• کد خبر: ۵۴۶۸۳
  • ۱۴۰۱-۰۸-۲۵ - : ۱۰:۰۶

مصرف گاز افزایش یافت

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: مصرف گاز در بخش‌های خانگی و تجاری، دقیقا معادل مصرف این بخش در سال گذشته است، اما باید توجه شود که پارسال در همین زمان، سرمای بیشتری را داشتیم.

 به گزارش اقتصاد سالم؛محمدرضا جولایی گفت: طی ۱۰ روز گذشته، مصرف گاز نزدیک به ۱۰۰ میلیون مترمکعب در بخش‌های خانگی و تجاری افزایش پیدا کرده و با توجه به پیش بینی کاهش دمای هوا در هفته آینده، انتظار می‌رود مصرف گاز، ۱۰۰ میلیون مترمکعب دیگر افزایش یابد،همچنین در حالت عادی در فصول گرم، تمام مصرف کشور، ۱۵۰ میلیون مترمکعب است و ۱۰۰ میلیون مترمکعبی که انتظار افزایش آن را داریم، در واقع معادل کل مصرف استان‌های جنوبی و مرکزی کشور در حالت گرم سال خواهد بود.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت:برای حفظ گاز در بخش خانگی و تجاری در فصل سرد سال قرار است تمهیداتی دیده شده تا گاز، در حد ممکن با فشار مناسب در این مناطق تامین شود به طوری که محدودیت‌هایی را در صنایع بزرگ با هماهنگی استان‌ها انجام دهیم.

برچسب‌ها:,

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=54683
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما