• کد خبر: ۵۴۳۷
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۳ - : ۱۶:۳۰

رییس دفتر دولت “اصلاحات”؛ کشور را هم با همین مزه پرانی ها اداره کردید!؟

محمدعلی ابطحی، رییس دفتر دولت اصلاحات در واکنش به سخنان امروز رییس جمهوری که اعلام کرده از یکشنبه هفته آینده تمام تحریمهای تسلیحاتی ایران پس از ۱۰ سال لغو، و کشور می تواند در راستای اولویتهای امنیتی خود تسلیحات بخرد و بفروشد، گفته است:” مبارکه، ولی تو رو خدا اسلحه نخرید، مردم در خورد و خوراک روزانه مانده اند”.

  1. به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، این اظهارات ابطحی در حالی است که طبق قرارداد منعقده بین ایران و ۱+۵ معروف به برجام؛ از یکشنبه هفته آینده تمام محدودیتهای تسلیحاتی وضع شده از سوی سازمان ملل علیه ایران، لغو می شود.

آمریکا در چند ماه اخیر تلاش های بسیاری برای جلوگیری از لغو این محدودیتها، تمدید و حتی دائمی کردن آنها کرد، اما در نهایت شکست خورد.

در این شرایط مشخص نیست چرا محمدعلی ابطحی، رییس دفتر دولت اصلاحات، این دستاورد کشور و سخنان رییس جمهور درباره آن را به مضحکه گرفته و تمسخر کرده است.

در این شرایط باید این پرسش را از وی مطرح کرد که آیا اساسا شما در زمان دولت معروف به “اصلاحات” هم، کشور را با همین نحوه ذهنیت و تفکر، مدیریت و اداره می کردید!؟

آیا اصولا برای یک سیاستمدار با هر جریان و خط فکری، چنین اظهاراتی که به نوعی به لودگی گرفتن توان دفاعی کشور نیز محسوب می شود، مجاز است!؟

آیا صرف اینکه دیده شویم و حرفی زده باشیم، این مجوز را به ما می دهد که مقام دوم کشور را تمسخر کرده و اولویت های امنیت ملی را نادیده بگیریم.

مظلوم مردمی که شما رییسِ دفترِ رییس جمهور”ش” بودید!

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، رییس جمهور حسن روحانی امروز اعلام کرد: ۱۰ سال تحریم تسلیحاتی علیه ایران هفته آینده برداشته خواهد شد و ما می توانیم هر سلاحی که می خواهیم را بخریم و یا بفروشیم.

وی ادامه داد: ۱۰ سال تحریم ظالمانه تسلیحاتی علیه ایران، یکشنبه هفته آینده و در تاریخ ۲۷ مهر ماه رفع خواهد شد.

رییس جمهوی خاطرنشان کرده که “چهار سال بر سر این موضوع با آمریکا جنگیدیم و آمریکا این در و آن در زد که روز ۲۷ مهر ماه این اتفاق نیفتد و این موفقیت به خاطر ایستادگی مردم و تلاش همه مسئولین و دیپلماتها است.”

 

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=5437
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما