• کد خبر: ۵۴۳۹۲
  • ۱۴۰۱-۰۸-۲۲ - : ۱۰:۳۳

بازگشت زمان معاملات فرابورس به روال سابق

زمان معاملاتی فرابورس از روز چهارشنبه ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۱ به روال قبل باز خواهد گشت.

 به گزارش اقتصاد سالم؛ معاونت نظارت بر بازار شرکت فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دوباره زمان‌بندی جلسات معاملاتی بازارهای اول، دوم، پایه و شرکت‌های کوچک و متوسط فرابورس دوباره تغییر خواهد کرد.

 در پی مصوبه هیات مدیره فرابورس و بر اساس ماده سه و چهار دستورالعمل اجرایی نحوه معاملات اوراق بهادار در این بورس، زمان‌بندی جلسه معاملاتی بازار سهام به روال قبل باز می‌گردد.

بدین ترتیب در بازارهای اول، دوم و پایه، پیش‌گشایش از ساعت ۸:۴۵ تا ۹:۰۰، مرحله گشایش رأس ۹:۰۰ و مرحله حراج پیوسته نیز از ۰۹:۰۰ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

  هیات مدیره فرابورس در تاریخ ۱۳ شهریور ماه ۱۴۰۱ از تغییر زمان معاملات فرابورس خبر داد و اعلام کرد: در بازارهای اول، دوم و پایه، پیش‌گشایش از ساعت ۸:۴۵ تا ۹:۰۰، مرحله گشایش رأس ۹:۰۰ و مرحله حراج پیوسته نیز از ۰۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰ خواهد بود. همچنین در بازار شرکت‌های کوچک و متوسط، پیش‌گشایش از ۸:۴۵ تا ۹:۰۰ و مرحله گشایش اول، ۹:۰۰ در نظر گرفته شده است. در این بازار، مرحله حراج پیوسته از ۹:۰۰ تا ۱۲:۳۰ و پیش‌گشایش مرحله دوم نیز ۱۲:۳۰ تا ۱۳:۰۰ تعیین شده است. در بازار SME همچنین مرحله گشایش دوم ساعت ۱۳:۰۰ خواهد بود.

بازگشت زمان معاملات فرابورس به روال سابق

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=54392
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما