• کد خبر: ۹۴۹
  • ۱۳۹۹-۰۴-۰۳ - : ۱۲:۳۸

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۹۹/۰۴/۰۳

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۸۴۴ هزار تومان، قیمت دلار ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۸ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۸ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

به گزارشدنیای خبر، همچنین در بازار سبزه میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۲۳۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۸۴۴ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار یک میلیون و ۱۲۴ هزار تومان و هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۵۶۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۷۵۰ دلار معامله می‌شود.

افزایش قیمت ارز در بازار داخلی و افزایش قیمت جهانی طلا از جمله دلایل رکوردشکنی های این روزهای طلا و سکه در بازار است؛ قیمت سکه در روزهای اخیر رکوردهای بالایی را به ثبت رسانده است اما باوجود افزایش قیمت ها در بازار طلا و سکه تقاضای اضافی وارد این بازار نشده و فعالان این بخش می گویند که قیمت ها متاثر از افزایش شدید قیمت دلار، رشد کرده اند.

  افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکوردهای بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛  قیمت های خرید و فروش ارز طی روز جاری نسبت به روز کاری قبل با افزایش همراه بوده و بر همین اساس هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد هم‌اکنون ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان و یورو ۲۲ هزار و ۳۰۰ تومان و درهم امارات ۵ هزار و ۶۹۰ تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۴۹۵ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل ۱۹ هزار و ۲۹۵ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۹ هزار و ۱۹۵ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با ۴۹۵ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل ۲۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۱ هزار و ۲۹۵ تومان است.

برچسب‌ها:,

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=949
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما