستورآقای آجدانی، قبل از عقد قرارداد داروخانه تحویل شرکت فوق شده است که خلاف قانون میباشد.

    شرکت مذکور هیچ سابقه ای در رابطه با دارو نداشته و بنام شرکت تجهیزات پزشکی ثبت شده است.

    شرکت فوق در تاریخ ۸ تیرماه سال جاری با مجوز شماره ۲۳۳۸ اداره ثبت فلاورجان ثبت شده و در تاریخ ۹ تیرماه در مزایده شرکت کرده و برنده شده است.
    براساس آگهی مزایده ، شرکت ها باید دارای سوابق مرتبط باشند ،سابقه کاری شرکت کجاست؟

    این داروخانه یک داروخانه بیمارستانی است و مجوز آن هم قابل واگذاری نیست . باچه ترفندی این مجوز را به شرکت بهیان سفیر زاگرس داده اند؟ مسئولیت و نظارت برداروهای مخدر و بیمارستانی و کرونایی که بعضا بسیار گران هستند برعهده کیست؟

    چرا برخلاف نامه مدیر امور مجامع ذوب آهن به شماره ۶۲۲۵۸ مورخ دوم شهریورماه سال جاری ، که این واگذاری را خلاف قانون و موجب ایجاد فساد و رانت دانسته بازهم داروخانه واگذار شده است؟

    نقش اعضای حزب منحلّه مشارکت در پیگیری این مسئله چیست؟

    با توجه به این واگذاری ، مدتی است که دونفر از پزشکان داروساز بیمارستان رفته اند و بیمارستان مسئول فنی در شیفت عصروشب ندارد. چرا کسی پاسخگو نیست؟

    چرا درمانگاه واقع در خیابان شریعتی اصفهان محل برگزاری جلسات حزب مشارکت و سایر اصلاحطلبان شده و کسی پاسخگو نیست؟

    چرا یک دستگاه MRI دست دوم و از رده خارج را کرایه کرده و دوسال است کرایه آن را میدادند و در انبار مهمانسرای ذوب آهن خاک میخورد تا در سالهای آتی بهره برداری شود؟ این کرایه به چه کسی پرداخت میشد؟ چه رانتی پشت این موضوع است….

    علت ساخت وسازهای بدون توجیه اقتصادی و بعد تعطیل کردن آنها (مثل طبقه هفتم بیمارستان ) چیست؟

    با توجه به اعتراضات سهامداران و شاغلین و بازنشستگان در جلسه مجمع عمومی ذوب آهن در تیر ماه در خصوص عملکرد بیمارستان ، اصرار زیاد مدیر عامل ذوب آهن بر حمایت از آجدانی چه توجیهی دارد؟

    چرا نظارتی بر دخل و خرج این بیمارستان و حیف و میلهای مربوطه نمیشود؟

    وهزاران چرای دیگر ….

    از مسئولین دولت انقلابی آیت الله رییسی خواستار رسیدگی به این مسئله هستیم.

    رونوشت:
    وزیر محترم کار و امور اجتماعی
    نماینده محترم لنجان در مجلس شورای اسلامی
    فرمانده محترم اطلاعات سپاه ناحیه لنجان
    حراست ذوب آهن چرا پیگیری نمیکند؟

  9. گیتی اسلامی گفت:

    بنده هم بعنوان یک ایرانی مسلمان با تمام‌ اختلاس‌ها ( دزدی ها ) که از جیب و اموال ملت ایران انجام می‌شود صد در صد مخالفم و بایستی هر چه زودتر جلوی این دزدی نامردی ، بی وجدانی و غارت رو بگیرند و به اشد مجازات برسانند.

    یا حق

  10. دکتر انتظاری گفت:

    باسلام
    در زمان دکتر کریمی چندبار به بیمارستان سر زدم . واقعا در اوج اقتدار و حسن مدیریت ، اداره میشد .نام بیمارستان در همه جا برند بود. تعجب میکنم که در طی همین سه چهارسال اینقدر پسرفت و خرابی به بار اومده و بیمارستان تقریبا تعطیل شده.
    من از اختلاسها و رانتها اطلاعی ندارم. اما تعطیلی بیمارستان واقعا برای من تعجب انگیزه. آیا خود ذوب آهن بعلت کمبود بودجه تصمیم به تعطیلی گرفته یا سوء مدیریت باعث تعطیلی شده؟

  11. پزشک گفت:

    فساد گسترده ، دزدی بی محابا، ظلم آشکار و ….. این پزشک سهمیه ای( اجدانی ) بر همه کس هویدا است بارها کتبا شکایت کرده‌ایم،شفاها گفته ایم ولی هیچ توجه و رسیدگی نشده بنظر میرسد تنها وزارت اطلاعات و یا اطلاعات سپاه می‌تواند در جهت اخلاق حق مردم کاری بکند.جای تاسف اینجاست که این شخص با تکیه بر خون شهدای پر افتخار و مظلوم و یدک کشیدن خانواده شهید این فجایع را آفریده… آفای رخصتی تصور می‌شد اولین اقدام شما پس‌از انتصاب برکناری این عنصر نامطلوب باشد و همه امیدوار بودند ولی دست دست کردن شما و نگاه شما به کجاست خود میدانی و خدای تو .فقط همین را می‌دانم اگرتعلل کنی ضمن اینکه خود گرفتار میشوی مدیون مردم و شهدا و پرسنل هستی.

  12. اسماعیل گفت:

    گر حکم شود که مست گیرند/ در شهر هر آنکه هست گیرند ( در این مجتمع بزرگ صنعتی این مشت نشانه خرواره هاست ) مهم‎ترین خصلتی که یک مسلمان باید واجد آن باشد، انجام وظیفه و «عمل به هنگام» در جایگاهی است که قرار دارد. این ویژگی مثبت را در آیات قرآن و سیره امامان معصوم به عینه و روشنی می بینیم . حال این مطلب در کنار چندین موضوع مهم و حیاتی ذوب اهن به یک طرف ، و به خواب زدن سیستم های مالی و حسابداری ذوب جای بسی تاسف و بررسی دارد . ما وقتی می بینیم برای یک خطای بعضا کوچک چه برخوردهایی با قشر کارگری کارخانه می شه و در کنار ان چه سازمان هایی حقوق می گیرند و به وظایف سازمانی خود عمل نمی کنند .اقایان بی مسئولیت کارخانه چرا این دست مطالب باید بصورت زخم های کهنه سر باز کنند و نیرو های امنیتی باید مداخله کنند 😵
    مگر وظیفه شما روشنگری نیست .انتظار پیش بینی ده سال اینده را از شما نداریم فقط بیایید در رابطه با روش های خرید و فروش ، تولید محصولات زیان ده ، همین واگذاری که خبر ان مطرح شد ، کاهش مداوم تولید واز دست دادن بازار ، خام فروشی روز افزون ( علی رغم تاکید مقام معظم رهبری در دیدار اخیراعضاء هیات دولت با ایشان ) و …. اعلام موضع فرمایید
    اگر شما با این واگذاری ( موضوع مقاله ) موافق بوده اید که دفاع فرمایید و در غیر این صورت بفرمایید وقتی حقوق این کار را گرفته اید چه مرجعی مانع از انجام وظیفه شما شده است ( من خودم از ایت الله امام خامنه ای در این زمینه که ” اگر شخصی در پست سازمانی که تخصص و کارایی ندارد منصوب و مشغول به کار شود ایا حقوق و درامد حاصله محل اشکال و مدیون خواهد بود ” ) متاسفانه خیلی پرسنل تنها در اثر این قبیل کاهلی ها و عمل نکردن به ذات وظیفه و تنها به دلیل دلسوز بودن و یا پرورش یافتن ناشی از تبعات تربیت ناشی از رزق حلال ، دچار ضرر و زیان های مادی و معنوی فراوان شده و در کنار ان سیستم ذوب اهن هم به هزار و یک دلیل دچار صدمات جبران ناپذیری شده است.
    در چند سال اخیر عملکرد عده ای خاص و حلقه خواص خودی ، در این کارخانه به گونه ای فساد زا و مخرب بوده و انتظار می رفت با تغییر و تحولات به سمت سوی اصلاح و پاسخگو شدن مدیریت ها پیش برود که نشد و امیدی نیز به ان نیست
    اینگونه که از شواهد پیداست مدیریت نمی خواهد و یا نمی تواند سراغ برخی موارد و لکه ها که همه بدان اگاه هستند برود .به مشابه ان مطلب که ” شاید بیم ان دارد که اگر در چاله را بردارد بوی گند ان پایه های مدیریتش را متزلزل و دچار دردسر کند “و یا این دست جملات…
    به هر حال همکاران سیستم های مالی و اقتصادی ، ما پرسنل شاغل در دیگر بخش ها مشتاقانه منتظر رهنمون های شما در زمینه تولیدهای سود اور ، کاهش مصرف اقلام تاثیر گذار بر قیمت تمام شده ، مسائل و براوردهای اقتصادی در زمینه واگذاری هایی از این دست و گروه ، حقوق ها و پاداش های رسمی و غیر رسمی و … هستیم
    مشتاقانه منتظر اظهار نظر های اقتصادی شما در کنار مصاحبه های دیگر همکاران هستیم ( چرا باید یک مدیر و یا سرپرست به جملاتی کوتاه راجب تخصص شما در ان خصوص صحبت کند وشما همیشه خاموش و غایب باشید . در این چند سال اخیر برای ذوب چه اتفاقی افتاده که از شما صحبتی رسمی نمی شنویم . اگر خرید ، تولید محصولات جدید و قدیم ، فروش ما اقتصادی است چه کسی بهتر از شما راجب این موضوعات می تواند صحبت کند . بر اساس عملکرد برخی افراد خاص در حلقه خواص ،ایا ذوب اهن بزرگ ، راه تولید و خدمات را به درستی طی نموده و یا اینکه در بازار امروز از میدان به در شده و در کناری مشغول مسائل امروزی و مد نظر برخی رقبا و به کمک برخی افراد و برای قبضه کردن هر چه بیشتر بازار و محبوبیت ذوب اهن شده است . ؟؟ )

  13. سوت زن اعظم گفت:

    🟨 در احوالات ذوب آهن اصفهان 🟨

    🤥 آقای رخصتی! نیامده سلام.
    نشان پینوکیو از امروز تا زمانی که رفتار شما دچار تغییرات مورد نظر مردم، بچه های انقلاب و رهبری نباشد، به عنوان نمود شخصیت فعلی شما ادامه خواهد داشت. امیدواریم که سرانجام کار، عاقبت به خیر عرصه خدمت و صنعت ایران بزرگ باشید.
    اما اکنون :
    🤥 آقای رخصتی! به یاد داریم به محض ورود شما و همزمانی با یوم الله ۲۲ بهمن، در بوق ها دمیدید که خط تولید ذوب آهن به رکود اولین ها رسید. این شتک رسانه ای را از شما به شرط استمرار اصلاحات درون سیستمی به ویژه در امر تولید، پذیرفتیم. اما در ادامه شاهد بودیم علی رغم گزارشات مکرر فرزندان انقلاب، هنوز در وضعیت تولید بعد از گذشت این همه، شاهد انجام فعالیت هایی هستیم که این سرمایه ملی را تبدیل به آزمایشگاه سنجش سود یا ضرر تولیدات واحدهای کوچک و بزرگ بیرونی وابسته به مافیای ملی آهن و فولاد کشور کرده است. (فعالیت های عنصر فاسد و عامل وابسته، آقای یوسف زاده) در حالی که بازگشت ذوب آهن به دوران شکوفایی گذشته، مهمترین هدف باز تعریف مدیریت در این دوران بود.
    🤥 آقای رخصتی! شما در سفر به عمان با عوامل فساد در صنعت ذوب آهن کشور دیدار و گفتگو داشته اید. آیا برای افکار عمومی و دلسوزان این صنعت مشخص می کنید که شما با امثال (میم . الف) چه رابطه ای را به نفع این صنعت قرار است رقم بزنید. مگر اوضاع سال های گذشته ذوب آهن، مبنی بر قاعده سه بر هیچ همیشه به نفع مافیا کم بوده که شما برای تثبیت آن بر خلاف آرمان های این نظام و شهدا، به تبانی و رایزنی با مشتاقان زر و زور و تزویر پناه برده اید. اگر قرار بود پاشنه بر همان درب قبلی بچرخد که یزدی زاده و یزدی خواستی و علی اکبرهای مونس خواه مزدور و خائن امنیتی به نظام و شهدا و مردم و … از شما زیرکانه تر عمل می کردند و تا اکنون هم در لباس میش و نفاق گرگ به طور مستقیم یا به شکل نیابتی در حال ادامه دادن به آن هستند.
    🤥 آقای رخصتی! قرار بود نظام عدالت اداری در احقاق حقوق کارگران، رانندگان و مغفولین سال های گذشته ذوب آهن، پاکسازی حوزه رفاه پرسنلی از منابع انسانی مجهول الهویه به‌خصوص در بخش بیمارستان(آجدانی)، پرداخت وام، مسیر ارتقاء شغلی و بیمه های مختلف و … توسط جنابعالی به اتفاق درست و آرمانی خودش نزدیک شود، اکنون بعد از این همه زمان حضور می توانید دو خط از برنامه و راهبرد در این حوزه را به افکار عمومی مطالبه گر ارائه دهید یا نه باید شاهد رفتارهای بچه گانه ای نظیر؛ بالا بردن سن خدمت بازنشستگی و تلاش برای کسب مقام جانبازی و در نظر نگرفتن دوران سربازی به جای عمر خدمت و … از طرف شما برای خود شما باشیم، رفتارهایی که به هیچ عنوان در منزلت یک تکنوکرات مسلمان شیعی انقلابی نیست.
    🤥 آقای رخصتی! اگر شرایط بیمه عمومی و تکمیلی پرسنل دچار خدشه و ضرر به جان و مال قشر شریف کارگری کشور می باشد، چرا با شرکت های بالاسری این حوزه برخورد قاطع و جامع نمی کنید. آیا هنوز قرارداد فرزند جناب ل نماینده مفسده انگیز … در باب کلیه حوزه های تحت پوشش بیمه در ذوب آهن اعم از کارگری، تجهیزاتی و … بر سر جای خویش است و ننگ و رانت منصور یزدی زاده در حال دوام و پول ریختن به کیسه مزدوران آویزان جیب این مردم شریف و شما در این مدت حتما خودتان را وامدار امثال ل ها دانسته و فکر می کنید که اگر پا در کفش این مفسدان از خدا بی خبر کنید حتما برای شما هم داستان منشی و … شبیه آقای عظیمیان فولاد مبارکه درست خواهد شد و در طبل و کوس ناشنوای مجلس نواخته که ای وای بر شما و ای وای بر مایی که پای این همه فساد اظهر من الشمس ساکت و صبور مانده و می مانیم.
    🤥 آقای رخصتی! در خصوص وضعیت بیمارستان و شخص آقای(( آجدانی)) و تحرکات ایشان به شما اخطار احتمال خط نفوذ داده شد. از امروز هر چه این مهم ادامه پیدا کند، از دید فرزندان انقلاب، شما رفیق دزد و شریک قافله خواهید بود.
    نکته : ((مهمترین ویژگی خط نفوذ و نفاق؛ استحاله و رو به زوال بردن ظرفیت های کشور، ایجاد ناامیدی و نارضایتی در مردم، خدشه در منابع مالی به نفع عوامل داخلی و بیرونی، بر هم زدن نظم داخلی فرآیندهای طبیعی سیستم ها و کاهش کمی و کیفی ماموریت ها و وظائف یک سازمان)) همه این موارد در رفتار ریاست فعلی بیمارستان ذوب آهن قابل مشاهده، اثبات و پیگیری است. نکته مهم! رسیدن از آجدانی به رئیس هیات مدیره فعلی منصور یزدی زاده و تلاش مافیا و خط نفوذ برای ماندن این قبیله به هر قیمت و هزینه بر سر هر پست و جایگاه است).

    🤥 آقای رخصتی! دست از رخنه بی بنیاد و تره خشک و آفتاب خورده امثال کامران ها در اصفهان بردارید. به شما در خصوص انتخاب فردی موقر و کارآمد در بازی پست و قدرت، اشارات لازم داده شد، اما وابستگی پنهان شما به خورده بنیان های پوشالی قدرت، مانع از آن است که دست از حمایت امثال رضایی ها و مسعود آقابابایی ها و … بردارید. نتیجه این استمرار بیهوده می شود رد صلاحیت جناب رضایی برای جایگاه حوزه ریاست شما از سوی دستگاههای ذیربط. موردی که به شما گوشزد شد اما دریغ و افسوس از گوش شنوا و خرد چیز فهم زمان کش!
    🤥 آقای رخصتی! با خبریم که این صنعت با بازی مافیا در بخش معدن و مواد اولیه کاملا وابسته به طائفه همه چیز خواه داخلی شده است. لطفا هر چه سریعتر در یک جلسه مطبوعاتی خالصانه و شفاف و بدون ترس از این عناصر نفوذ و شبکه مافیا وابسته به آن، برای مردم، دلسوزان نظام و خانواده های شهدا، توضیح دهید چه موانعی را در طول این مدت به عنوان آخرین فرد تصمیم گیرنده در این عرصه کشف نموده اید و راهکارهای برون رفت این صنعت از این بحران ها چیست؟ در غیر این شما درک درستی از مدیریت استراتژیک، مبنی بر شناخت قوت ها و ضعف های داخلی و تهدیدات و فرصت های محیطی ندارید و نباید بر این کرسی خطیر خدمت ادامه دهید.
    🤥 آقای رخصتی! در خصوص تامین مواد اولیه مشخص کنید چه کسانی می توانند در هموار کردن این مسیر به شما کمک کنند؟ لطفا شفاف سازی کنید که صنعتی با آن ید و بیضاء و قدرت کمی و کیفی منابع انسانی با متغیر ساده وابستگی نهاده و مواد اولیه به مافیای قدرت، چگونه و تا کی تاب آوری تولید خویش را حفظ خواهد کرد. اصلا ذخیره منابع چه اندازه است و آیا امکان ایجاد بحران های کارگری در میان بحران های اقتصادی فعلی کشور متصور هست یا نه ؟ اگر این موارد شفاف شود، موضع بالا و پایین شدن شما در برابر اراده مافیا معلوم و قابل پیگیری و رصد توسط دستگاههای ذیربط خواهد بود. لطفا از منطقه خاکستری خارج و وضعیت مطلق سیاه و سفید بودن خویش را هر چه زودتر اعلام کنید!
    🤥 آقای رخصتی! حالا که مجوز جابجایی ها را در آن جلسه تاریک و بی صدا به اتفاق برادر؛ امیر حسین انتظام چی متوقع فولاد خواه نامبارک مبارکه طلب، نادره دوران گرفته اید، چرا هر روز و هر شب در محافل امثال کامران ها برای جابجایی پست و جانمایی منابع انسانی پیدایتان می شود. لطفا کمی بر روی اقتدار مبارک تکیه داده و در این مرحله با جنم و رفتار درست به تصمیم گیری صحیحی در این خصوص برسید. هرجایی بودن امروز شما، نه تنها دامن عزت را پیش هر کس و ناکس تر می کند بلکه حرمت استقلال و شائبه سلامت در کار را نیز از شما می گیرد.
    🟫 پاک باش، بی باک باش ! 🟫

    👀 در پایان ؛

    🦷 امید که در این آخرین ایام عمر خدمت مبارک، دندان عقل و اعتبار و اعتمادتان، بیش از پیش به تکاپو افتاده و تنها فکر خدمت به این مردم شریف، سرلوحه ماموریت و کار شما قرار گیرد!

    🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
    ⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜
    🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥
    فرزندان واقعی شهدا .

  14. کارمند اداری گفت:

    مردم شریف فولادشهر !
    پرسنل و بازنشستگان محترم ذوب آهن !

    مدتهاست که بیمارستان شهید مطهری فولادشهر در وضعیت بغرنجی قرار گرفته و عده ای نادان و از خدا بیخبر با سوء استفاده از بیماری کرونا سعی در تعطیلی بیمارستان و در نهایت واگذاری آن به عده ای معلوم الحال و مسئله دار و بدون رعایت تشریفات قانونی دارند.

    آنچه اکنون از وضعیت بیمارستان شاهد هستید نتیجه ۶ سال اختلاس و سوء مدیریت و تعمّد در تعطیل کردن بیمارستان است.
    تعمّد در فراری دادن پزشکان ماهر و باتجربه ، تعمد در تعطیل کردن بخشهای اصلی، تعمد در عدم پیگیری مطالبات بیمارستان از سازمانهای بیمه گر ، تعمد در بدهکار کردن بیمارستان ، تعمد و اصرار مبنی بر عدم خرید تجهیزات جدید، تعمد در عدم تعمیر تجهیزات و تاسیسات بیمارستان ، تعمد و اصرار به تخریب برخی قسمتهای ساختمانی ، استفاده از برخی مدیران مسئله دار تحت عنوان مشاور ، استفاده از افراد بعضا نالایق به عنوان مسئولین بخشها، واگذاری بخشهای استراتژیک و درآمدزا مثل داروخانه و تصویربرداری و آزمایشگاه و طب کار به افراد مسئله دار و به ثمن بخس و بدون رعایت تشریفات قانونی ، عدم توانایی مدیریت بیمارستان در حل بحرانها ، قیمت گذاریهای نجومی خدمات هتلینگ با حداقل خدمت رسانی ، تعمد در انجام خدمات درمانی با حداقل کیفیت ، برگزاری شوهای متعدد تلویزیونی و ارائه گزارشهای دروغ در مورد بیمارستان توسط مدیریت آن، عدم حضور میدانی مدیران در بخشها و قسمتها حتی به شکل سالیانه، زدو بندهای سیاسی به شکل حداکثری جهت تاسیس درمانگاه در کشور قطر توسط رییس بیمارستان ، سوء استفاده از اموال و بخشودگیهای ذوب آهن در حق بیمارستان ، تعمد در خشکاندن فضای سبز و درختان بیمارستان به شکل تاسف آور و……..
    همه و همه از مشکلاتی هستند که باعث تعطیلی و به حداقل رسیدن کارکرد بیمارستان شده و پرسنل و بازنشستگان محترم ذوب آهن و مردم شریف فولادشهر را آواره شهرهای اطراف برای دریافت خدمات نموده است.
    امید است مسئولین محترم که در طی این چندساله با سکوت خود لطمات جبران ناپذیری بر مدیریت شهری فولادشهر وارد کرده اند به شکل موثر ورود پیدا کرده و از جمع آوری تنها بیمارستان شهر ۱۳۰ هزارنفری فولادشهر جلوگیری نمایند.

    انشالله.

  15. داروخانه چی گفت:

    سلام
    کسی میدونه دکتر پیرایی را برای چی دستگیر کردند؟
    بیچاره سرکارش بود اومدند جلو چشم ما بهش دستبند زدند و بردنش.

  16. امید اسلامی گفت:

    تا زمانی احکام بازدارنده و مجازات درخور برای مفاسد و جرائم اجرا نشه باید منتظر و شاهد چنین جرائم و مفاسدی باشیم

    #قوه_قضاییه_منفعل

  17. پرستار گفت:

    یک خواهش از آقای مهندس رخصتی داریم وبس.
    وان اینکه یک روز تشریف بیارند بیمارستان مطهری ولی نه در دفتر آجودانی بلکه در سالن اجتماعات و با پرسنل صحبت کنند ببیند حرف حسابشان چیست؟
    به پرسنل ثابت کنند که این همه کامنت اعتراض بیخود است و این رئیس بیمارستان، این وصله ها بهشون نمی‌چسبد…
    ببینید چه بر سر بیمارستان آورده و تمام آدمای بدرد بخور و شایسته رو یکجوری دک کرده و آدمای ضعیف و چاپلوس رو بالا کشده تا در کنار بی لیاقتی اونا هر کار میخاد بکنه.
    به خدا خجالت آوره این همه اعتراض و این همه بی توجهی.

  18. حق شناس گفت:

    مهندس رخصتی فردی متخصص، متعهد و انقلابی است و دلیل انتصاب او به این صمت وجود این ویژگی ها و آشنایی کامل او با ذوب آهن اصفهان بوده است و تاکنون در جهت سالم سازی بخشهای مختلف کارخانه و باز کردن بند از پای تولید سالم اقدامات موثری را انجام داده که البته هر بار مفسدین هزینه ای را به او تحمیل کرده اند حال باید گفت که ایشان در باب بخشهای کلیدی و باقی مانده همچون فروش، خرید، بهداشت و درمان و … با هماهنگی کامل نهادهای محترم نظارتی در حال تحقیق است و البته تصمیماتی اتخاذ نموده و به سبب برخی ملاحظات در زمان مقرر اجرایی خواهد شد. مهندس رخصتی فردی انقلابی و با صلابت است و درگیر جوسازی رسانه ای و باج خواهی برخی افراد معلوم الحال که با جنگ رسانه ای و پست اباطیل سعی در تاثیر بر تصمیمات او را داشتند، قرار نخواهد گرفت.
    مهندس رخصتی همچون ملایش علی (ع) در مقابل باج خواهی و دعوت به زیر پا گذاشتن حق حتی اگر برادرش از او بخواهد خواهد ایستاد.
    پرسنل خدوم تمامی بخش ها خصوصا بخش بهداشت و درمان و نه فقط بیمارستان از در جریان بودن تحقیقات اطمینان کامل داشته باشند بزودی در زمان مقتضی مهندس رخصتی از تصمیمات مهم در بخشهای مختلف کارخانه با پرسنل و کارکنان زحمتکش و قهرمان سنگر ذوب آهن اصفهان سخن خواهد گفت.

  19. متای گفت:

    امسال هم تمام ماشین آلات سنگین کارخانه رو که هر کدوم میلیاردی ارزش داشتن، دونه ای صد میلیون فروختن به شرکت پویش که سهامداران شرکت پویش همگی مدیران بازنشسته ذوب آهن هستن.

  20. ذکی زاده گفت:

    سلام خود رخصتی راه را برای اختلاسگران و مفسدان باز گذاشته و برای ادامه فساد امده تنها راه اقدام از راه مستقیم قوه قضائیه است .فراموش نکنید مدیران دیگر مانند نیروی انسانی وکارخانه ونوردو IT وآموزش وروابط عمومی و…. مرکز فساد هستند وپول زیادی جهت پاداش بدون قابل پیگیری می گیرند .

  21. رستگاری گفت:

    عملکرد زشت و خودخواهانه آجدانی جای هیچگونه دفاع نگذاشته.
    جناب حق شناس از چی دفاع میکنی؟ جوابگوی اون مریضهای بدبخت که توی کرونا به خاطر نبود امکانات ، حتی یه دستگاه پالس اکسیمتر ناقابل فوت کردند را چطوری میدی؟
    جواب مریض بدبختی که دوساعت توی صف بی لیاقتی آقایون جلو داروخانه میایسته را چطوری میدی؟

    خواهش میکنم توی کاری که تخصص نداری و هیچی ازش ندیدی نظر نده.

    ماها که توی عمق کار هستیم و علت مرگ افراد را دقیقا میدونیم چیه بهتر میفهمیم یا تو؟

  22. رحمانی گفت:

    وقتی که دولت می تواند متوجه شود مردم از کدام نانوایی چه تعداد نان با چه قیمتی خرید کرده اند ایا عناصر حراستی داخل ذوب اهن نمیتوانند بفهمندکه داخل ان کارخانه چه خبر میباشد قطعا میدانند منتها به دلیل اینکه حقوق و پاداشهای کلانی از عناصر قدرت داخل مجموعه دریافت میکنند معمولا تا جایی که برایشان مقدور باشد چشمشان را به روی تخلفات اقایان میبندند چونکه برخورد کردن با عناصر قدرت یعنی تیشه به ریشه زدن خود شان

  23. مسیبی گفت:

    اگر افرادی مثل این آقای حق شناس ، مرتب رخصتی و بقیه را با حضرت علی ع و سایر ائمه مقایسه نمیکردند خیلی خوب بود.
    والا اولیا و عرفا هم جرات نمیکنند خودشون را با ائمه مقایسه کنند. هرکس هر حرف باسند و بی سندی که میزنه این آقا همین را میگه. دفعه قبل که در مورد رخصتی مطلب گذاشته بود اینقدر پاچه خواری کرد که من گفتم خود رخصتیه.

    آقا باید قبول کنید که آجدانی تخلفات زیادی کرده. اسنادشم موجوده. تازه داروخانه یه مورد خییییلی جزئیه.
    میلیاردها پولی که ماهیانه به حساب بیمارستان واریز میشه و معلوم نیست کجاها هزینه میشه و حسابرسی هم نمیشه را چی میگید؟

  24. اداری ذوب اهن گفت:

    جناب حق شناس نه کسی به رخصتی توهین کرده نه شانتاژ رسانه ای در جریان است. بوی تعفن فساد در منجلاب بیمارستان از هزار فرسنگی به مشام هر انسان خیرخواهی می‌رسد سالهاست فریاد همه بلند است حالا شما مدعی هستید تحقیقات در جریانه ،!!!!بیمارستان به فاضلاب ذوب آهن تبدیل شده.ننگ بر کسانی که می‌خواهند سرپوش بر روی آن بگذارند.

  25. طالبیان گفت:

    من تمام این مشکلات و مسائل را زیر سر حراست میدونم.
    آقای صادقی! مسئول حراست بیمارستان!

    تاحالا چندبار اینها را به شخص جنابعالی گزارش کردیم و پشت گوش انداختی؟

    چندبار از فساد مالی و … داخل داروخانه و عدم وجود مسئول فنی بهت گزارش دادیم؟ پس کی میخوای کاری بکنی؟
    اصلا وظیفه تو چیه؟

    چرا کسی به داد نمیرسه؟
    آقا ! آهای فولادشهریها ، ذوب آهنیها، بیمارستان به این خوبی که دکتر کریمی با خون دل به اینجا رسوند را دارند تعطیل میکنند.
    چرا هیچی نمیگید؟ تا کی آجدانی میلیارد میلیارد بدزده و ببره قطر بیمارستان باهاش بسازه؟

  26. دکتر رسولی گفت:

    بسمه تعالی مدیرعامل محترم ذوب آهن جناب آقای مهندس رخصتی با سلام و احترام

    احتراماً به استحضار میرساند اینجانبان تعدادی از پرسنل بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن نسبت به عملکرد مدیریت بسیار ضعیف بیمارستان معترض بوده و برخی از این موارد را به اطلاع حضرتعالی می رسانیم:
    ۱- ناتوانی شدید شخص آقای دکتر آجدانی در اداره بیمارستان و تصمیمگیریهای ناشیانه که منجر به تخریب نتایج مدیریت قبلی (آقای دکتر کریمی) شده است.
    ۲- عدم خرید تجهیزات و حتی تعمیر تجهیزات موجود که باعث نارضایتی شدید بیماران و پرسنل و آسیب به بیماران و حتی فوت تعدادی از آنها شده که اسامی آنها موجود است.
    ۳- ناتوانی در احیاء مطالبات بیمارستان به طوری که مطالبات بیمارستان از شرکتها و سازمانهای بیمه گر تأخیر یکساله دارد.
    ۴- عدم پرداخت حق الزحمه پزشکان که ناشی از عدم پیگیری مطالبات از سازمانهای بیمهگر است به طوری که حق العمل و به اصطلاح پرکیس برخی پزشکان تاخیر یک ساله دارد.
    ۵- تعمد در فراری دادن پزشکان خوب و مجرب به طوری که تعداد پزشکان بیمارستان بسیار کم شده و بعضاً به جای برخی از آنها پزشکان تازه کار و بی تجربه جایگزین شده اند.
    ۶- تعمد در تعطیلی برخی از بخشها به طوری که در حال حاضر برخی طبقات بیمارستان به طور کل تعطیل بوده و سایر بخشها با ۲۰ درصد ظرفیت کار می کنند این در حالی است که در همین سه ساله کرونا سایر بیمارستانهای خصوصی با ظرفیت ۱۰۰در صد فعال بوده و بیماری کرونا خود فرصتی برای درآمدزایی بیمارستان بوده است.
    ۷- تعمد در عدم تعمیر تاسیسات بیمارستان که باعث تخریب برخی قسمتهای بیمارستان شده است.
    ۸- عدم حضور میدانی ریاست بیمارستان در بخش ها و قسمت ها به طوری که مثلاً سرکشی ایشان از بخش ها حتی سالیانه هم نمی باشد.
    ۹- تعمد در تخریب فضای سبز بیمارستان و متل به طوری که بسیاری از درختان و چمن کاری ها خشکیده است.
    ۱۰- استفاده از تعداد زیادی مشاور به عناوین مختلف با حقوق های گزاف در حالی که در زمان مدیریت قبلی چنین چیزی مسبوق به سابقه نبوده است.
    ۱۱- برگزاری شو های متعدد تلویزیونی و ارائه گزارشهای کاملاً دروغ در مورد قسمت ها و تجهیزاتی که وجود خارجی ندارند.
    ۱۲- عدم توانایی در حل بحران ها به طوری که تاکنون دو مورد اعتصاب پرسنل در دوره مدیریت ایشان رخ داده است که یک مورد آن در سال ۹۷ با دخالت حراست و معاونت نیروی انسانی حل و فصل شد.
    ۱۳- تصدی مشاغل مختلف در سازمانهای مختلف به طوری که حضور ایشان در بیمارستان در حد سه روز در هفته است.
    ۱۴- عدم آگاهی از مسائل و مشکلات بخشها و به کارگیری افراد ناتوان و بعضاً مسئلهدار به عنوان مسئولین بخش
    ۱۵- برخورد شدید با منتقدین و معترضین و تبعید یا اخراج آنها و تعطیل کردن سیستم نظام پیشنهادات که در زمان مدیریت قبلی بسیار فعال بود.
    ۱۶- اقدام به تاسیس درمانگاه در کشور قطر که حرف و حدیثهای زیادی در مورد محل تامین هزینههای آن وجود دارد.
    ۱۷- واگذاری قسمتهای راهبردی و درآمدزا از قبیل داروخانه، آزمایشگاه، تصویربرداری و طب کار آن هم بدون رعایت تشریفات قانونی و علیرغم مخالفت امور سهام و معاملات ذوب آهن.
    ۱۸- کمک های ذوب آهن در سالهای ۹۸ و ۹۹ و ۱۴۰۰ به شرکت پویش درمان در حد هر سال بالای ۱۰۰ میلیارد تومان تحت عنوان بخشودگی که در شرکت پویش حسابرسی نشده است و اسناد آن موجود است.
    لازم به ذکر است مشکلات مدیریت فعلی بیمارستان بسیار زیاد بوده و از حد این صفحات خارج است اما به نظر میرسد شخص آقای دکتر آجدانی تعمد شدیدی در تعطیلی بیمارستان داشته و این کار ممکن است عواقب منطقه ای خطرناکی را متوجه ذوب آهن و منطقه بنماید.
    با تشکر از پیگیری شما

  27. دکتر گفت:

    آقای به اصطلاح حق شناس اول برو غلطهای املایی متنی رو که نوشتی اصلاح کن بعد مدعی جوسازی رسانه ایی شو
    بیمارستان در نکبت فساد و بی لیاقتی آجودانی دست وپا میزنه در حال ورشکستگی کامل است.
    بعنوان مثال، یک ماه و فقط یک ماه ذوب آهن به آن کمک نکند تا ببینید چه خواهد شد…

  28. بنده خدا گفت:

    حراست کارخانه یک شخص رو گذاشته مسوول حراست بیمارستان که خوندن ونوشتن هم بلد نیست، چه برسه به حساب و کتاب و این اعداد نجومی اختلاس و در افتادن با هیولایی مثل آجودانی.

  29. سلمانی گفت:

    خود امام خمینی و رهبری و سایر علمای و مراجع هم هیچگاه جرات نکردن خودشون را با حضرت امیر مقایسه کنن بعد شما اومدی قیاس مع الفارق میکنی ،حضرت امیر کجا و خواص و چه برسد ما عوام کجا،دقت کن برادر من،از طرفی شما دفعات قبل از نبود مدرک و ثابت نشدن مدارک حرف میزدی حالا از تحقیق کردن،دم خروس یا قسم حضرت عباس،تو داستان بیمارستان و آجدانی عاقبت به خیری نیس…

  30. حق شناس گفت:

    مهندس رخصتی هیچگاه از فساد دفاع نکرده و طرف مفسد را نگرفته و نخواهد گرفت
    عزیزان اگر مطلبی را میخواهند انتقال دهند رسما و با ارائه سند به دفتر مدیرعامل مراجعه کنند تا ایشان پیگیری نماید.
    با نشر نظر در این سایت فقط و فقط به ایجاد موج رسانه ای کور کمک خواهد شد و باج خواهی خواص.
    جناب دکتر شما تصحیح بفرمایید غلط املایی را

  31. حق شناس گفت:

    جناتب مسیبی کسی مهندس رخصتی را با حضرت علی مقایسه نکرد ولی الگو باید ائمه باشند.
    متاسفانه ما عادت کرده ایم بدون سند صحبت کنیم شما اگر مدعی فساد شخص خاصی هستید برای ارائه سند ارگانهای نظارتی هستند. و در صورت اثبات و صدور حکم کار رسانه اطلاع رسانی است

  32. دکتر گفت:

    جناب حق شناس تا کی میخوای فحاشی و فرافکنی کنی . بفرمایید اینها همه مدرک.
    عین قرارداد و عین نامه ذوب آهن را هم چاپ کردند دیگه چی میخواید؟
    اصلا مدرک هم نمیخواد صحت وسقم این همه ادعا نباید بررسی بشه؟
    مراجع قضایی و حراست نباید حساس بشن؟
    هر سایتی و هر نشریه ای در مورد ذوب آهن، لب تر میکنه فقط اسم آجدانی و دارو دستش میاد.
    واقعا شرم آوره

    علتش را البته من میدونم
    علتش اینه که یکی از مهمترین راههای اختلاس مدیران ذوب آهن در قالب کمکهای انسان دوستانه و مسئولیتهای اجتماعیه.
    مثل کمک به بیمارستان برای مبارزه با کرونا.
    بعدشم این پول واریز میشه و حسابرسی نمیشه. و وضع بیمارستان اینجور میشه.
    کدوم بیمارستان خصوصی توی اصفهان و کشور ماهیانه دهها میلیارد تومن پول توش تزریق میشه و وضعش اینجوریه؟

    بیمارستان رابط اختلاس آقایون شده. بزودی گندش درمیاد و روسیاهی به ذغال میمونه

  33. بی نام گفت:

    برید تو پیج اینستاگرام بیمارستان مطهری به آدرس motaharyhospital
    بعد برید قسمت following
    بعد وارد پیج برادر خانم دکترآجدانی بشیدmd.shervin.bبعدش زیر عکسش توضیحات انگلیسی زده پایینشseetranslat رو بزنید ترجمه میکنه (مهندس سخت افزار طراح و ایده پردازEPS مدیریت شرکت هلدینگ آراد) یه عکس تر و تمیز هم گذاشته واسه پروفایلش با کت و شلوار پلوخوریش،بعد اینجا با یه تیپ معمولی و با سرویس پرسنل میاد و میره که کسی خبر نداشته باشه هلدینگ زده.اینم آدرس سایت هلدینگ آراد https://aradholding.com/
    به نظر شما یه پرسنل شرکتی که از قضا برادر خانم دکتر هم هست چطوری بعد چندسال میتونه از یه چاپ خونه معمولی به هلدینگ برسه.اونم مدیر هلدینگ.تازه تو همه استانهای کشور هم نمایندگی داره.حتی تو کیش و قشم.تو سه بخش کارمیکنه.برید توسایتش ببینید تاهوش از سرتون بپره.تازه این برادرخانم دکتره که هلدینگ داره.خودش که تو عمان بیمارستان خصوصی ساخته طبق شنیده ها.
    جناب آقای مهندس بینا ۴ تا سوال:
    ١:جهت تنویر افکار عمومی لطفآ درمورد هلدینگ آراد شفاف سازی بفرمایید!
    ٢:آقای دکترآجدانی چطور تونستند تو عمان بیمارستان بسازن.پس ماهی ٨٠ و٩٠ تومن پرکیساشو کجا خرج میکنه!
    ٣:شنیده ها حاکی از آن است که پسر آقای دکتر دارن درکشور روسیه ادامه تحصیل میدن.شفاف سازی کنید که دکتر آجدانی چطور تونسته واسه پسرش پذیرش بگیره تو دانشگاه های روسیه
    ۴:آدرس خونه دکتر کجاس.دقیق نمیخایم.حدودی.چطوری تونسته طرفهای آذر و عباس آباد خونه خریدن.
    فکر میکنم که یه جای کار میلنگه.مگه نه؟

  34. بی نام گفت:

    تو پیج اینستاگرام برادرخانم دکتر برید.فالو رو برداشتن
    md.shervin.b
    مهندس بینا

  35. ناصح امین گفت:

    شما که میگید مهندس رخصتی علمدارمبارزه با فساده چرا نسبت به مدارکی که تا حالا در همین سایت اقتصادسالم چندین بار ارائه شده واکنشی نشون نداده؟

    جناب رخصتی یا اجدانی را برکنار میکنی یا خودت را برکنار میکنیم.
    بدان و آگاه باش یزدیزاده هم فدای آجدانی شد. دفاع بی مورد یزدیزاده باعث برکناری اون شد. البته میدونم که شما هیچکدوم از خودتون اختیار ندارید. چون ذوب آهن به شکل حزبی اداره میشه. یعنی توسط حزب کثیف مشارکت . و رییس این حزب در استان اصفهان هم آجدانیه .

  36. کامران نریمانی گفت:

    با درود فراوان برشما
    لطفاً از موضوع قراداد با بیمه تکمیلی شرکت بیمه دانا و شرکت ذوب آهن اصفهان تحقیق و تفحص جدی به عمل بیاورید چون دکتر آجودانی به شدت حمایت از این قرارداد رو انجام داده و همیشه در مقابل اعتراض پرسنل نسبت به اعتراض از نوع خدمات ضعیف این بیمه و اشکالات فراوان آن نسبت به شرکت بیمه قبلی که قرارداد بهتری داشته، ایستادگی میکند و به هیچ وجه توجهی به اعتراضات ندارد
    با تشکر

  37. احسانی گفت:

    یک مورد که فراموش شده ذکر بشه اینه که الان که چندتا از بخشها تعطیله و آمار عملهای جراحی هم به میانگین روزانه ۱۰ تا رسیده و تعداد پرسنل را هم از ۴۰۰ تا پرسنل در زمان دکتر کریمی (بااون حجم کار) به ۶۷۰ تا رسونده اند دقیقا توی این بیمارستان چه کاری داره انجام میشه؟ مثلا کدوم بیمار را درمان کردند؟ چرا سفره بیمارستان را جمع نمیکنند تا خیال همه راحت بشه. اجدانی هم بره پویش بازرگان تا اختلاسهاش ده برابر بشه. یه بیمارستان توپ هم عمان یاقطر بسازه تا پولهاش باخودش زیرخاک نره
    آجدانی میدونی که حداکثر ۲۰ سال دیگه بیشتر زنده نیستی. تازه بااین دیابت و سنگ کلیه که داری شاید کمتر زنده بمونی.
    برای کی داری آخرت خودت را خراب میکنی؟

  38. جمشیدی گفت:

    با توجه به اینکه باندهای فساد شکل گرفته در ذوب آهن که از زمان تشکیل دولت روحانی بوجود آمده اند مخصوصا بیمارستان مطهری فولاد شهر و مدیریت فروش داخلی ذوب آهن و تخلفات گسترده آنان برای آقای رخصتی هم کاملا محرز و مشخص میباشد اما به نظر میرسد ایشان قدرت برخورد با باندهای ذکر شده را ندارد . وقت آن رسیده جناب رخصتی از مقامات نظارتی و امنیتی که از قدرت بالایی برخور دارند درخواست کمک نموده تا وارد میدان شوند و ریشه این غارت گران بیت المال را از بیخ و بن قطع نمایند .

  39. صادق زاده گفت:

    فساد و بوی تعفن آن بیشتر قسمتهای کارخانه عظیم صنعتی ذوب آهن را در بر گرفته و معلوم نیست حراست و بازرسی چه کاره اند اصلا برای چی حقوق میگیرن !!
    یه سری به بیمارستان فولاد شهر بزنید از اونجا مستقیم برید فروش اصفهان همین دو قسمت کارخونه را بررسی کنید و ببینید چه فجایعی در آنها داره اتفاق میافته
    بسه دیگه سیاه نمایی و دورویی . ای مسیولین تا کی خودتونو به خواب زده اید

  40. راستینه گفت:

    بیمارستان دیگه تبدیل شده به یه درمانگاه. نه بخشها فعالند و نه اتاق عمل. سه تا از بخشها را هم رسما قفل زدند درش . بقیه بخشها هم فعالیت خیییلی کمی دارند. مریضهایی که به اورژانس مراجعه میکنند یه چندساعتی اتلاف وقت و سرگردانی دارند بعدشم با پرداخت کلی پول رضایت شخصی میدن و میرن. بیمارستانی که در زمان دکتر کریمی اینقدر درامد داشت که به ذوب آهن هم قرض میداد حالا به این روز افتاده. علتش دقیقا مشخصه و همه میدونن. منتها کسی از پس آجدانی برنمیاد.یه بارهم که پرسنل در سال ۹۶ بدلیل مشکلاتی که آجدانی ایجاد کرده بود اعتصاب کردند.
    ذوب آهنی های عزیز بدونند که اونروز ما بخاطر شمااعتصاب کردیم و خفه کردن این اعتصاب منجر به این وضعیت شد. همه اینها در قضیه اعتصاب هم زیر سر اکبری نیرو انسانی و حراست بود که اینقدر از اینها حمایت کردند
    شما ذوب اهنیها اگر بیمارستان خوب نداشته باشید آواره بیمارستانهای دیگه میشید که نه شرایط خوبی دارند و نه شما را تحویل میگیرند. اگر مدیریت فشل این بیمارستان عوض بشه و دوباره یکی مثل دکتر کریمی بیاد هم شرایط بشدت عوض میشه و هم شماآواره نمیشید.
    تعویض آجدانی را به خواسته عمومی تبدیل کنید.
    در ضمن همکار اصلی آجدانی در همه این جرم و جنایتها دکتر قدیری است که معاونش هست

  41. اسلامی گفت:

    من نقش دکتر قدیری را در این مشکلات خیییلی بیشتر از دکتر آجدانی میدونم. این دوتا پت و مت سرشون توی یه آخوره. اونروزا که دکتر قدیری توی اورژانس بشکن میزد که قراره معاون بشه فکر این را نمیکرد که آجدانی سرش کلاه بگذاره و اون را منحرف و کلاهبردار کنه. قدیری بدبخت هم خودت بیچاره شدی هم بیمارستان را به خاک سیاه نشوندی. امان از دوست ناباب

  42. مسدد گفت:

    سلام
    ضمن تشکر از پایگاه اطلاع رسانی اقتصاد سالم میخواستم ببینم اگر متن قراردادها برای واگذاری دندانپزشکی و طب کار و آزمایشگاه و رادیولوژی را داشته باشیم به کجا باید ارائه بدیم؟
    این مدارک خییلی مهم هستند و پای خیلی افراد در میان هست.
    قیمتهای واگذاری هم واقعا خنده آوره. در ضمن واگذاریها همه بدون رعایت تشریفات قانونی و به افراد مسئله دار بوده است. ممنون

  43. روح افزا گفت:

    این قبری که شماها دارید برایش فاتحه میخوانید مرده ای در آن نیست . حراست ، بازرسی، رخصتی، اجدانی ، کجباف، و …. همه بازیگران یک تیم هستند ، چرا نمیخواهید متوجه شوید که مدیران ارشد ذوب آهن در راستای منافع همدیگر تصمیم گیری میکنند و انقدر از هم دیگر آتو دارند که اگر بخواهند همدیگر را رسوا کنند و برای هم دیگر شاخ وشانه بکشند سنگ روی سنگ بند نخواهد شد

  44. مستانه کاظمی گفت:

    یه چیز جالب اینکه داروخانه ای که تحویل شرکت بهیان سفیر زاگرس دادند هییییچ تعهدی نسبت به بیمارستان نداره و بسیاری از داروها را نداره یااینکه تمام شده و دنبال جایگزین کردن اونها نیستند و بیماران بدبخت ، دربدر داروخانه های بیرون میشن. تاحالا چندتا مریض بعلت تاخیر در تهیه دارو فوت کردند. پرسنل بیچاره هم مجبورن همراه های مریض را توجیه کنند که داروخانه دارو نداره.

    حرام خواری دقیقا همین نتیجه را میده. کسی که حرام خوار شد جون آدمها براش اهمیتی نداره و با کمال وقاحت گزارشهای فوت مریضها را جعلی میدونه و فقط دلخوش به اینه که رییس بیمارستانه. دین و ایمان و آخرت سرش نمیشه.
    مقام معظم رهبری فرمودند از جمله اقدامات نرم دشمن حرام خوار پروری است…
    چون کسی که حرام خوار شد هم دینش را از دست میده هم انسانیت .
    کاری که آجدانی با این بیمارستان و بااین منطقه کرد مغول با نیشابور نکرد

  45. امینی گفت:

    امام حسین علیه السلام روز عاشورا به یزیدیان فرمودند شما شکمهایتان از حرام پر شده و به همین خاطر سخن حق را پذیرا نیستید.
    آری همکاران گرامی اینها با مال مردم شکمهای خود و فرزندانشان را پر کرده اند و حال گوشهایشان کر شده . ظلم می‌کنند. مفسده می‌کنند و هرچه فریاد میزنیم کسی به سخن حق ما گوش نمی‌دهد.قریب یکسال است در صفحات این نشریه فساد ستیز بارها و بارها فریاد زده شده که ای مسوولین مسلمان ذوب آهن بیمارستان را دریابید .دریغ از یک جواب .
    به خدا قسم این مدیریت بیمارستان از دسته همان یزیدیانند.و هر کس در مقابل فساد و ظلم آنها سکوت کند در روز قیامت سر افکنده است.انها که سر خود را گرفته اند و منافع خود را در کنار این شمر زمانه چسبیده اند چه بد عاقبتی دارند.انها که روح حسینی دارند فریاد بکشند.اشکال ندارد جواب ندهند به ندای هل من ناصر حسین هم جواب ندادند مگر نه اینکه روسیاه شدند.شرم و ننگ بر آنهایی که ظلم را می‌بینند و می‌شناسند و ساکتند.

  46. نادراصلی گفت:

    اون آقایی که میگه بااسناد و مدارک به مراکز مسئول مراجعه کنید باید بدونه که به کس دیگه ای نبوده که مراجعه نکنیم. فکر نکنید که توی ذوب آهن همه چیز گل و بلبله و تا شکایتی بکنیم و اسناد و مدارک را ارائه بدهیم رسیدگی میکنند. خیییر. اینجور نیست . فقط باشاکی برخورد میشه و بس.
    بیایید بیمارستان ببینید باچندنفر همین برخورد شده.
    آقای رخصتی تو که از اول میدونستی کاره ای نیستی و اگر مدیرعامل شدی باید آلت دست افرادی مثل اجدانی باشی برای چی مدیرعامل شدی؟ مشکل اینجاست که آجدانی بالادست رخصتیه. و رخصتی نمیتونه بهش بگه بالا چشمت ابرو

  47. دکتر... گفت:

    سلام بر پایگاه اطلاع رسانی اقتصاد سالم
    عنوان شما چوب حراج زدن به اموال ذوب آهن است در حالیکه آقایون دقیقا به نفع خودشان عمل میکنند. چوب حراج نیست. مال خودشان است.
    آقایان سودجو و کثیف اصلاحطلب مملکت را مال خودشان میدانند و هیچ شرمی از فروش آن ندارند اینها وطن فروشند. همانطور که میخواستند وطن را به ثمن بخس به آمریکا بفروشند و موفق نشدند.

    تمام تلاش آنها برای خصوصی سازی کارخانجات برای همین بود که ملک خودشان شود. داروخانه که سهل است کل ذوب آهن و مجتمع فولاد را به حراج گذاشته اند. تا دارو دسته کثیف روحانی از این دولت ازاله نشوند همین آش و همین کاسه است. اعدام حداقل مجازاتی است که انشالله برای این انگلهای اجتماع اجرایی خواهد شد

  48. کارگزینی گفت:

    جناب آقای مهندس رخصتی
    با سلام
    لطفا برای نجات بیمارستان از این همه مشکلات و معضلات فکری بکنید.
    خواهشاً یکبار بدون هیچ هماهنگی و سرزده به بیمارستان سری بزنید و ببینید با تعطیلی اکثر بخش ها استخدام این همه نیروی شرکتی در بیمارستان برای چه کاری هست؟ در قسمت های مختلف از جمله درمانگاه، حسابداری، پذیرش بستری و … این همه نیروی شرکتی چیکار می کنند؟؟؟!!! مگر قبلاً همین کارها را نیروهای ذوب آهنی انجام نمی داند. چرا باید افراد آموزش دیده و با تجربه ذوب آهنی (نیروهای قدیمی بیمارستان) را به دلایل مختلف از بیمارستان بیرون کنند و جای آنها نیروهای شرکتی استخدام کنند؟؟؟ مشکل اجدانی با نیروهای قدیمی بیمارستان چیست؟؟؟
    چرا پست های مهم بیمارستان را به یک سری از افراد باید بدهند که نه مدرک مرتبط دارند و نه تجربه از جمله: عباسی سرپرست خرید، مهران نیا سرپرست طب کار، عشوری سرپرست اداری و پشتیبانی (مگر این آقا تا دیروز در تابل کارخانه نبود، چی شد که یکباره شد سرپرست اداری)، رحیمی سرپرست قراردادها( که اندازه سر سوزن تجربه در خصوص قراردادها ندارد و باید دید از زمانی که ایشان آمده اند چقدر قراردادهای بیمارستان دچار مشکل شده است) و سپردن پست های روابط عمومی بیمارستان، مدیریت کیفیت و… به یک سری پرسنل شرکتی بی تجربه که اصلاً سابقه کاری در این زمینه ندارند. مگر ذوب آهن نیروی ماهر در این زمینه ها ندارد که باید این سمت ها در دست یک سری افراد شرکتی باشد.
    چرا باید نیروهای کاری و فعال بیمارستان که کارایی و تجربه زیادی در زمینه کاری دارند کنار گذاشته شوند و به جای آنها از نیروهای شرکتی استفاده شود؟؟؟
    چرا باید قسمتهای مختلف بیمارستان که درآمدزا نیز هستند به شرکتهای خصوصی واگذار شود؟؟؟
    چرا در داروخانه بیمارستان نسخه پیچی و دادن دارو به بیمار باید توسط یک مشت کارآموز انجام شود که بارها و بارها مشاهده شده به علت نداشتن تجربه کافی داروها را به صورت اشتباه به بیمار داده اند.چرا نباید داروخانه مسئول فنی داشته باشد؟؟؟
    چرا پزشکان ماهر و نامی بیمارستان از بیمارستان بروند؟؟؟؟
    چرا کسی به غرفه تجهیزات پزشکی رسیدگی نمی کند، نقش این غرفه در بیمارستان چیست؟ مگر قبلاً بیمارستان خودش نمی توانست تجهیزات مورد نیاز بیمار را تهیه کند که این غرفه وارد بیمارستان شده است؟ چرا کسی به حساب و کتاب این غرفه رسیدگی نمی کند؟
    حیف از آن همه زحماتی که جناب آقای دکتر کریمی برای این بیمارستان و برند کردن آن در استان اصفهان کشیدند و حیف از تمام کارمندانی که زیر دست ایشان تعلیم دیده و کارکردند و تجربه کسب کردند که هر اکنون هر کدام از آنها به نوعی برکنار شده اند فقط و فقط به خاطر اینکه با آجدانی مخالف کرده و حاضر نشدند زیر بار خواسته های این شخص بروند.
    چرا حراست بیمارستان سری به بیمارستان نمی زدند تا ببینید در بیمارستان چه خبر هست از واگذاری قسمت های مختلف بیمارستان ، خرید و قرارداهای بیمارستان گرفته تا روابط همکاران خانم و آقا که اصلا در شأن یک اداره دولتی نمی باشد. چرا حراست به روابط پرسنل بیمارستان، طرز لباس پوشیدن آنها و مواردی که حتی گفتن آنها درست نیست رسیدگی نمی کند.؟؟؟
    ای کاش می شد زمان را به عقب برگرداند، به همان دوران آقای دکتر کریمی با همان نیروها و پرسنلی که صادقانه و با دل و جان برای بیمارستان و ترقی آن کار می کردند.
    جناب آقای مهندس رخصتی
    فکری به حال بیمارستان بکنید.
    خواهشا یک گروه تشکیل بدهید برای نظام پیشنهادات تا پیشنهادات و نظرات مستقیم به دست خود شما برسد تا شاید بیمارستان باز هم مثل سابق شود. هر چند برای جمع کردن این مشکلات باید شخصی باشد چون آقای دکتر کریمی، رئیسی دلسوز و با تجربه
    منتظرتان هستیم تا به زودی شما را در بیمارستان زیارت کنیم.
    التماس دعا

  49. رضاییان گفت:

    فرض کنید شما که در حال رفتن از راهی هستید شخص دیوانه ای به شما می‌گوید جلوتر یک حیوان وحشی هست .قطعا شما که میدانی این شخص دیوانه هست و عقل ندارد ولی با این حال احتیاط میکنید و ارزشی برای حرف او قائل میشوید.
    این مثال را زدم تا ببینید در این کارخانه چه خبر است که صدها نفر تا کنون کامنت گذاشته اند که به داد ای بیمارستان برسید و ….. ولی کسی نیست که بگوید چه خبر است چی شده ؟
    آیا نباید تاسف خورد جناب مهندس رخصتی خدا از سر تقصیرات شما اگر اهمال میکنید نگذرد.

  50. کیانی گفت:

    خانم رحیمی مسول قراردادها خانمی رو که برای دخترش معلم خصوصی بود رو بعنوان ارتوپدی فنی آورد بیمارستان و با همکاری آجدانی فرصت طلب اون افتضاح فروش اجباری کفش وکفی ها به پرسنل بیچاره را بالا آوردن،وسایلی مثل زانوبند وکمربند را که بیرون از بیمارستان با قیمت به مراتب کمتر میشه تهیه کرد را با قیمت چند برابر و به صورت انحصاری به بیماران بد بخت غالب میکنن هفته ای نیس دعوا نداشته باشیم ولی خب چون آجدانی شریک دزد هس شکایت ها به جایی نمیرسه،اعتراض پزشکان متخصص همه بالاس حتی یه سری از پزشکا دیگه وسیله برای بیمار تجویز نمیکنن

  51. پرسنل اداری گفت:

    پرسنل محترم ذوب آهن
    چندبار خدمت شما عزیزان عرض کردم به هیچ عنوان زیر بار خرید کفش طبی نروید این یک کلاهبرداری است.
    پارسال پرسنل بیمارستان را مجبور به این کار کردند و کفشهای آشغال به قیمت نجومی دادند و به دروغ گفتند بیمه تکمیلی پولش را میده که نداد. اگر قراره کفش طبی بخرید از بیرون بخرید. اینها حق ندارند مجبور کنند که از ما بخرید. توی طب کار هم یه همچین الم شنگه ای راه انداختند مواظب باشید فریب نخورید

  52. زمانی گفت:

    این کارخانه عظیم صنعتی برای رفاه حال ملت و کشور ساخته شد .هر گوشه ای از آنرا دارند غارت میکنند و انگار ارث پدرشان است عده ای در حوادث آن کشته و خانواده های زیادی داغدار و عده ای مثل آجدانی – کجباف – و ……. دارن اینجا را غارت میکنن چرا کسی نیست جلو این تبهکاران را بگیره . نانوا را باید در تنور سوزاند . بنا را باید گچ گرفت و ……..

  53. دادخواه گفت:

    سلام
    شنیدم دکتر آجدانی گفته این کامنتها را از خارج تنظیم میکنند و طرفدارهای دکتر کریمی ، مدیر قبلی، اینها را از کانادا میگذارن.

    کافرهمه را به کیش خود پندارد. دکتر کریمی مثل شما بی شخصیت نیست که بعد چندسال هنوز چشمش دنبال بیمارستان باشه. هیچ تعلق خاطر و چشمداشتی هم به بیمارستان نداشت همین که حس کرد افراد پستی مثل شماها دارند زیرآبش را میزنند ول کرد رفت کانادا. شمایید که دودستی چسبیدید به اینجا و تا ساختمان بیمارستانتون توی قطر تکمیل نشه ول کن ماجرا نیستید

  54. فولادی گفت:

    سلام و تشکر
    چندین نفر توی این کامنتها گفتند که بیخود تلاش نکنید چون آجدانی عوض نمیشه.
    حالا من هم خدمت شما یک نظریه کاملا کارشناسی میدم که روی اون تحقیق کردم.
    بله . آجدانی به هیچ عنوان عوض نمیشه. حتی توضیح هم ازش نمیخوان. حتی بیشتر هم ازش حمایت میکنند. این را باتحقیق میگم.
    چون که مجتمع فولاد و ذوب آهن هردو مال احزاب اصلاحطلب هست و اون حزب هست که میگه کی باید مدیرعامل باشه. و نماینده اون حزب در استان اصفهان ، آجدانیه. یعنی خود رخصتی را هم آجدانی معرفی کرده.
    هیچکس نمیتونه اینها را برکنار کنه. این انگلها و مفت خورها دولت را تهدید میکنند. هرجا قراره تعویض صورت بگیره یه گوشه از مملکت یه آشوب راه میاندازن یا یه ترور و قتلی میکنند یا….. و نظام را تهدید میکنند. دقیقا مثل جنگ بین ایران و اسراییل. اینها از اسراییل بدترن.

    تا ریشه حزب مشارکت و اصلاحطلبها از این مملکت کنده نشه همینه.

  55. عدالت محور گفت:

    با سلام خدمت دوستان و همکاران شریف و زحمت کش
    بنده میخواستم مطلبی خدمت شما عرض کنم.
    توروخدا این قدر آجدانی را بزرگش نکنید اون هیچی نیست. برکناریش به آنی قابل اجراست و انشاالله هر چه زودتر اتفاق خواهد افتاد.
    دوستان و همکاران عزیز حکایت ما حکایت اون آقایی شده که اسم بچه اش را گذاشته بود رستم خودش میترسید صداش کنه. از بس گفتیم خیلی جاش محکمه و عوض نمیشه خودمون باورمون شده.
    عزیزان اگه خدا بخواد به ثانیه ای بیمارستان را از شرش خلاص میکنه.

  56. مصلحی گفت:

    اگر آجودانی چنین ادعایی کرده باشه که دکتر کریمی یا طرفداراش اینها رو می‌نویسن باید بهش گفت که کریمی و طرفدارانش مثل تو و طرفدارنت بی اصل و نسب نیستند بلکه از بهترین مردمان بودند
    ضمن اینکه بنده طرفدار هیچ کسی نبودم و نیستم.ثانیا آخه تو دوزاری تا حالا چه گلی به سر بیمارستان زدی که کسی بخواد مثلا زیر ابتو بزند
    اگه مردی خودتو به رای پرسنل بزار تا ببینی چه اتفاقی میافته.
    تو یک دزد تمام عیار و بزدل هستی.

  57. کریمی گفت:

    سیاست این هست که با اعمال نفوذ سران باند افراد ضعیفی درراس سمتهای حساس کارخانه ( حراست و بازرسی)سمت بگیرند اگر این افراد با عوامل سران باند، خودشان را در گیر کردند فورا برکنار میشوند اگر هم غلام حلقه به گوش سران و عوامل باند بودند نتنها پاداشهای کلانی دریافت خواهند کرد بلکه خود حراست بلایی به سر افشاگران تخلف خواهند اورد که طرف از کار در این کارخانه پشیمان خواهد شد

  58. باستانی گفت:

    دست اند کاران اقتصاد سالم ضمن تشکر از شما خواهشمندیم به این فساد ستیزی و افشای هر چه بیشتر این فساد گسترده در بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن اصفهان ادامه دهید..ولی اگر فکر می‌کنید با این روشنگریها همانگونه که یزدی زاده استعفا داد این آجودانی هم استعفا می‌دهد متاسفانه باید بگویم اشتباه میکنید زیرا این بابا پوست کلفت تر و بی غیرت تر از این حرفاست . باید اورا بیرون بیاندازند.

  59. یاران حاج قاسم گفت:

    بنده هم موافقم. عمده مشکل از حراست و سازمان بازرسیه.
    آقایون همه اینها را میدونند. بهتر از ما هم میدونن.
    ولی هیچ اقدامی انجام نمیدن.
    حداکثر میان و فقط یه گزارش برای مافوق ارسال میکنند. مافوق هم اون گزارش را بایگانی میکنه

  60. ملک زاده گفت:

    متاسفانه فساد پیکره مجموعه صنعتی ذوب آهن را فرا گرفته و سازمانها و نهادهای مسئول ( حراست * بازرسی ) یا خوابند که قطعا اینچنین نیست که اگر اینطور باشد پس نباید یک کارگر ساده را به جرم برداشتن یک میخ یا یک شی بی ارزش بازخواست کنند اما چشمشان را بر دزدی های بزرگ ببندند یا دستشان در کاسه دزدان بیت المال است…
    وقت آن رسیده که اطلاعات سپاه وارد قضیه شده و این جنایتکاران را به سزای اعمال پلیدشان برساند. یزدی زاده – آجدانی – کجباف – رضایی – اکبری – و …………….. مفسدان اقتصادی هستند

  61. رحیمی ریزی گفت:

    ریشه تمام بدبختی ها و فلاکت مردم در عدم برخورد قاطع با مفسدان و مافیا های جامعه است…
    این همه گوشه و کنار گزارش فساد و رشوه خواری داده میشه کو گوش شنوا…

  62. رزمجو گفت:

    به فرماندهی محترم کل سپاه پاسداران سردار سلامی پیشنهاد میگردد همان گونه که یگان مدافعان حرم را تشکیل دادید و کمر داعش را به خاک مالیدید توسط سپاه یگان مدافعان صنعت تشکیل گردد و در تمام کارخانجات صنعتی بزرگ من جمله ذوب اهن اصفهان مستقر گردد تا منبعد داعش صفتانی که دارند اموال بیت المال را غارت میکنندو مسئولین داخل کارخانه هم جرات برخورد با این داعشیان شناخته شده راندارند توسط مدافعان صنعت سپاه در سر در ورودی کارخانه به دار مجازات اویخته گردند

  63. محمدی گفت:

    همکاران و دوستان گرامی
    بنده پیشنهاد می کنم اگر یک روز فقط یک روز تمامی پرسنل بیمارستان اعتراض کنند و در محل کار خود حاضر نشده و در حیاط بیمارستان به نشانه برداشتن آجدانی و دار و دسته اش اعتراض کنند. باور کنید در این صورت هست که رئیس ذوب آهن و حراست به فکر افتاده شاید کاری کنند. تا زمانی که همه پرسنل بی سر و صدا در محل کار خود حاضر می شوید و از ترس تهدیدهای آجدانی و دارو دسته اش هیچ اعتراضی نکنید آنها همچنان به قوت خود باقی هستند.
    پس بیایید همگی با هم دست به دست هم بدهیم و در یک روز با جمع شدن در حیاط بیمارستان و حضور نداشتن در محل کار خود اعتراض خود را به برداشتن آجدانی اعلام نماییم. ما پرسنل ذوب آهن و کارخانه هم در کنار شما عزیزان هستیم و قطعا حضور خواهیم داشت.به امید اینکه به زودی از شر آجدانی و دارو دسته اش رها شویم.

  64. یک ذوب آهنی گفت:

    لازم است مقامات امنیتی به ذوب آهن ورود کنند بررسی کنند و ببینند که دزدی ها و اختلاسها و رانت خواریها در این مجموعه کمتر از فولاد مبارکه نیست . این مفسدان و غارت گران انگار ترسی از هیچ سازمان ارگان و مقامی ندارند و هر روز کارهای جدیدشان آشکارتر میشود . اموال و تولیدات کارخانه را هدف چپاولگری هایشان قرار داده اند . هر جا بحث مالی و امضای طلایی است را رصد کرده و عوامل آنرا بدست عدالت بسپارید
    حراست * حفاظت * بازرسی و…. چرا خود تان را به خواب زده اید ؟ چرا هیچ اقدامی نمیکنید ؟

  65. نامبروان گفت:

    خب الحمدلله آقای دکتر آجدانی با پیگیری و روشنگری همین پایگاه اقتصاد سالم مجبور به حضور در یک گروه اجتماعی منطقه لنجان شده و به سوالات پاسخ دادند.
    با توجه به اینکه تقریبا تمام جوابهای ایشون دروغ و یا انکار بود و در همان جلسه هم آقای دکتر حسنی یکی از مدارک موجود دال بر دروغ بودن ادعای ایشون را به اشتراک گذاشتند اما در جلسه ای که ما هم در همان گروه اجتماعی خواهیم گذاشت به اثبات سایر دروغهای ایشون هم خواهیم پرداخت

  66. پرستاران گفت:

    سلام بر جناب نامبر وان
    لطفا بیشتر راجع به این گروه توضیح دهید چون ما هیچ اطلاعی نداریم که چگونه می‌توان در آن شرکت کرد.

  67. شادکام گفت:

    انشالله تمام دزدان و غارتگران این مجموعه بزرگ صنعتی یکی یکی پای میز محاکمه کشیده شوند و هر چه از بیت المال را برده اند ازشان پس گرفته شود . بهرامی . کجباف .و .. همه باید محاکمه شوند . در صورت و ظاهر مومن و دین دار در باطن عمروعاص و ………..

  68. عامو حرص چی چی میخورین شوما؟اتفاقا نداشتیم مدیر رو دست آجدانی.یه زمانی این بیمارستان ۱۱۰ تا مریض بستری داشت با ۵۰ تا عمل.حالا شده ۲۰تا مریض با ۵تا عمل!! پرسنلم که موشالا ۲۰۰ تا اضاف کِردن.یی فالوده مهمون منی آجدانی

  69. مالباخته گفت:

    سلام، من نمی توان ایمیل به شما بزنم.
    در مورد تعاونی مسکن کارکنان ذوب آهن مدارکی دارم که میخواهم ارسال کنم.
    با تشکر.

  70. فرزاد گفت:

    آجدانی – بهرامی – کجباف – یزدیزاده – و ……… مفسدان اقتصادی هستند که با پیگیری وسیع و دقیق بر اعمالشان و اموالشان با پول بیت المال چه کرده اند !!!
    نهادهای امنیتی این غارتگران را به سزای اعمالشان برسانند دیگر صبر و طاقت مردم تمام شده

دیدگاه شما