• کد خبر: ۱۲۴۰۲
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۲ - : ۱۴:۰۸

زمان توزیع کارت آزمون استخدامی ایران خودرو

آزمون استخدامی گروه صنعتی ایران خودرو صبح روز پنج شنبه ۱۶ بهمن ماه در دو شهرستان کرج و تهران برگزار می شود.

به گزارش اقتصاد سالم؛آزمون استخدامی گروه صنعتی ایران خودرو در سال ۱۳۹۹ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۶ بهمن در شهرستان های تهران و کرج برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت ۸:۳۰ آغاز می شود و درهای ورود به جلسه امتحان نیم­ ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، بنابراین متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون فوق از روز سه ­شنبه ۱۴ بهمن بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون فوق همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است و در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است و هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود.

مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتا از مصادیق تخلف و تقلب محسوب می شود  و با متقاضیان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اکیدا خودداری کنند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور؛ حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جدی خودداری شود.  به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

همه متقاضیان آزمون فوق لازم است از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴ بهمن به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام نموده و یک نسخه پرینت از فرم مذکور را در جلسه آزمون همراه داشته باشند.

متقاضیانی در حال حاضر با استناد به مدارک پزشکی مبتلای قطعی به ویروس کرونا هستند می‌بایست با رعایت ضوابط بهداشتی در تاریخ ۱۵ بهمن با مراجعه به باجه رفع نقص (طبق مندرجات بند «ج» همین اطلاعیه) گواهی یا تاییدیه بیمارستان را به مسئول باجه ارائه کنند تا تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون آنها به عمل آید.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=12402
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما