• کد خبر: ۷۹۷
  • ۱۳۹۹-۰۳-۳۱ - : ۱۳:۲۶

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۹۹/۰۳/۳۱

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هرگرم ۷۸۲ هزار تومان، قیمت دلار ۱۹ هزار و ۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۷میلیون و ۹۱۵ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۷ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است.

به گزارشدنیای خبر، همچنین در بازار سبزه میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۱۲۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.
قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۷۸۲ هزار و ۶۰۰ تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار یک میلیون و ۴۰۱ هزار تومان و هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۷۴۴ دلار معامله می‌شود.
 ‌ افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکوردهای بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛  قیمت های خرید و فروش ارز طی روز جاری نسبت به روز کاری قبل با افزایش همراه بوده و بر همین اساس هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد هم‌اکنون ۱۹ هزار و ۵۰ تومان و یورو ۲۱ هزار تومان و درهم امارات ۵ هزار و ۳۲۰ تومان اعلام شده است.
صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۲۵۰ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل ۱۸ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۸ هزار و ۴۰۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با ۲۵۰ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل ۲۰ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=797
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما