• کد خبر: ۸۴۴۰
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۵ - : ۱۶:۵۴

آقای جمهوری اسلامی، چنگ بر صورت مردم میکشی!؟

باز فصل ارائه بودجه به مجلس شده و رسانه ها و جناح های مختلف با برجسته کردن بخشهایی از بودجه، درصدد کوبیدن رقیب هستند. اما در این میان روزنامه جمهوری اسلامی در اقدامی عجیب و تاسف آور تخصیص بودجه به “بنیاد فرهنگی شهید قاسم سلیمانی” را زیر سوال برده است.

مجید معتمدی _ روزنامه نگار

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، این روزنامه در این زمینه نوشته که “چنین کاری به هیچ وجه به صلاح خانواده شهید سردار سلیمانی نیست و روحیه خود آن شهید نیز با این قبیل امور سازگاری نداشت”!

در پاسخ به عوامل “روزنامه جمهوری اسلامی” باید گفت آقایان شما را چه شده است؟ نگران بیت المال هستید؟ آیا تخصیص ۸.۵ میلیارد تومان از بیت المال این مردم برای زنده نگاه داشتن یاد و نام و  گسترش افکار و سیره مردی که به حق از رشیدترین و مخلص ترین سرداران این مردم در تاریخ هزاران ساله این سرزمین و معمار امنیت و آرامش ایران در جهنمِ خاورمیانه در حدود ۳ دهه اخیر است، کاری نارواست!؟

بفرمایید توقع دارید بودجه بنیاد فرهنگیِ سردار ملیِ ایران زمین از کجا تامین شود!؟ مثلا خانواده ایشان خانه خود را بفروشند و صرف امور جاری و مخارج بنیاد کنند!؟ شما تصور می کنید که ژنرال قاسم سلیمانی، محدود به خانواده سلیمانی است که اینگونه از تخصیصِ ۸.۵ میلیارد تومان بودجه به نهادی که مسوولیت گسترش اندیشه و سیره ایشان را برعهده دارد، برآشفته شده اید!؟

آقای روزنامه جمهوری اسلامی! ژنرال قاسم سلیمانی نمادِ امنیت ملیِ این مردم است. نمادِ مقاومت و پایداری این مردم در برابر تهاجم و سلطه خارجی از زمان آریوبرزن ها تا هم اکنون است؛ حال شما تخصیص ۸.۵ میلیارد تومان را که به اندازه یک بیستم بودجه امسالِ تنها یک خبرگزاری بی خاصیت و بی اثرِ این مملکت نیست را هم، بر نمی تابید!؟

هنوز بخش اعظم اقدامات و خدمات شهید سلیمانی ناشناخته مانده است

خیلی صریح و روشن از شما می خواهیم اگر نگران بیت المال و هزینه کردِ آن هستید، به جای کج سلیقه گی های اینچنینی؛ به فساد آقازاده ها و دزدی و اختلاس های صدها و هزاران میلیارد تومانی بپردازید. چرا گردن این مردم و عزیزان آنها را می گیرید. اگر زورتان به آنها نمی رسد، حداقل چنگ بر صورت مردم و عزیزان شان نکشید.

احیانا! اگر آدرس مفسدان را نمی دانید به نگارنده این سطور مراجعه کنید تا با مستندات، مصادیق مفسدان مالی و رانت خوران و دزدان بیت المال در همین عرصه کاری خودتان و خودمان یعنی “رسانه را” که به مراتب از ۸.۵ میلیارد تومان نامبرده بیشتر است را، در اختیارتان قرار دهم تا حداقل بر جای درست، چنگ بیندازید؛ اگر واقعا عزم و اراده ای برای مبارزه با فساد و حراست از بیت المال این مردم دارید.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=8440
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. حمزه گفت:

    شما را چه شده است
    الهم عجل لولیک الفرج

دیدگاه شما