• کد خبر: ۶۱۵۷
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۰ - : ۱۴:۲۵

بداخلاقیِ انتخاباتی؛ پخش شایعه انصرافِ کاندیدای پیش رو!

در حالی حدود ۱۰ روز به انتخابِ نماینده مدیران مسئول، در هیات نظارت بر مطبوعات باقی مانده که جریاناتی تخریب کاندیدای پیروز بالقوه این انتخابات را با پخش شایعه انصراف وی، آغاز کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، این جریان‌ها اخیرا مطالبی را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند که در آن‌ها عنوان شده، دکتر «حسن کربلایی» از این انتخابات انصراف داده یا می‌دهد.

این در حالی است که کربلایی، کاندیدای جریانِ روزنامه‌نگارانِ انقلابی، مردم‌دوست، وطن‌پرست و دغدغه‌مند بوده و نظرسنجی‌ای که اخیرا صورت گرفته نشان از پیش رو بودن و احتمال بالای رای آوری وی در این انتخابات است.

طبق این نظرسنجی، بخش قابل توجهی از مدیران مسئول رسانه‌ها به ویژه در بخش رسانه‌های مستقل و آنلاین؛ عنوان کرده‌اند که با توجه به سوابق تجربی، آکادمیک و رویکردِ حسن کربلایی در حمایت از حقوقِ مردم در سوابق کاری بیش از ۳۰ ساله‌اش؛ به وی رای خواهند داد.

در چنین شرایطی جریان‌های رقیب به دلیل آگاهی از وضعیت تقریبی آرای ایشان، با پخش شایعه انصرافِ کربلایی؛ به تخریب این کاندیدا روی آورده اند تا سبد آرای وی را بین کاندیداهای خود تقسیم کنند!

 

این در حالی است که کربلایی در پاسخ به این شایعات در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری، اظهار کرد: «آنان که باید انصراف دهند مدیران مسئولی‌اند که اگرچه با حمایت بنگاه‌های دولتی و نیمه‌دولتی و اسپانسری آن‌ها، به رسانه‌های بزرگ و مولتی میلیاردر تبدیل شده‌اند اما بررسی مطالب منتشره آن‌ها نشان می‌دهد که کم‌ترین دغدغه‌ای نسبت به شرایط فعلیِ اقتصاد و وضعیت مردم ندارند. علاوه بر این آن‌ها حتی توجهی نیز به وضعیت همکاران خود در دیگر رسانه‌ها و وضعیت نامناسب اقتصادی آن‌ها ندارند؛ به همین دلیل است که عمده آگهی‌ها و رپرتاژهای خبری به تعداد اندکی رسانه نورچشمی رسیده و بخش اعظم رسانه‌ها از آن محروم می‌مانند. این‌ها دغدغه‌های من برای حضور در این انتخابات است».

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=6157
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما