• کد خبر: ۹۰۳
  • ۱۳۹۹-۰۴-۰۲ - : ۱۳:۵۳

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۹۹/۰۴/۰۲

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۸۲۱ هزار تومان، قیمت دلار ۱۹ هزار و ۹۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۸ میلیون و ۷۰ هزار تومان است.

به گزارشدنیای خبر، همچنین در بازار سبزه میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۸۲۱ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار یک میلیون و ۹۵ هزار تومان و هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۵۵۸ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۷۴۷ دلار معامله می‌شود.

  افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکوردهای بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛  قیمت های خرید و فروش ارز طی روز جاری نسبت به روز کاری قبل با افزایش همراه بوده و بر همین اساس هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد هم‌اکنون ۱۹ هزار و ۹۵۰ تومان و یورو ۲۲ هزار و ۱۰۰ تومان و درهم امارات ۵ هزار و ۵۴۰ تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ثبات نسبت به روز کاری قبل ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با ثبات نسبت به روز کاری قبل ۲۰ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۰ هزار و ۶۰۰ تومان است.

برچسب‌ها:,

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=903
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما