• کد خبر: ۱۳۵
  • ۱۳۹۹-۰۳-۱۲ - : ۱۲:۰۷

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۹۹/۰۳/۱۲

به گزارشدنیای خبر، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۷ میلیون و ۴۴۰ تومان و طرح قدیم ۷ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان است.
هم‌اکنون قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۸۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.
قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۷۳۰ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار ۹۷۳ هزار تومان و هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۷۴۴ دلار معامله می‌شود.
  افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکوردهای بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛ امروز اما قیمت‌ها نسبت به ظهر دیروز روند نزولی داشته است و بر همین اساس هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد هم‌اکنون ۱۷ هزار و ۶۶۰ تومان و یورو ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان و درهم امارات ۴ هزار و ۸۹۰ تومان اعلام شده است.
صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۳۰ تومان کاهش نسبت به دیروز ۱۷ هزار و ۷۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۶ هزار و ۹۷۰  تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۸ هزار و ۶۰۰  تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.
گفتنی است، صرافی ملی قیمت یورو را نسبت به قیمت‌های نخست روز کاری تغییر نداده ولی قیمت دلار را ۳۰ تومان کاهش داده است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها:,

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=135
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما