• کد خبر: ۱۲۳
  • ۱۳۹۹-۰۳-۱۲ - : ۷:۳۷

احتکار میلیاردی خودرو در مازندران

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران استان از کشف ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال خودروهای احتکاری و پلمب محل دپوی این خودروها در چند شهر استان خبر داد.

به گزارشدنیای خبر،  سرهنگ “مسعود تقدیسی لاریجانی” با اعلام این خبر، گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با احتکار خودروهای صفر کیلومتر در سطح استان مازندران، ماموران پلیس آگاهی شهرستان‌های”بابل، محمودآباد و چالوس” با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیس موفق به کشف محل دپوی خودروهای احتکاری در سطح این شهرستان‌ها شدند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی طی چند مرحله عملیات در این شهرستان‌ها با شناسایی ۳ پارکینگ و محل پارک این خودروهای صفر کیلومتر ۱۴ دستگاه خودرو سواری پراید، وانت پراید، سمند، پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۷ و پژو ۴۰۵ را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این خودروها ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده که با دستور مرجع قضائی این پارکینگ‌ها پلمب شدند.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=123
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما