• کد خبر: ۱۲۱۵
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۰ - : ۸:۵۴

افزایش قیمت مرغ کاذب است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: بر‌اساس برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده در وزارت جهاد کشاورزی با تولید و تامین نهاده‌های دامی مورد نیاز در سطح کشور اجازه کمبود گوشت و تخم‌مرغ را در سفره‌های مردم نخواهیم داد.

به گزارشدنیای خبر، کاظم خاوازی شامگاه دوشنبه در بازدید از کشتارگاه صنعتی اردبیل اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت گوشت و تخم مرغ هستیم که این افزایش قیمت‌ها کاذب بوده و هیچ توجیهی ندارد و باید با توجه به مقررات و ضوابط ستاد تنظیم بازار اقدامات لازم عملیاتی شود.

وی تامین امنیت غذایی مردم را ضروری دانست و افزود: با توجه به ضرورت و الزامی‌بودن تامین امنیت غذایی مردم و مسئولیت وزارت جهاد کشاورزی در این راستا برای استمرار تولید محصولات کشاورزی و دامی برنامه‌ریزی‌های لازم صورت می‌گیرد.

خاوازی با بیان اینکه برای تامین اقلام مورد نیاز مردم در تلاش هستیم، تصریح کرد: بر‌اساس برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده در وزارت جهاد کشاورزی با تولید و تامین نهاده‌های دامی مورد نیاز در سطح کشور اجازه کمبود گوشت و تخم‌مرغ را در سفره‌های مردم نخواهیم داد.

 

وزیر جهاد کشاورزی تقویت چرخه توزیع نهاده‌های دامی در کشور خبر داد و افزود و بیان کرد‌: در حال حاضر با تقویت چرخه توزیع نهاده‌های دامی در مناطق مختلف کشور شاهد افزایش میزان این نهادها در کشور و به وفور یافته شدن آن هستیم.

وی با اشاره به قیمت گوشت مرغ در بازار اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی بیشتر در حوزه تولید بهداشت و سلامت و جهش تولید در محصولات کشاورزی فعالیت‌های ویژه‌ای دارد و بنابراین باید در تلاش باشیم تا گوشت مرغ نیز در بازار به وفور یافته شود.

 

منبع: تسنیم

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=1215
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما