• کد خبر: ۵۴۳۹۴
  • ۱۴۰۱-۰۸-۲۲ - : ۱۰:۳۵

تبریک مدیرعامل شرکت مس برای قهرمانی تیم تیراندازی با کمان بانوان مس کرمان

دکترعلی رستمی در پیامی قهرمانی تیم تیراندازی با کمان بانوان مس کرمان در لیگ برتر سال ۱۴۰۱ را تبریک گفت.

 به گزارش اقتصاد سالم؛مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی کسب عنوان قهرمانی تیم تیراندازی با کمان بانوان مس کرمان در رقابت های لیگ برتر را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:
به نام خدا

موفقیت تیم تیراندازی با کمان بانوان مس کرمان در کسب قهرمانی رقابت های لیگ برتر دست آوردی قابل توجه برای خانواده بزرگ ورزش شرکت ملی صنایع مس ایران می باشد که به دست این بانوان توانمند حاصل گردید.
بانوان شایسته ای که با تاکید بر حفظ ارزش های سترگ زنان ایران اسلامی، در عرصه ورزش توانمندی های خود را به رخ همگان می کشند و پویایی و نشاط را در بین دختران این سرزمین نشان می دهند.
خانواده ورزش شرکت ملی صنایع مس بر خود می بالد که چنین ورزشکاران شایسته ای از جمع دختران ایران اسلامی را زیر پرچم خود دارد که با کسب عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ برتر کشور باعث افتخار و شادکامی این خانواده بزرگ می گردند.
اینجانب موفقیت تیم تیراندازی با کمان دختران مس کرمان را به مدیریت این باشگاه و مربیان و ورزشکاران این تیم تبریک گفته و امیدوارم موفقیت های روزافزون برای زنان و مردان ورزشکار تیم های مختلف شرکت مس حاصل گردد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=54394
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما