• کد خبر: ۵۴۱۲۶
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۹ - : ۷:۳۰

قرعه‌‌کشی بزرگ جام جهانی محصولات ام وی ام برگزار شد

کمتر از دو هفته مانده تا آغاز رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲، شرکت مدیران خودرو قرعه‌کشی بزرگ برندگان جایزه سفر به قطر را برگزار کرد.

 به گزارش اقتصاد سالم؛شرکت مدیران خودرو که در سال‌های گذشته با معرفی کراس اورهای جوان‌پسند و تکنولوژی محوری مانند ایکس ۵۵ پرو و ایکس ۲۲ پرو  به یکی پیشروترین فعالان صنعت خودرو ایران از حیث نوآوری تبدیل‌شده، طی ماه‌های گذشته اعلام کرده بود که قرعه‌کشی بزرگی را به مناسبت حضور تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ برگزار خواهد کرد تا برندگان خوش‌شانسش را راهی قطر کند. در پی این فراخوان و در راستای حمایت از تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی، قرعه‌کشی جایزه بزرگ سفر به قطر برگزار شد.

در این قرعه‌کشی که از ساعت ۱۹ سه‌شنبه ۱۷ ام ماه جاری با اجرای محمدرضا احمدی و به‌طور زنده از رسانه‌های مدیران خودرو بخش شد تمامی افرادی که از تاریخ ۱۵ مهر ماه تا ۱۵ام آبان ماه امسال اقدام به خرید محصولات برند ام وی ام کرده بودند، به شکل خودکار شرکت داده شدند.

در این مراسم ابتدا آقای جک لی، مدیرعامل، روی صحنه آمدند و ضمن اشاره به تاریخچه شرکت مدیران خودرو در خصوص دو ایده محوری در محصولات جدید برند ام وی ام سخنرانی کردند.

آقای جک لی توضیح دادند که «فشن و تکنولوژی» و «جوان‌پسند بودن» دو مولفه‌ای هستند که محصولات ام او ام دنبال می‌کنند.

سپس آقای بابایی زاده، مدیر فروش برند ام وی ام روی صحنه آمدند و درباره تغییراتی که محصولات برند ام وی ام در طول بیست سال حضور در بازار ایران داشتند صحبت کردند. ایشان اشاره کردند که نسل به نسل و سال به سال بهتر شدن و به‌روز شدن، ویژگی‌ای است که محصولات ام وی ام را برای مردم هیجان‌انگیز می‌کند.

در نهایت، نوبت به قرعه‌کشی رسید. در طی این قرعه‌کشی که با حضور شخص مدیرعامل، مدیران ارشد و اصحاب رسانه برگزار شد نام سه برنده خوش‌شانس از گوی قرعه خارج شد.

 این برندگان:

  • بلیط رفت‌وبرگشت به کشور قطر
  • هزینه کامل یک هفته اقامت در این کشور در طول جام جهانی
  • و همچنین بلیط بازی جذاب ایران و آمریکا

را از مدیران خودرو هدیه گرفتند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=54126
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما